Gå til innhold

Ingen muligheter?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Hva i all verden kan jeg gjøre? Jeg får ingen trygd, fordi jeg studerer& ikke er syk, og studie lån får jeg heller ikke.. Og ikke jobb. Grunnen til at jeg har hatt noe å spise siden januar er snille venner&foreldre.. Jeg ringer rundt, skaffer de papirer som blir utbedt, men får bare avslag.. Er det meningen jeg skal legge meg ned å dø.. Finnes det etater som dekker pistol? Jeg vil jo så gjerne ordne livet mitt, men den eneste muligheten jeg ser nå er å slutte på skolen slik at jeg kan få sosialpenger og noe å spise.. Og det er jo kortsiktig.. noen som vet råd? I såfall mottas de med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95985-ingen-muligheter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Har du studielån, da? Hvis ikke - søk omgående!

det er litt av krisa! Jeg ble forespeilet rentefritak( har gammelt og desverre misligholdt lån fra før) av lånekassa fordi jeg har så dårlig råd, men de har bare gitt fritak for i fjor.. Jeg kan få nytt lån om jeg betaler inn 29000 som jeg ikke har..ARGH! Tror snart jeg nærmer meg den summen i kontantkort og frimerker..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/95985-ingen-muligheter/#findComment-538270
Del på andre sider

laguna1365380434

Hvorfor får du ikke studielån da? Det ville jo være det du i din situasjon skulle ha å leve av. Kveldsjobb er jo et alternativ, men vil selvfølgelig gå utover studier.

Høres litt kinkig ut syns jeg.