Gå til innhold

Munnskåld?


MHC

Anbefalte innlegg

Har i snart en uke hatt "munnskåld" som har flyttet seg rundt i munnen dag for dag. Det kjennes ut som jeg har brent meg på varm mat eller drikke. Jar har hatt det samme tidligere, men da gikk det bort av seg selv etter to- tre dager.

Jeg var til tannlegen for snart to uker siden, kan jeg ha blitt smittet av noe der`?

Jeg tenkte å begynne med Vademecumskyllinger i dag. Kan det hjelpe?

Er det andre midler som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har i snart en uke hatt "munnskåld" som har flyttet seg rundt i munnen dag for dag. Det kjennes ut som jeg har brent meg på varm mat eller drikke. Jar har hatt det samme tidligere, men da gikk det bort av seg selv etter to- tre dager.

Jeg var til tannlegen for snart to uker siden, kan jeg ha blitt smittet av noe der`?

Jeg tenkte å begynne med Vademecumskyllinger i dag. Kan det hjelpe?

Er det andre midler som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei MHC.

Tilstanden høres både plagsom og ikke så lite dramatisk ut.

Dette kan være så mye. Aftøse sår, soppinfeksjon, allergisk reaksjon på noe som ble brukt under behandlingen hos tannlege forleden ? Jeg kan ikke gi deg noe annet råd enn at du snarest, og før du begynner å behandle deg selv med tilfeldige medikamenter, oppsøker tannlegen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik Johannessen, Tannlege

Hei MHC.

Tilstanden høres både plagsom og ikke så lite dramatisk ut.

Dette kan være så mye. Aftøse sår, soppinfeksjon, allergisk reaksjon på noe som ble brukt under behandlingen hos tannlege forleden ? Jeg kan ikke gi deg noe annet råd enn at du snarest, og før du begynner å behandle deg selv med tilfeldige medikamenter, oppsøker tannlegen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...