Gå til innhold

"beste" unnskyldningen jeg har hørt på ukesvis

Anbefalte innlegg

Jeg: Alltid er det sånn. Tannkrem, smør, pålegg - du kan ALDRI bruke opp en ting før du åpner en ny. Hvorfor i svarte kan du ikke tømme den ene zaloflasken før du starter på den som er ny??? Hæ???

Sambis: JEG??? ZALO?? Jeg har nå vel aldri vasket opp i hele mitt liv!!

Gotcha.

Smart er'n ikke.

Fortsetter under...

Du tokèn godt der ja :)

Er`n brukendes i senga da?

Det minnet meg forresten på at oppvaskmaskinen min gikk føyken i dag - og det liker jeg ikke å tenke på.

Ikke faen om jeg vasker opp, så enten får sambo kjøpe ny, eller så får han vaske opp.

Lurer på hva det blir til.

Annonse

Gjest Necpoy

Det minnet meg forresten på at oppvaskmaskinen min gikk føyken i dag - og det liker jeg ikke å tenke på.

Ikke faen om jeg vasker opp, så enten får sambo kjøpe ny, eller så får han vaske opp.

Kanske en kjøkkenbenk full av skitne kopper og kar?

Annonse

"Er`n brukendes i senga da?"

Jeg er sammen med han enda, er jeg ikke? :)

Du må bare se å få kjøpt deg en oppvaskmaskin snarere en flint shandy - ellers går det til ***. Sann mine ord!

Man kan ikke ha møkkete pulebenk - se og vask, gitt!

Skyver unna til denslags. God nok plass til det man vil.

Njæ, det blir vel ei råd. Vi har en til stående, det er bare det at det er mye styr å få vekk den ene og lempe på plass den andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...