Gå til innhold

at ikke dere blir lei...???

Anbefalte innlegg

Sør har alltid lest leksa si. Man kan irritere seg over stedigheten hans, eller sikkert være uenig i standpunktene også (noe jeg ikke ofte er). Men han (er det en "han"?) er opplyst, godt orientert, har bakgrunn for å mene. Det kan en ikke si om mange her. Sinte ja, opplyste nei. Det gjelder meg sjøl iblant også, det, naturligvis.

Hei,

Takk!

Det er ikke "nødvendig" at folk skal være "helt enig" med meg.

Poenget mitt går mer på at man ikke skal rette baker for smed - det er ikke José fra Chile sin "feil" at Ali fra Marokko var kriminell, og bodde på samme mottak.

Forøvrig gjelder jo straffeloven for alle slik det er nå.

Og ja, jeg er "hann"! :-)

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Jeg synes det virker helt motsatt, som om han ikke har lest leksa si.Han kommer stadig med villedende og feil opplysninger/fakta(bare prøv og les innleggene hans nøye,så finner du ut dette!).Han er en som vi kaller *Wannebee-saklig*

Korrekt. I tillegg lyver han bevisst.

Sør har alltid lest leksa si. Man kan irritere seg over stedigheten hans, eller sikkert være uenig i standpunktene også (noe jeg ikke ofte er). Men han (er det en "han"?) er opplyst, godt orientert, har bakgrunn for å mene. Det kan en ikke si om mange her. Sinte ja, opplyste nei. Det gjelder meg sjøl iblant også, det, naturligvis.

Du må gjerne dokumentere din påstand.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...