Gå til innhold

Hvem bruker liker du best her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

5

• Moraki

4

• Sør

3

• laguna1365380434

3

Gjest vedder på  du er en av dem..

Tar sjansen på at du ikke mener bare Åpent, men hele DOL nå.

Jeg liker best brukere som Dorthe og Frosken og Liza fra London og slike som dem.

Folk som KAN noe og greier å formidle det.

Folk som mest bare er ute etter tidsfordriv og diskusjon og som virker til å ha mest enkle lavpanne-interesser som ikke krever noe av dem her i livet (nevner ikke navn, for han blir så sur) er jeg ikke fullt så glad i. Blir fort lei av det. Det er så forutsigbart.

Humor, selvironi og kunnskaper setter jeg høyt.

alltid kjekt å nevne seg selv anonymt ;-)

Gjest ikke undertegnet

alltid kjekt å nevne seg selv anonymt ;-)

Jeg er verken Dorthe, Frosken eller Liza hvis det er det du mistenker!! *LOL*

(På seg selv kjenner man andre!)

Jeg ville nå være ganske fornøyd hvis jeg ble forvekslet med en av dem egentlig. Men dessverre. Jeg har hatt mange forskjellige nick her inne. Det er siden jeg ønsker å forbli helt anonym. Derfor ofte også 'ikke undertegnet'.

Hvis en bruker ett nick i årevis, og forteller en del om personlig meninger og detaljer fra livet sitt, så er en jo ganske sikker på å bli gjenkjent etter en stund. Det er vel ikke bare en fra hver by eller tettsted her går jeg ut ifra.

Derfor bytter jeg nick villig vekk og legger til og trekker fra i den grad det ikke har noe å si for den diskusjonen jeg deltar i der og da.

That's DOL, baby! I RL er det annerledes. Men der omgås jeg med folk jeg kjenner, og som kjenner meg.

Annonse

Ha-vanskelig

Hei,

Jeg liker best signaturer som f.eks. gjengen SDD, Herr Faarikål, Petter Smart, etc.

Grunnen til det er at de aldri slutter å overraske, samt at de får meg til å trekke på smilebåndet, og i enkelte tilfeller bryte ut i latter.

Videre synes jeg signaturer som dette er flinke med å begrunne sine meninger, er avbalanserte, logiske, kunsskapsrike, hensynsfulle og flinke.

DOL trenger flere slike!

*applaus*

Med vennlig hilsen,

laguna1365380434

Mange snille&sakelige som svarer på¨tråder om tips&sånn, de virker så koselige..Synes Dorthe og tilti virker sympatiske:)

Så er det mange som skriver skærpe&morsomme diskusjonsinnlegg, her er min favoritter nick, petter smart,og sierdudet. Dessuten ser det ut som at ulv i faarikaal er en trivelig fyr...

Annonse

Ha-vanskelig

Mange snille&sakelige som svarer på¨tråder om tips&sånn, de virker så koselige..Synes Dorthe og tilti virker sympatiske:)

Så er det mange som skriver skærpe&morsomme diskusjonsinnlegg, her er min favoritter nick, petter smart,og sierdudet. Dessuten ser det ut som at ulv i faarikaal er en trivelig fyr...

Hei,

Jeg er bare såutroligenigmedeg. Jeg tror du har skjønt det! :)

Med vennlig hilsen,

petter smart

Takker og bukker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...