Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så den siste episoden i går og som er så greie å fortelle meg hva som skjedde?

:)

Gjest aunt-mary
Skrevet

Herregud.... Ally McBeal må være noe av det verste av serier som har gått på TV.

Jeg er så innmari glad, for at jeg har klart å sortere vekk den driten der.

Noe av det mest harry som finns.

Skrevet

Et lite tips...

Det står et sammendrag i en tråd inne på Foreldre-småbarn.

Skrevet

Et lite tips...

Det står et sammendrag i en tråd inne på Foreldre-småbarn.

Takk for tipset :)

Skrevet

Herregud.... Ally McBeal må være noe av det verste av serier som har gått på TV.

Jeg er så innmari glad, for at jeg har klart å sortere vekk den driten der.

Noe av det mest harry som finns.

Regnet med at en eller annen fisefin person kom til å komme med en sånn kommentar :D

Synd for deg at du er så sneversynt, går glipp av masse på den måten. Selv synes jeg det er fint at folk har forskjellig smak :)

Skrevet

Jeg så faktisk på episoden i går, men jeg begynte å gråte og husker derfor ingenting.

Skrevet

Jeg så faktisk på episoden i går, men jeg begynte å gråte og husker derfor ingenting.

*LOL*

Skrevet

*LOL*

Jammen det er nesten sant.

Jeg følger selvagt ikke med på drittserien, men jeg fulgte med litt for et par år siden før serien tok helt av, og det var sterkt, veldig sterkt, å se igjen Billy i går!

Veldig sterkt.

Skrevet

Regnet med at en eller annen fisefin person kom til å komme med en sånn kommentar :D

Synd for deg at du er så sneversynt, går glipp av masse på den måten. Selv synes jeg det er fint at folk har forskjellig smak :)

Jeg henger meg på med en paralell, leila:

Er folk som ikke går på Bryggeporten, fisefine?

Man kan møte seg sjøl i døra, rett som det er...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...