Gå til innhold

Redigere streamet video/audio

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det gratis programvare for dette?

Har fått lastet ned det jeg skal.

Det ligger som "lyd/video-fil for Windows Media". Har pinnacle studio 8, det får jeg ikke åpnet det i.

Hva kan jeg bruke?

• 2 år senere...
Skrevet

Heisann

Jeg søkte på Doktor Online ang Pinnacle og problemer som jeg har ifht mitt eget program.. Jeg lurte på om du har svaret på det du spurte om, fordi jeg har samme problem...

Fint om du kunne svare meg selv om det er veldig lenge siden du stilte spm..

Skrevet

Heisann

Jeg søkte på Doktor Online ang Pinnacle og problemer som jeg har ifht mitt eget program.. Jeg lurte på om du har svaret på det du spurte om, fordi jeg har samme problem...

Fint om du kunne svare meg selv om det er veldig lenge siden du stilte spm..

dessverre. ga opp dette, og nå er jeg ikke så interessert lenger, så jeg har nok ikke noe svar til deg. Lykke til :-)

Skrevet

dessverre. ga opp dette, og nå er jeg ikke så interessert lenger, så jeg har nok ikke noe svar til deg. Lykke til :-)

Okey :-)

takk for at du tok deg til til å svare meg!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...