nolte Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Timen mellom 18-19 syns jeg er kveldens høydepunkt på TV. Jeg har særlig sans for alle de fine temaene som bringes på bane, og syns at det er veldig mye intelligente deltagere der. Men jeg har lurt på en ting... Er det en nedre vektgrense for å bli kvalifisert til å delta? Det kan da ikke være tilfeldig at gjennomsnittsvekten på deltagerne er 148 kg? 0 Siter
Gjest Fisefine Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Du glemte "krav til hudfarge". 0 Siter
Kat-1 Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 ...sende dem på slankefarm i Danmark... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har også lurt på dette, men jeg har kommet fram til at disse menneskene er gjennomsnitlige amerikanere, og de er vel så store? Ikke det at jeg vet, for jeg har aldri vært i USA, men jeg hører rykter om at folka der nede er svært så... store. 0 Siter
shandy Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Der er det ikke bare snakk om å være dum og deilig, men FEITE, utrolig dumme og overhode ikke deilig. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Nå er det noen år siden eg så ricki lake, men da eg fulgte med var det enten veldig tynne deltakere (35-42 kg) eller meget overvektige (mange fikk ikke plass i stolene og måtte få spesielle stoler) Det var enten ful eller fisk, men ikke bare fete. 0 Siter
Cavatina Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Mener jeg leste forleden at 63% av befolkningen i USA er overvektige. De utgjør vel derfor en bokstavelig talt stor andel av innbyggerne. Det er ikke så lenge siden jeg fikk meg parabol så jeg har akkurat begynt å se disse programmene. Innimellom er det jo et ok tema der, f.eks. der de hjelper unge vekk fra skråplanet. Men duverden så mye vettløse folk og temaer de har! Jeg er jo overvektig selv, men tar meg likevel i å tenke "det er jo ikke rart han er utro mot henne sånn som hun ser ut" etc. Jeg har rett og slett lurt på om de bruker skuespillere enkelte ganger. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Mener jeg leste forleden at 63% av befolkningen i USA er overvektige. De utgjør vel derfor en bokstavelig talt stor andel av innbyggerne. Det er ikke så lenge siden jeg fikk meg parabol så jeg har akkurat begynt å se disse programmene. Innimellom er det jo et ok tema der, f.eks. der de hjelper unge vekk fra skråplanet. Men duverden så mye vettløse folk og temaer de har! Jeg er jo overvektig selv, men tar meg likevel i å tenke "det er jo ikke rart han er utro mot henne sånn som hun ser ut" etc. Jeg har rett og slett lurt på om de bruker skuespillere enkelte ganger. Neida, det stemmer ikke! Jeg har sett Baywatch og det er aldri noen tykke damer der. 0 Siter
flisa Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Neida, det stemmer ikke! Jeg har sett Baywatch og det er aldri noen tykke damer der. Eller den Pacific Blue (er det det det heter, med det sykkelpolitiet?) - der er det ikke noen barn! - ikke i hele byen!hehe 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Eller den Pacific Blue (er det det det heter, med det sykkelpolitiet?) - der er det ikke noen barn! - ikke i hele byen!hehe Nei, også finnes det ingen tyver i LA. Det kan det jo ikke gjøre siden ingen låser døra på bilen sin. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Eller den Pacific Blue (er det det det heter, med det sykkelpolitiet?) - der er det ikke noen barn! - ikke i hele byen!hehe Rart det der ;-) Nesten aldri tykke, mindre pene folk i amerikanske serier. Bare i Ricky Lake....... 0 Siter
Gjest Jupiater Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Det er nok "BIG & BLACK" som gjelder i dette fordummende programmet ja.Itillegg er det en fordel og være dum og fattig(lettlurte lirer av seg mye rart på tv, fattige trenger penger*klekkelig honorar*) 0 Siter
moi Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Skjønner du ikke det'a? Det er jo selvfølgelig for at Ricki Lake skal virke slankere. ;> 0 Siter
naiv Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Ja, de har helt klart en grense for både vekt og IQ. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Skjønner du ikke det'a? Det er jo selvfølgelig for at Ricki Lake skal virke slankere. ;> *LOL* 0 Siter
heves Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Jeg har også lurt på dette, men jeg har kommet fram til at disse menneskene er gjennomsnitlige amerikanere, og de er vel så store? Ikke det at jeg vet, for jeg har aldri vært i USA, men jeg hører rykter om at folka der nede er svært så... store. Statistisk: 70% er overvektige i USA. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.