Gå til innhold

Smerter når han ligger øverst og trenger dypt inn


Mon75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jacob

    16

  • Amiga

    12

  • gyrken

    8

  • Mon75

    4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har det på samme måte - før jeg er skikkelig opphisset. Etterhvert blir skjeden utvidet i alle retninger, og den virker også uendelig lang... men etter at det har gått for meg, blir den kort igjen, og han må være forsiktig, hvis han vil holde på litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det på samme måte - før jeg er skikkelig opphisset. Etterhvert blir skjeden utvidet i alle retninger, og den virker også uendelig lang... men etter at det har gått for meg, blir den kort igjen, og han må være forsiktig, hvis han vil holde på litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt dumt at dere jenter ikke er så "lange" som oss gutter..

Har en på 19 cm jeg...kom bare halveis inn i jenta jeg var sammen med...det var ikke noe morsomt i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt at dere jenter ikke er så "lange" som oss gutter..

Har en på 19 cm jeg...kom bare halveis inn i jenta jeg var sammen med...det var ikke noe morsomt i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt at dere jenter ikke er så "lange" som oss gutter..

Har en på 19 cm jeg...kom bare halveis inn i jenta jeg var sammen med...det var ikke noe morsomt i det hele tatt...

Det er ikke noe problem å få plass til en på 19 cm hvis man er tilstrekkelig varma opp på forhånd. Selv om skjeden bare er 10 cm i 'normaltilstand' har den evnen til å utvide og tilpasse seg når man er klar for samleie.

Hvis mannen bare dunker i vei uten å ta hensyn kan det være verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt at dere jenter ikke er så "lange" som oss gutter..

Har en på 19 cm jeg...kom bare halveis inn i jenta jeg var sammen med...det var ikke noe morsomt i det hele tatt...

Det er ikke noe problem å få plass til en på 19 cm hvis man er tilstrekkelig varma opp på forhånd. Selv om skjeden bare er 10 cm i 'normaltilstand' har den evnen til å utvide og tilpasse seg når man er klar for samleie.

Hvis mannen bare dunker i vei uten å ta hensyn kan det være verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det kan skyldes forhold med din livmor, for eks. at den er bakoverliggende. Eller det kan være andre anatomiske forhold i ditt bekkenparti.

Finn andre stillinger som ikke gir støtsmerter ved samleie. Menn vil gjerne trenge dypt inn i kvinnen, og kvinner liker også å bli penetrert skikkelig. Derfor er det viktig for dere å finne en stilling som ikke utløser smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det kan skyldes forhold med din livmor, for eks. at den er bakoverliggende. Eller det kan være andre anatomiske forhold i ditt bekkenparti.

Finn andre stillinger som ikke gir støtsmerter ved samleie. Menn vil gjerne trenge dypt inn i kvinnen, og kvinner liker også å bli penetrert skikkelig. Derfor er det viktig for dere å finne en stilling som ikke utløser smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vondt fordi han stanger mot livmorhalsen, og det er nok ganske vanlig (sånn har jeg det ihvertfall). Det går bedre hvis han tar det litt rolig med en gang, og heller øker på etterhvert, eller så kan dere variere stillingen litt og finne en som funker for begge parter. F.eks. får jeg vondt hvis jeg har bena over skuldrene hans, men ikke hvis jeg slår bena rundt livet hans. Prøv dere frem! :-)

Takk til Jakob, Gyrken, Amiga og Helen for utfyllende svar på spørsmål 1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør vondt fordi han stanger mot livmorhalsen, og det er nok ganske vanlig (sånn har jeg det ihvertfall). Det går bedre hvis han tar det litt rolig med en gang, og heller øker på etterhvert, eller så kan dere variere stillingen litt og finne en som funker for begge parter. F.eks. får jeg vondt hvis jeg har bena over skuldrene hans, men ikke hvis jeg slår bena rundt livet hans. Prøv dere frem! :-)

Takk til Jakob, Gyrken, Amiga og Helen for utfyllende svar på spørsmål 1 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...