Gjest musmusa Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Jeg finner ikke ut av dette jeg....Men har funnet ut såpass at mobiltelefoen min har dette. Den kan også ta imot MMS meldinger, men jeg får det ikke til å funke. Tror jeg må gjøre noe med instillingene og det står en del "data" greier i bruksanvisningen, men jeg forstår det ikke. Må jeg ha annet sim-kort? Har bestilt polyfoniske ringetoner gjennom et blad, men dette også ,får jeg ikke til å funke. Sende tekstmelding som e-post også..likedan.. Hjelp meg, noen til å forklare dette for meg.Tror det har noe med at man må "aktivere" disse to tingene (Wap og GPRS)!? Mobiltlf. Nokia 6610, men regner med det er det samme med andre telefoner!? 0 Siter
Femma Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Telenor? For å sende e-post fra min mobil (6210) må jeg skrive: Til [email protected] Tekst-tekst-tekst-bla-bla.. (som en vanlig sms asså) og sende det til 1999. Regner med det er det samme for alle med telenor?? 0 Siter
Gjest musmusa Skrevet 18. mars 2003 Skrevet 18. mars 2003 Telenor? For å sende e-post fra min mobil (6210) må jeg skrive: Til [email protected] Tekst-tekst-tekst-bla-bla.. (som en vanlig sms asså) og sende det til 1999. Regner med det er det samme for alle med telenor?? Jeg har netCom....:-\ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.