Gå til innhold

Hvem bruker liker du best her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Retz

5

• Moraki

4

• Sør

3

• laguna1365380434

3

Annonse

Gjest anonym ikveld

Mange snille&sakelige som svarer på¨tråder om tips&sånn, de virker så koselige..Synes Dorthe og tilti virker sympatiske:)

Så er det mange som skriver skærpe&morsomme diskusjonsinnlegg, her er min favoritter nick, petter smart,og sierdudet. Dessuten ser det ut som at ulv i faarikaal er en trivelig fyr...

Hva med musikeren? Burde ikke han nevnes?

Gjest anonym ikveld

Tar sjansen på at du ikke mener bare Åpent, men hele DOL nå.

Jeg liker best brukere som Dorthe og Frosken og Liza fra London og slike som dem.

Folk som KAN noe og greier å formidle det.

Folk som mest bare er ute etter tidsfordriv og diskusjon og som virker til å ha mest enkle lavpanne-interesser som ikke krever noe av dem her i livet (nevner ikke navn, for han blir så sur) er jeg ikke fullt så glad i. Blir fort lei av det. Det er så forutsigbart.

Humor, selvironi og kunnskaper setter jeg høyt.

"Humor, selvironi og kunnskaper setter jeg høyt"

Da burde du vel kanskje ha nevnt musikeren?

Annonse

Gjest rapern

Og så har jeg sansen for SØR i de tilfellene hvor vedkommende greier å begrense seg.

Når trådene blir milelange blir jeg irritert. Må da gå an å gi a ndre siste ordet av og til. Ingen HAR rett her inne. men noen TAR seg til å ha rett.

Livet er for mangslungent til det.

Å la det bli personlig dritt uta v en meningsutveksling er, ja nettopp, noe dritt!

HEJ.

Noen elsker å jage sør opp i trærne, eller lure han til å bjeffe oppetter feil tre på feil jorde, for å se når han gir opp. En nobel handling syns jeg, og et tidsfordriv.

Gjest ikke undertegnet

HEJ.

Noen elsker å jage sør opp i trærne, eller lure han til å bjeffe oppetter feil tre på feil jorde, for å se når han gir opp. En nobel handling syns jeg, og et tidsfordriv.

Gir Sør opp noen gang da?

Det har jeg gått glipp av!

Sør og SDD er så vidt jeg kan se av dem som ALDRI kan la være å svare på en melding, samme hvor ironisk og ertete den er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...