Gå til innhold

Syk eller bare dum?


Gjest Sterk/Svak

Anbefalte innlegg

Gjest Sterk/svak

Det tror jeg ikke du behøver å bekymre deg for.

Det er svært mange som lider av forskjellige former for spiseproblemer, og den beste (eneste?) måten å gjøre noe med det på er å ta tak i problemet med profesjonell bistand.

Og du har kommet langt i en bedringsprosess bare ved det skrittet å be om legekyndig hjelp. For da har du også innrømmet for deg selv at dette er blitt/vil bli et alvorlig problem for deg.

Jeg har selv venninner som har hatt tilsvarende problemer, og vet hvor viktig det er å kunne diskutere dette med fagpersoner innen helsevesenet.

Ønsker deg nok en gang lykke til, og er sikker på at dette klarer du med litt hjelp:-)

Mvh

Thank you. Godt å få råd av andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sterk/Svak

Ta kontakt med IKS. Foreningen for kvinner med spiseforstyrrelser. De har sikkert et lokallag i nærheten av deg. De har nettsider. Der kan du lese om hva de driver med. De pleier også å ha brosjyrer utlagt hos leger, sikkert også hos helsesøster.

Jeg skal prøve på det. Har nettopp tatt en titt på nettsidene. Håper bare jeg har motet til å oppsøke dem.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sistertoo

For du stiller spm om du er syk fordi du sikkert føler det slik. Du trenger hjelp. og det er så mange dyktige fagfolk nå mot hva det var før. Finn deg en lege i morgen som du er trygg på og få han til å sende deg dit du kan få hjelp. Bare print ut det du har skrevet her om hvordan livet ditt arter seg det er nok.så gjør han jobben sin.

Og du kan belønne deg selv for at du skrev inn her med å kjøpe deg en boks vitaminer spesiellt crom og fettsyrer, fortrinnsvis linfrøolje- gjerne kapsler om du får tak i det. Jeg snakket med en kvinnelig lege som fortalte at hennes humør var mye bedre om hun husket å ta disse hver dag.LYkke til. Du har tatt et skritt i riktig retning det er noe å være stolt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...