Gå til innhold

Kul har testet knallsterke TO BLÅ!!!!


Gjest kul

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Kanskje ikke så mange av dere som husker meg, men vi har altså lykkes på vårt 4 ICSI-forsøk!!!! Har vært veldig anonym denne gangen og kun smuglest på forumet innimellom. Har vært psykisk ganske tøft denne gangen siden det var vårt siste..så derfor har jeg ikke orket å skrive noe her...

Vi har vært på Maigaard i Århus og er selvfølgelig veldig fornøyde!!

Takk for etterlysningen Venus!

P.S vi satte også inn tre egg, så vi får se....

Av symptomer så har jeg hatt skikkelig mensvondt fra rugedag 7, og har det ennå. Puppene har såvidt begynt å bli ømme nå. Nå begynner jeg å tro på de som sier at man ikke trenger å ha noen symptomer. PMS er faktisk HELT likt. Jeg har faktisk ganske vondt i magen men etter å ha lest litt her så blir jeg vel roligere, kanskje det tyder på at det er flere enn en? Vi skulle visst ikke ta blodprøve denne gangen, bare hvis jeg blødde? Ja, ja jeg får vente til første UL.

Takk for all oppmuntring her inne! Spesielt vil jeg nevne Sats, som fikk meg til å prøve flere ganger (ikke gi opp) Trollmor for gode tips vedr. Maigaard, osv. osv. tør ikke nevne flere tilfelle jeg glemmer noen! Dere er noen HERRLIGE jenter som alle fortjener en god klem!

Gratulerer til dere andre som også har lykkes, og lykke til dere andre som prøver og ruger. IKKE GI OPP!! Det er jeg glad for at vi ikke gjorde!!

Mange klemmer fra kul 4+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trust:))

Oi Gratulerer!!!!

Nå blir jeg en enda bedre optimist for vårt forsøk i april i danmark.

Vi skal også få satt inn 3egg.

Spennende!!

Kanskje du venter trillinger:)

Ta godt vare på deg og dine små i tiden fremover!

Klem fra trust:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Kul!

Dette var kjempenyheter! I går tenkte jeg masse på hvordan det gikk med deg. Vi har fulgt hverandre under forsøk tidligere på våres første forsøk begge to, og husker din optismisme. Men også dine 3 som ikke lyktes.....Jeg visste dere skulle ha det 4 forsøket og ble kjempeglad å lese du har testet 2 blå.

Jeg krysser fingrene videre!!!

Masse lykke til!

Klem fra

(Snart passert 21 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Trønder

Gratulerer så mye og velkommen i vi-klarte-det-på-fjerde-forsøk-gjengen. Synes det begynner å bli gledelig mange medlemmer i den klubben.

Lykke til videre! Dere har masse å glede dere til, men det har du sikkert en sterk mistanke om! I dag er jeg akkurat 27 uker på vei og dermed er det bare 13 uker igjen. Jeg stortrives som gravid og begynner nesten å lure på om jeg kommer til å savne å være gravid etter fødselen.

Du kommer sikkert også til å nyte hver dag av graviditeten. Dette er dere vel undt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig, Kul!

Dette har jeg ventet på!!!! Det lønner seg å ikke gi opp, det er jo både du og jeg og mange andre her inne gode eksempler på. Ønsker deg lykke til framover med voksende mage. Det ordner seg i vårt naboland, vet du!

Hilsen en noe fortung, 35+5 uker i dag med to smågutter i magen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

GRATULERE!!!

Husker deg vettu!!!!

Gledelig at det klaffet!!

Håper du ikke forlater oss helt og holder oss oppdaterte underveis...(ikke det at jeg selv håper å bli her så veldig lenge...er på rugedag nr 2)

Kos deg masse med voksende mage!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott Kul!

Er så glad at dere opplever dette og gratulerer så mye! Jeg tenkte mye på hvordan det gikk med deg!

Vi satt også 3 egg og er nå 26

+ 1

uker på vei med 2 smågutter i magen.

Lykke til med voksende mage!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bobla 26 + 2

GRATULERER kul!!!

det var kjempekoselig å se at det endelig klaffet!!!!

nå blir det spennende å se om det blir 1-2-el 3!!! (c;

lykke til med voksende mage!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, kul!!

GRATULERER SÅ MYE ! ! ! Du aner ikke hvor mye det gleder mitt hjerte å lese at DERE HAR KLART DET!!!! Det er så vanvittig fortjent! Blir helt rørt jeg.....*snufs*

Ta godt vare på hverandre, og nyt denne tiden som kommer med voksende mage!!!

Visste at Svend ville klare det til slutt ;o))

Selv er jeg gravid i uke 30 takket være han ;o)

Lykke til videre, kul. Husk å oppdater oss her inne av og til da!!?

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachel2

Gratulerer så mye med to blå!

Dette er deg vel unt, alltid godt å lese om noen som har fått det til å klaffe.

Lykke til med voksende mage og kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh Kul, så glad jeg ble nå!!! Jeg har tenkt masse på deg siden du annonserte at avreisedagen var ca. 11/2. Jeg har bare hatt sååå god følelse for at dette skulle gå veien for dere, og det gjorde det!!!

GRATULERER MASSE!!!! Hvilken fantastisk gladmelding :-)) Svend har klart det igjen!!!

Var litt bekymret siden jeg ikke hørte noe ifra deg, men forstår godt at dere denne gang ikke følte for å oppdatere "hele verden".

Fortell, fortell.....hvor mange egg ble befruktet, ble det noen til frys? Fikk du satt nåler av Annie? Jeg skulle heller ikke tatt blodprøve, men hos gynekologen som samarbeider med Maigaard var det fast rutine. Jeg hadde jo veldig høy HcG - 182 - så sannsynligvis var det flere egg som først festet seg. Jeg er derfor veldig glad nå for at jeg fikk satt inn 3 egg - men var temmelig nervøs før UL må jeg innrømme.

Nei, dette var gøy, Kul!!!! Kos dere med hemmeligheten i magen! Vi kommer til å få termin ca. 4 uker fra hverandre - blir spennende å få oppdatering fra din første UL.

Stooor gladklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Kul og lykke til videre med voksende mage. Forstår godt at du valgte å være litt anonym nå. Det er godt å få trekke seg litt tilbake av og til. :o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...