Gå til innhold

Hva gjør du når kjæresten din går med grusomme klær?

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Det KAN jo hende det er du som ikke er helt med. Eller? Rådfør deg med en venninne før du sårer typen unødig. Hvis han synes den er fin og venninna synes den er ok, så er det du som har 'feil'.

Smak og behag kan forøvrig ikke diskuteres.

Det er helt sikkert noen i verden som synes hva som helst er fin. Men jeg synes det må være lov å si i fra hvis man synes kjæresten har et stygt plagg. Venninna? Hun har vel ikke noe hun skulle ha sagt! Sånt blir det bare grining av ... ;0)

Skrevet

Kjørt den på kokvask og sagt at "oooops, den havnet visst i feil vask!"

Skrevet

Heeeeeelt på siden, SDD; jeg satt og så på et eller annet program på NRK i dag, med Asgeir Borgermoen som gjest, og det slo meg da jeg så det at sånn, akkurat sånn, tror jeg at SDD ser ut.

Det innbiller jeg meg inni hodet mitt, men utifra treningsreferatene dine, tror jeg kanskje jeg tar feil..

Hvem er det? Er det han homofile pederasten man ofte ser omgir seg med potensielle ofre på barne TV?

Isåfall er jeg og han heeeeeeeeeeeelt like :)

Skrevet

Du og den der bergenserhetsen din. Min kjære, som er det (ikke jeg - men det vet du?), begynner ikke å grine når jeg forteller han at hans blasse blå og knallgule altforstoreutenfasong t-skjorte er grusom.

Nei, det gjør han nok ikke - når du er tilstede!

Gråten kommer nok så fort du forlater rommet.

Typisk bergensere det der.

Hvorfor er du sammen med en bergenser? Du er da ganske normal, ikke sant?

Hehe, begynner du snart å bli irritert nå? :)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det er helt sikkert noen i verden som synes hva som helst er fin. Men jeg synes det må være lov å si i fra hvis man synes kjæresten har et stygt plagg. Venninna? Hun har vel ikke noe hun skulle ha sagt! Sånt blir det bare grining av ... ;0)

Venninna har like lite (eller mye) hun skulle ha sagt som kjæresten om hva akkurat hun synes buksa er fin eller stygg!

Ingen (ikke kjæresten heller) har noe med å be han bytte bukse. Det bestemmer typen selv.

Jeg mente at kjæresten kunne unngå å drite seg ut ved å rådspørre noen andre enn seg selv før hun sa noe til kjæresten. Hvis det var dette venninnegreiene som proboserte, så spør kameraten hans isteden!

Gjest Daisy
Skrevet

Nei, det gjør han nok ikke - når du er tilstede!

Gråten kommer nok så fort du forlater rommet.

Typisk bergensere det der.

Hvorfor er du sammen med en bergenser? Du er da ganske normal, ikke sant?

Hehe, begynner du snart å bli irritert nå? :)

hehe Han er søt ;0)

Gjest Daisy
Skrevet

Venninna har like lite (eller mye) hun skulle ha sagt som kjæresten om hva akkurat hun synes buksa er fin eller stygg!

Ingen (ikke kjæresten heller) har noe med å be han bytte bukse. Det bestemmer typen selv.

Jeg mente at kjæresten kunne unngå å drite seg ut ved å rådspørre noen andre enn seg selv før hun sa noe til kjæresten. Hvis det var dette venninnegreiene som proboserte, så spør kameraten hans isteden!

Det provoserte ikke at det var en venninnegreie. Det provoserte ikke i det hele tatt. Men jeg skjønner ikke hva du skal dra inn venninner og kamerater for...

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Det provoserte ikke at det var en venninnegreie. Det provoserte ikke i det hele tatt. Men jeg skjønner ikke hva du skal dra inn venninner og kamerater for...

Det var bare et forslag. Spør hvem som helst. Cluet var at du skulle få en second opinion. For å se om det var deg eller kjæresten som var den 'teite'.

Gjest Daisy
Skrevet

Det var bare et forslag. Spør hvem som helst. Cluet var at du skulle få en second opinion. For å se om det var deg eller kjæresten som var den 'teite'.

Second opinion var det jeg synes var teit. Men det var jo min mening, du har din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...