Gå til innhold

Jeg begynner å irritere meg over Kari Fossum.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det tror du jeg husker? :o) Håper jeg ikke har kjeftet deg huden full på en eller annen newsgruppe da... Sjokolade er godt...

Helt enig sjokolade e godt!

Nei, har ikke fått noe kjeft:o)

Er ikke så ofte inne å skriver noe, men leser noen ganger pr.dag.

dyr.dk, hage, sjokolade, barn/barn, humor bl.a.

Skrevet

Joa, men etter sjuogførti bøker har man liksom fått bok av henne og. :o)

Sjuogførti? Hun har skrevet mange mange flere enn det, og jeg får aldri nok av Agatha Christie. :-)

Skrevet

Sjuogførti? Hun har skrevet mange mange flere enn det, og jeg får aldri nok av Agatha Christie. :-)

Bare et vilkårlig valgt tall. :o) Har hørt flere lydbøker av henne, men man må følge så godt med for å få med seg alle hintene så jeg faller som regel av lasset underveis. :o) Men god - det er hun!

Skrevet

Bare et vilkårlig valgt tall. :o) Har hørt flere lydbøker av henne, men man må følge så godt med for å få med seg alle hintene så jeg faller som regel av lasset underveis. :o) Men god - det er hun!

Ja, det er sant, tror bare det er en eneste gang jeg har klart å gjette morderen, det kan være litt irriterende, men samtidig gir det meg lyst til å lese boken raskt ferdig for jeg vet jeg vil bli overrasket over hvem det er. Og hun klarer alltid å finne noe nytt i hver bok, nye metoder, nye mordere osv. Jeg leste selvbiografien hennes for litt siden, like fengende og spennende som resten, synd det ikke var mer av den. :-)

Skrevet

Jeg synes tvertimot hun har gjort en genistrek - i alle fall slik det ble fremstilt i tv-serien! Det er jo den slutten som på en måte gjør at man sitter igjen med "hva faen mente h*n med det?" Og de sjekket da mobilen i tv-serien, eller?

Nettopp Lillemus!

Skrevet

Jeg synes tvertimot hun har gjort en genistrek - i alle fall slik det ble fremstilt i tv-serien! Det er jo den slutten som på en måte gjør at man sitter igjen med "hva faen mente h*n med det?" Og de sjekket da mobilen i tv-serien, eller?

Godt mulig de gjorde det i tv-serien, men til nå (jeg har som sagt 30 sider igjen) så har de ikke gjort det i boka.

Og det blir rett og slett for dumt.

Jeg har ikke sett tv-serien, men kanskje de rettet opp denne fatale feilen der.

Gjest malun
Skrevet

Elskede Poona er en annerledes kjærlighetshistorie.

Det er IKKE en krimroman. Dermed basta!

jeg har sluttet å lese Fossum når jeg ønsker meg krim.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...