bodilb Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Fins det gratis programvare for dette? Har fått lastet ned det jeg skal. Det ligger som "lyd/video-fil for Windows Media". Har pinnacle studio 8, det får jeg ikke åpnet det i. Hva kan jeg bruke? 0 Siter
nedtelling Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Heisann Jeg søkte på Doktor Online ang Pinnacle og problemer som jeg har ifht mitt eget program.. Jeg lurte på om du har svaret på det du spurte om, fordi jeg har samme problem... Fint om du kunne svare meg selv om det er veldig lenge siden du stilte spm.. 0 Siter
bodilb Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Skrevet 5. oktober 2005 Heisann Jeg søkte på Doktor Online ang Pinnacle og problemer som jeg har ifht mitt eget program.. Jeg lurte på om du har svaret på det du spurte om, fordi jeg har samme problem... Fint om du kunne svare meg selv om det er veldig lenge siden du stilte spm.. dessverre. ga opp dette, og nå er jeg ikke så interessert lenger, så jeg har nok ikke noe svar til deg. Lykke til :-) 0 Siter
nedtelling Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 dessverre. ga opp dette, og nå er jeg ikke så interessert lenger, så jeg har nok ikke noe svar til deg. Lykke til :-) Okey :-) takk for at du tok deg til til å svare meg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.