nitni Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Og det tror du jeg husker? ) Håper jeg ikke har kjeftet deg huden full på en eller annen newsgruppe da... Sjokolade er godt... Helt enig sjokolade e godt! Nei, har ikke fått noe kjeft:o) Er ikke så ofte inne å skriver noe, men leser noen ganger pr.dag. dyr.dk, hage, sjokolade, barn/barn, humor bl.a. 0 Siter
Tornerose Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Joa, men etter sjuogførti bøker har man liksom fått bok av henne og. ) Sjuogførti? Hun har skrevet mange mange flere enn det, og jeg får aldri nok av Agatha Christie. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Sjuogførti? Hun har skrevet mange mange flere enn det, og jeg får aldri nok av Agatha Christie. :-) Bare et vilkårlig valgt tall. ) Har hørt flere lydbøker av henne, men man må følge så godt med for å få med seg alle hintene så jeg faller som regel av lasset underveis. ) Men god - det er hun! 0 Siter
Tornerose Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Bare et vilkårlig valgt tall. ) Har hørt flere lydbøker av henne, men man må følge så godt med for å få med seg alle hintene så jeg faller som regel av lasset underveis. ) Men god - det er hun! Ja, det er sant, tror bare det er en eneste gang jeg har klart å gjette morderen, det kan være litt irriterende, men samtidig gir det meg lyst til å lese boken raskt ferdig for jeg vet jeg vil bli overrasket over hvem det er. Og hun klarer alltid å finne noe nytt i hver bok, nye metoder, nye mordere osv. Jeg leste selvbiografien hennes for litt siden, like fengende og spennende som resten, synd det ikke var mer av den. :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Jeg synes tvertimot hun har gjort en genistrek - i alle fall slik det ble fremstilt i tv-serien! Det er jo den slutten som på en måte gjør at man sitter igjen med "hva faen mente h*n med det?" Og de sjekket da mobilen i tv-serien, eller? Nettopp Lillemus! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Skrevet 19. mars 2003 Jeg synes tvertimot hun har gjort en genistrek - i alle fall slik det ble fremstilt i tv-serien! Det er jo den slutten som på en måte gjør at man sitter igjen med "hva faen mente h*n med det?" Og de sjekket da mobilen i tv-serien, eller? Godt mulig de gjorde det i tv-serien, men til nå (jeg har som sagt 30 sider igjen) så har de ikke gjort det i boka. Og det blir rett og slett for dumt. Jeg har ikke sett tv-serien, men kanskje de rettet opp denne fatale feilen der. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Elskede Poona er en annerledes kjærlighetshistorie. Det er IKKE en krimroman. Dermed basta! jeg har sluttet å lese Fossum når jeg ønsker meg krim. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.