Gå til innhold

Dere er faen meg dumme!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

48

• Dorthe

6

• jacob

6

• conan

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest fra sine

Ok, og jeg synes hockey er idiotisk og uten mål og mening.

What`s your point?

Forøvrig har jeg 6 års universitetsutdannelse, og tror ikke jeg er dum, men det er jo mulig jeg ikke har sosial intelligens.

For min del ser jeg på BB akkurat av de grunnene du nevner, forskjellen er at jeg synes det er spennende å se hvordan mennesker ter seg når de er utenfor sitt rette element.

Jeg trodde vi snakket om Norge her.

Men ja, hockeyspillere mister til tider tenner,akkurat som fotballspillere og amerikanske fotballspillere ryker på noen smeller i ny og ne.

De fleste har derimot såpass kunnskaper om sin egen kjeft at de vet hvor det finnes tannleger, noe noen etter hvert burde fortelle Ole Eskild Dahlstrøm.

He-he, Ole-Eskild er i nær familie med meg, og vi er alle like irriterte over hans manglende tannlegebesøk!

Nei, men kjære deg, du har jo forstått hele poenget. Klart hele programmet er patetisk. Men nå må snart du også titte litt for å sjekke om hun mørke får seg noe eller om du har tatt feil :o)

Dessuten må jeg jo si at etter all denne reklamen du sender ut om programmet, gjør du meg enda mer lysten på å se. Men jeg er ikke feit heller.

Annonse

Ok, og jeg synes hockey er idiotisk og uten mål og mening.

What`s your point?

Forøvrig har jeg 6 års universitetsutdannelse, og tror ikke jeg er dum, men det er jo mulig jeg ikke har sosial intelligens.

For min del ser jeg på BB akkurat av de grunnene du nevner, forskjellen er at jeg synes det er spennende å se hvordan mennesker ter seg når de er utenfor sitt rette element.

Det er helt utrolig hvordan folk av en eller annen grunn har en formening om jeg føler meg truffet dersom de ikke liker fotball, hockey, eller hva det nå måtte være.

Ja, det svir nok helt sikkert. Samboeren min gikk forbi her og så fort over skjermen mens jeg leste hovedinnlegget ditt. Samboeren min stoppa opp og sa: "Hva gjør du inne på det ungdomsforumet?".... For når noen kaller andre "forpulte", regner man med at det utsagnet ikke kommer fra en voksen mann. Men dessverre...

Sier du virkelig aldri ordet forpult?

Ganske morsomt at noen ikke klarer å svelge det ordet med en gang det står skriftelig på et anonymt forum he-he.

Ja, det svir nok helt sikkert. Samboeren min gikk forbi her og så fort over skjermen mens jeg leste hovedinnlegget ditt. Samboeren min stoppa opp og sa: "Hva gjør du inne på det ungdomsforumet?".... For når noen kaller andre "forpulte", regner man med at det utsagnet ikke kommer fra en voksen mann. Men dessverre...

Det var da faen til mas på deg.

Og jeg som trodde du skulle slutte å lese innleggene mine.

He-he, Ole-Eskild er i nær familie med meg, og vi er alle like irriterte over hans manglende tannlegebesøk!

Ja, man skulle tro det var mulig å fikse på tenna, men han vet jo tross alt at han relativt raskt slår dem ut igjen, så pingla venter vel til han legger opp :)

Annonse

Ha-vanskelig

Hei,

Du kritiserer de som liker reality TV på samme måte som du kritiserer de som ikke liker/tenner på f.eks. analsex og penis-ring.

Du befester deg på DOL som en av de mer saklige, logiske og skrivekyndige signaturene...og selvironisk...med rette.

Takk for et spennende og interessant innlegg!

Med vennlig hilsen,

Hei,

Du kritiserer de som liker reality TV på samme måte som du kritiserer de som ikke liker/tenner på f.eks. analsex og penis-ring.

Du befester deg på DOL som en av de mer saklige, logiske og skrivekyndige signaturene...og selvironisk...med rette.

Takk for et spennende og interessant innlegg!

Med vennlig hilsen,

Jeg har aldri kritisert noen som ikke liker analsex eller penisring.

Jeg har derimot kritisert de som kritiserer folk for å like analsex.

Jeg har for øvrig aldri hørt noen som ikke liker penisring, men de ferreste har vel prøvd det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...