Gå til innhold

Frisør i oslo...hvor, hva, lærling..?

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Jeg vet ikke om det er vanlig å se på frisører som ondskapsfulle drømmeknusere, men men..

Nå må jeg klippe meg, og har opparbeidet meg nok motivasjon ;)

Derfor, gode frisører i oslo?

Og det andre, anbefaler dere lærlinger? Halv pris virker fristende, men kler lue særdeles dårlig..

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97259-fris%C3%B8r-i-oslohvor-hva-l%C3%A6rling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lot meg klippe av en lærling en gang og var ikke spesielt fornøyd, uten at jeg husker hvorfor. Ungene har blitt klippet av lærlinger et par ganger og de har vært veldig fine etterpå. Skal du noe innviklet ville jeg ikke brukt lærling, men skal du bare ha en enkel klipp er det vel greit.

laguna1365380434

Jeg lot meg klippe av en lærling en gang og var ikke spesielt fornøyd, uten at jeg husker hvorfor. Ungene har blitt klippet av lærlinger et par ganger og de har vært veldig fine etterpå. Skal du noe innviklet ville jeg ikke brukt lærling, men skal du bare ha en enkel klipp er det vel greit.

Ikke lærling!! De har en slem tendens til å prioritere å lage sveiser de ikke får gjøre ofte over hva kunden egentlig kler..

Jeg har brukt masse tid på å diskutere med lærlinger hvorvidt håret mitt bør bli lilla eller ikke, og mens diskusjonen pågår, og jeg er distrahert har jeg plutselig blitt innehaver av en svært orginal, men også svært uheldig hårklipp..:)

Adam&Eva er flinke, dugg, og scissors i hegdehaugsvn, om de eksisterer lenger..

Ikke lærling!! De har en slem tendens til å prioritere å lage sveiser de ikke får gjøre ofte over hva kunden egentlig kler..

Jeg har brukt masse tid på å diskutere med lærlinger hvorvidt håret mitt bør bli lilla eller ikke, og mens diskusjonen pågår, og jeg er distrahert har jeg plutselig blitt innehaver av en svært orginal, men også svært uheldig hårklipp..:)

Adam&Eva er flinke, dugg, og scissors i hegdehaugsvn, om de eksisterer lenger..

Vær nå en ekte Løkkabeboer og klipp deg på Løkka. Her er faktisk flere bra steder og rimelige er de også.

Annonse

laguna1365380434

Vær nå en ekte Løkkabeboer og klipp deg på Løkka. Her er faktisk flere bra steder og rimelige er de også.

hvem er det som er flinke her da? jeg bruker Adam&eva som oftest, de er jo super flinke, men litt pricy.. tar i mot tips med takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...