Gå til innhold

Muslimene er stabile, ja!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

25

• Ulv I Faarikaal

23

• SierDuDet

6

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Dette er jo akkurat det samme som noen kristne på Fillipinene gjør når de korsfester seg selv.

Det relevante er at dette gjelder en knøttliten brøkdel av den muslimske/kristne befolkningen.

Forøvrig er jeg glad jeg er ateist!

Med vennlig hilsen

Jeg sier ikke at mange kristne ikke er gale de også.

Men når enkelte muslimer i tillegg tar med seg denne galskapen til Norge så tyder vel det på at det er langt flere muslimer som driver med denne slags galskap, enn det er kristne som gjør det.

Jeg har tross alt enda ikke hørt om noen som har korsfestet seg selv i Norge.

Men når enkelte muslimer i tillegg tar med seg denne galskapen til Norge så tyder vel det på at det er langt flere muslimer som driver med denne slags galskap, enn det er kristne som gjør det.

Dette er en liten gruppe "gærninger", som tilfeldigvis har havnet i Norge, og som kommer i nyhetene. Vi har få fillipinske kristne her.

Uansett, 20% av verdens befolkning er muslimer - disse gærningene representerer ikke resten.

Videre, de pisker ihvertfall seg selv, og istedet for å starte verdenskriger, som er vår (europeisk) "tradisjon".

Med vennlig hilsen

Dette er en liten gruppe "gærninger", som tilfeldigvis har havnet i Norge, og som kommer i nyhetene. Vi har få fillipinske kristne her.

Uansett, 20% av verdens befolkning er muslimer - disse gærningene representerer ikke resten.

Videre, de pisker ihvertfall seg selv, og istedet for å starte verdenskriger, som er vår (europeisk) "tradisjon".

Med vennlig hilsen

Ja, det er godt at det er hverandre de pisker.

Men en liten gruppe? Se på bildet. Dette ser ikke ut til å være en spesielt liten gruppe.

Kvifor skriv du ikkje då: "Muslimer og kristne er stabile, ja"?

Her er forresten mange koselege bilete av kristne utøvarar av religion:

http://www.pinoyfirst.com/ronsoliman/faith2.html

Annonse

Kvifor skriv du ikkje då: "Muslimer og kristne er stabile, ja"?

Her er forresten mange koselege bilete av kristne utøvarar av religion:

http://www.pinoyfirst.com/ronsoliman/faith2.html

"Kvifor skriv du ikkje då: "Muslimer og kristne er stabile, ja"?"

Fordi denne artikkelen tok for seg shiamuslimer, ikke kristne.

Hei,

Dette er jo akkurat det samme som noen kristne på Fillipinene gjør når de korsfester seg selv.

Det relevante er at dette gjelder en knøttliten brøkdel av den muslimske/kristne befolkningen.

Forøvrig er jeg glad jeg er ateist!

Med vennlig hilsen

Sånn driver muslimer på over hele verden. Intet særsyn. Islam - en psyk religion.

Sånn driver muslimer på over hele verden. Intet særsyn. Islam - en psyk religion.

Og, med samme "logikk" - kristne over hele verden er nazister siden de kristne i Tyskland var det.

Disse tullingene pisker ihvertfall seg selv. De kristne dreper både hverandre og andre grupper.

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Det tenkte jeg også: "I Norge ?" hjælpe meg ! Slikt venter vi å finne i svarte urskogen i middealderen.

Annonse

Og, med samme "logikk" - kristne over hele verden er nazister siden de kristne i Tyskland var det.

Disse tullingene pisker ihvertfall seg selv. De kristne dreper både hverandre og andre grupper.

Med vennlig hilsen

Islams tragedie utspiller seg hver dag, i alle land hvor denne syke religionen har fått fotfeste.

Det tenkte jeg også: "I Norge ?" hjælpe meg ! Slikt venter vi å finne i svarte urskogen i middealderen.

Jeg hadde heller ikke blitt videre imponern dersom jeg leste at de holdt på sånn i midtøsten, men i Norge?

Det er jo også som Grip sier; de holder jo på med deres galskap over hele verden.

Ulv I Faarikaal

Hvis man ikke ser forskjellene mellom de samfunn hvor islam og kristendom dominerer, minner det mer om fortrengning.

Fins det et industriland der muslimene er i flertall ? Jeg vet ikke om noen.

Noen mumla om at muslimene kan skilte med 8-åtte nobelpristakere mens jødene har 135. Hvis muslimene skulle hatt like mange i forhold til folketallet som jødene, burde de hatt 8000. Kan man måle utdanningsnivå slik ? Altså i promille av jødenes intelligens ? Hvor mange promille blir det da?

Ha-vanskelig

Noen mumla om at muslimene kan skilte med 8-åtte nobelpristakere mens jødene har 135. Hvis muslimene skulle hatt like mange i forhold til folketallet som jødene, burde de hatt 8000. Kan man måle utdanningsnivå slik ? Altså i promille av jødenes intelligens ? Hvor mange promille blir det da?

Hei,

Jeg tror du gjør rett i å underkjenne en slik "måling" av intelligens...den vil selvsagt i enhver logisk sammenheng falle sammen.

Videre, uten å legge ord i din signatur, er du sikkert enig i at den rollen arabere har hatt i vitenskapshistorien er meget viktig, kanskje den viktigste.

Med vennlig hilsen,

Du skriver: "Altså i promille av jødenes intelligens ?"

Igjen avslører du dine nazistiske-sympatier - bare med folkegruppen "jøder" forvekslet med "muslimer".

SYKT!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...