Gå til innhold

Hva gjør du når kjæresten din går med grusomme klær?

Anbefalte innlegg

Gjest Gitrulin
Skrevet

Kjæresten min har en bukse jeg bare ikke klarer. Når han går med den blir jeg helt flau.

Jeg vil ikke si noe, for jeg tenker at han selv må få vurdere hva han skal gå i. Men jeg på en annen side tror jeg han ville likt å vite det..

Hva ville du gjort i samme situasjon?

Skrevet

Hvis den er så ille at du blir flau når han går med den, så sier du selvfølgelig til han at den buksa kanskje ikke er den fineste han har. Ikke lag det til en big deal, det er en bukse...! Si hva du mener og le av deg selv. Så er det opp til han om han likevel vil bruke den i ditt nærvær :o)

Skrevet

Samboeren min er en voksen mann, jeg forteller ham ikke hva slags klær han skal gå med.

Skrevet

Jeg sier selvfølgelig i fra.

Men herregud, vil han gå i stygge bukser så må han da bare gjøre det (og det gjør han), jeg bare sier i fra om at han ser helt for jævlig ut. Det er helt greit for han. ;-)

Gjest bukse
Skrevet

Synes du fikk mange kjerringsvar her. Sånne himle-med-øynene svar. Synes du skal si det til han, jeg. Litt fleipete, men sant liksom. Si at det bare gjelder den ene buksa, ellers synes du han er kjempe fint kledd, og at det er bare du som kanskje har litt rar smak??

Hilsen

Skrevet

Neste gang han ifører seg buksa og dere skal noe sted sammen tar du rolig på deg _den_ stygge blusen / hatten / buksa..., gjør gode miner til slett spill og spankulerer ut i verden, arm i arm. Dersom han kommenterer plagget kan du jo bare si at 'i dag føler jeg for å matche!' ;-)

Skrevet

Synes du fikk mange kjerringsvar her. Sånne himle-med-øynene svar. Synes du skal si det til han, jeg. Litt fleipete, men sant liksom. Si at det bare gjelder den ene buksa, ellers synes du han er kjempe fint kledd, og at det er bare du som kanskje har litt rar smak??

Hilsen

Det er vel heller du som føler for å kontrollere hva kjæresten din har på seg. Hvis du blir flau over å gå ved siden av kjæresten din når han har på seg det _du_ mener er stygge klær så passer dere tydeligvis ikke sammen. Grow up!

Skrevet

Det er vel heller du som føler for å kontrollere hva kjæresten din har på seg. Hvis du blir flau over å gå ved siden av kjæresten din når han har på seg det _du_ mener er stygge klær så passer dere tydeligvis ikke sammen. Grow up!

LOL!

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det KAN jo hende det er du som ikke er helt med. Eller? Rådfør deg med en venninne før du sårer typen unødig. Hvis han synes den er fin og venninna synes den er ok, så er det du som har 'feil'.

Smak og behag kan forøvrig ikke diskuteres.

Skrevet

Da sier jeg: Ta på deg miniskjørt uten noe under, kjære, så skal du få se taket på soverommet resten av natta.

Det funker alltid!

Skrevet

Mannen min har en ytterjakke jeg bare synes er helt GRUSOM! Den er sølvblå o sølvgrå...*pjuk*! Han har hatt den så lenge vi har kjent hverandre, men det tok fem år før jeg sa noe. Så til slutt spyttet jeg nærmest ut av meg at "Du trenger virkelig en ny jakke. Den der er FÆL!"

Han tok det ikke så tungt, bare trakk litt på skuldrene:-) Vi jenter er kanskje mer nærtagende sånn?

Skrevet

Vi gutta er faktisk ikke psyke i skallen, og vi begynner ikke å gråte dersom noen kritiserer klærne våre.

Jeg vet at enkelte av dere jenter har et sykelig forhold til deres kjære klær, men det er som sagt ikke tilfelle med gutter - med mindre han er homse eller bergenser - så det er bare å fortelle han det.

Jeg blir veldig glad når noen sier at jeg ikke kler ditten eller datten, eventuelt at jeg kler det.

Jeg eier tross alt ikke smak selv, så noen må si fra.

Sånn er det sikkert med din kjære også.

Skrevet

HAr sagt det flere ganger - det er vel en kjent sak at de fleste gutter ikke lever og ånder for shopping... og at fargeblindhet heller ikke er helt uvanlig blandt de mannlige :o) Er ikke kritikk, snarere en hjelpende hånd ....

Skrevet

Jeg sier selvfølgelig at den buksa ser helt for jævlig ut.

Nå vet jeg at han ikke ønsker å se helt forjævlig ut - derfor vil han med stor sannsynlighet høre på meg. Men sikker er jeg ikke.

Eller jo ... det er jeg :)

Tanya1365380060
Skrevet

Jeg hadde sagt det til han jeg. At den buksen ikke var heelt det store liksom. Hvis han hadde sagt at han gikk i hva han ville og ikke brydde seg så mye med hva jeg syntes, så hadde det vært greit.

Det er da ikke så mye mer å gjøre med den lille fille tingen der? Skjønner egentlig ikke at det kan kalles en situasjon engang jeg :)

Skrevet

Det er min samboers sak hva han velger å kle seg i. Herregud, han bruker lang nok tid og mye nok krefter på det der om ikke jeg skulle bry meg også.

Hvis han spør, svarer jeg selvfølgelig ærlig.

Skrevet

Vi gutta er faktisk ikke psyke i skallen, og vi begynner ikke å gråte dersom noen kritiserer klærne våre.

Jeg vet at enkelte av dere jenter har et sykelig forhold til deres kjære klær, men det er som sagt ikke tilfelle med gutter - med mindre han er homse eller bergenser - så det er bare å fortelle han det.

Jeg blir veldig glad når noen sier at jeg ikke kler ditten eller datten, eventuelt at jeg kler det.

Heeeeeelt på siden, SDD; jeg satt og så på et eller annet program på NRK i dag, med Asgeir Borgermoen som gjest, og det slo meg da jeg så det at sånn, akkurat sånn, tror jeg at SDD ser ut.

Det innbiller jeg meg inni hodet mitt, men utifra treningsreferatene dine, tror jeg kanskje jeg tar feil..

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg hadde sagt at den ikke var noe fin. Neste gang jeg hadde lagt klær i skapet hadde jeg dyttet den innerst, øverst så han ikke fant den... :0)

Gjest Daisy
Skrevet

Du og den der bergenserhetsen din. Min kjære, som er det (ikke jeg - men det vet du?), begynner ikke å grine når jeg forteller han at hans blasse blå og knallgule altforstoreutenfasong t-skjorte er grusom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...