Gå til innhold

Hvem bruker liker du best her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest bitteliten og ganske rar

(ja, jeg kjeder meg)

men hvem bruker her inne synes du er snillest, greiest, morsomst osv. dette spørsmålet har sikkert vært stilt før, og ja det er et tåpelig spørsmål, men men :))

hvem liker DU best?? jeg liker godt tigertrollet jeg!:))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97017-hvem-bruker-liker-du-best-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

5

• Moraki

4

• Sør

3

• laguna1365380434

3

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome

Jeg liker Amiga, jeg. Jeg synes hun virker så søt og god :-)

Ellers synes jeg Sør er ganske annerledes :-) (Godt ment altså)

[Moraki skrev]Jeg liker Amiga, jeg. Jeg synes hun virker så søt og god :-)

Hun _er_ søt også:-)

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Tar sjansen på at du ikke mener bare Åpent, men hele DOL nå.

Jeg liker best brukere som Dorthe og Frosken og Liza fra London og slike som dem.

Folk som KAN noe og greier å formidle det.

Folk som mest bare er ute etter tidsfordriv og diskusjon og som virker til å ha mest enkle lavpanne-interesser som ikke krever noe av dem her i livet (nevner ikke navn, for han blir så sur) er jeg ikke fullt så glad i. Blir fort lei av det. Det er så forutsigbart.

Humor, selvironi og kunnskaper setter jeg høyt.

Gjest ikke undertegnet

Tar sjansen på at du ikke mener bare Åpent, men hele DOL nå.

Jeg liker best brukere som Dorthe og Frosken og Liza fra London og slike som dem.

Folk som KAN noe og greier å formidle det.

Folk som mest bare er ute etter tidsfordriv og diskusjon og som virker til å ha mest enkle lavpanne-interesser som ikke krever noe av dem her i livet (nevner ikke navn, for han blir så sur) er jeg ikke fullt så glad i. Blir fort lei av det. Det er så forutsigbart.

Humor, selvironi og kunnskaper setter jeg høyt.

Og så har jeg sansen for SØR i de tilfellene hvor vedkommende greier å begrense seg.

Når trådene blir milelange blir jeg irritert. Må da gå an å gi a ndre siste ordet av og til. Ingen HAR rett her inne. men noen TAR seg til å ha rett.

Livet er for mangslungent til det.

Å la det bli personlig dritt uta v en meningsutveksling er, ja nettopp, noe dritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...