Gå til innhold

Smerter når han ligger øverst og trenger dypt inn


Mon75

Anbefalte innlegg

Må visst legge med før jeg tuller mer, men vil bare si at kort og godt ganske enkelt ikke er det samme som kort og godt i alle tilfeller ;-))

Det eneste som er sikkert er at ; kort og godt, ikke er langt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jacob

    16

  • Amiga

    12

  • gyrken

    8

  • Mon75

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Må visst legge med før jeg tuller mer, men vil bare si at kort og godt ganske enkelt ikke er det samme som kort og godt i alle tilfeller ;-))

Det eneste som er sikkert er at ; kort og godt, ikke er langt og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser litt trist ut med menn alla John Holmes.. Han må jo stå 20 cm unna dama mens de holder på. Den kan bli for lang, ja...!

Jeg kom i skade for å se en film med den karen i en fritime på gymnaset. En scene gjorde et uslettelig inntrykk; Ei dame svelgte hele greia hans gitt. Ansiktsuttrykket til den dama var noe anstrengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser litt trist ut med menn alla John Holmes.. Han må jo stå 20 cm unna dama mens de holder på. Den kan bli for lang, ja...!

Jeg kom i skade for å se en film med den karen i en fritime på gymnaset. En scene gjorde et uslettelig inntrykk; Ei dame svelgte hele greia hans gitt. Ansiktsuttrykket til den dama var noe anstrengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom i skade for å se en film med den karen i en fritime på gymnaset. En scene gjorde et uslettelig inntrykk; Ei dame svelgte hele greia hans gitt. Ansiktsuttrykket til den dama var noe anstrengt.

En stakkar som ikke engang klarer å svelge en vanlig en, kan få komplekser av mindre.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom i skade for å se en film med den karen i en fritime på gymnaset. En scene gjorde et uslettelig inntrykk; Ei dame svelgte hele greia hans gitt. Ansiktsuttrykket til den dama var noe anstrengt.

En stakkar som ikke engang klarer å svelge en vanlig en, kan få komplekser av mindre.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok, men nå er vi i ferd med å avspore tråden:-)

Vi kan jo spore inn igjen ved at du forteller Mon75 hvordan suge best mulig. Hun vil ha detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok, men nå er vi i ferd med å avspore tråden:-)

Vi kan jo spore inn igjen ved at du forteller Mon75 hvordan suge best mulig. Hun vil ha detaljer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan jo spore inn igjen ved at du forteller Mon75 hvordan suge best mulig. Hun vil ha detaljer!

tja.....er ikke det bare å suge da?,,,,vet da faen jeg - har aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo spore inn igjen ved at du forteller Mon75 hvordan suge best mulig. Hun vil ha detaljer!

tja.....er ikke det bare å suge da?,,,,vet da faen jeg - har aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...