Gå til innhold

Kul har testet knallsterke TO BLÅ!!!!


Gjest kul

Anbefalte innlegg

Kjære alle dere!

Tuuusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger, det varmer virkelig!! Ufattelig og uvirkelig ennå. Jubelscenene har ikke kommet for fullt ennå, er litt i sjokk.... Gleder meg og gruer meg til UL 17/3. Spennende å se hvor mange evt...Tør ikke bevege meg over på noe annet forum ennå, det er liksom her jeg hører hjemme. Kommer nok med oppdatering ettterhvert hvis det er OK. Lykke til dere andre også hvorhen dere måtte være i prosessen!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh Kul, så glad jeg ble nå!!! Jeg har tenkt masse på deg siden du annonserte at avreisedagen var ca. 11/2. Jeg har bare hatt sååå god følelse for at dette skulle gå veien for dere, og det gjorde det!!!

GRATULERER MASSE!!!! Hvilken fantastisk gladmelding :-)) Svend har klart det igjen!!!

Var litt bekymret siden jeg ikke hørte noe ifra deg, men forstår godt at dere denne gang ikke følte for å oppdatere "hele verden".

Fortell, fortell.....hvor mange egg ble befruktet, ble det noen til frys? Fikk du satt nåler av Annie? Jeg skulle heller ikke tatt blodprøve, men hos gynekologen som samarbeider med Maigaard var det fast rutine. Jeg hadde jo veldig høy HcG - 182 - så sannsynligvis var det flere egg som først festet seg. Jeg er derfor veldig glad nå for at jeg fikk satt inn 3 egg - men var temmelig nervøs før UL må jeg innrømme.

Nei, dette var gøy, Kul!!!! Kos dere med hemmeligheten i magen! Vi kommer til å få termin ca. 4 uker fra hverandre - blir spennende å få oppdatering fra din første UL.

Stooor gladklem fra

Utrolig ikke sant! Flott å høre at alt er iorden med deg og den lille!

Vi fikk ut 9 egg, fem befruktet (mot 8 av 8 sist!) tre superegg som jeg aldri har hatt før. Kan vel takke Hanne M. Thomassen tenker jeg. Fikk tilbud om ett i frysen, men hadde jo fått tilbud om tre tilbake på forhånd, så det ble med det. Synes ett i frysen var litt stusselig. Fikk nåler av Annie ja, så takk for tipset. De er jo så utrolig koselige der så man blir helt varm. Fikk en kjempeklem av både sykepleier og laborant da de fortalt om de flotte eggene. Blir jo rørt av sånt.

Nå er det bare å ta det med ro og ruge videre, kjenne på symptomer og glede/engste meg. Vi får holde hverandre oppdatert!

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cemi 6+5

Dette var virkelig morro å lese,gratulerer så mye. Kan godt forstå at du har vært så stille denne gang,jeg var også det så jeg kjenner meg igjen der. Men da gikk det også,testet to knallblåe streker.Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, gratulerer masse. Slike gladmeldinger gjør at vi andre orker å fortsette.

Lykke til de neste månedene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...