Gå til innhold

hmmmmmmmm-undrer

Anbefalte innlegg

Gjest Bare undrer?

Hei alle sammen :)

Jeg er ingen ivrig skribent her inne, men jeg leser mye av det som blir skrevet. Jeg ser mye engasjement og har fått meg mang en god latter.

Det er jo mange "intelligente" mennesker her inne, som er kjapt ute med å fortelle hvor lavpanna andre er hvis de f.eks ser på BB. Jeg antar at ingen av disse "intelligente" leser Se og Hør heller.

Det jeg egentlig lurer på er hva disse "intelligente" driver med på fritiden, bortsett fra å sitte på ræva foran PC'en sin og diskutere alt eller ingenting.

Dere har et enormt engasjement i forhold til alvorlige ting som skjer i verden, i hvertfall i form av å skrive om det. Men gjør dere noe aktivt for å endre ting?

Eller bruker dere all deres tid på aktivitet på nettet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97443-hmmmmmmmm-undrer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...det kommer jo an på hva du mener med stor aktivitet. Hvor lang tid bruker en person som er aktiv f.eks her inne på å skrive f.eks 10 innlegg i løpet av et døgn? Det kommer selfølgelig an på hvor lange og "intelligente" innleggene er.

Men rent teknisk skulle nok til og med jeg, som ikke skriver tøtsj engang, klare å slenge inn både 10 og 20 innlegg i løpet av kanskje 30-60 minutter, og det uten at jeg sitter spikret til samme skjermbilde hele tiden.

Jeg tror kanskje man misbruker begrepet "å bruke all tid" litt.

"...................."

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97443-hmmmmmmmm-undrer/#findComment-549033
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...