Gå til innhold

"beste" unnskyldningen jeg har hørt på ukesvis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er riktig. Jeg hørte også at Aetat var innblandet med tilbud om strippejobb.

Men det er bare noe jeg har hørt - dette kan jeg ikke gå god for altså.

Er Zalo opprinnelig er finsk (kvæner) eller samisk plagg, som er blitt adoptert av den øvrige befolkningen?

Er Zalo opprinnelig er finsk (kvæner) eller samisk plagg, som er blitt adoptert av den øvrige befolkningen?

Det er et samisk klesplagg, som har vært undertrykt i mange, mange år.

Jeg synes du skal kjøpe deg litt Zalo jeg - i ren solidaritet.

Annonse

petter smart

Duh .. jeg skjønte hva du mente - jeg bare leker med deg :)

Nå er du ikke spes. smart igjen - bare petter *sukk*

;)

OK. En vet aldri. Tenkte at dersom jeg hadde rett så trengte du en forklaring.

Du får unnskylde meg, men jeg glemte tenkehatten i dag. Kommer sterkere tilbake med den. Ikke er lille hjelper her heller. Og så er jeg syk på toppen av det hele.

Annonse

I grunnen ikke. Kan man spise det? Legger man på seg? :)

Varmer til det nederste hodet, og ja du kan godt spise litt på det - hvis du ønsker. Tror ikke du blir særlig feit, dvs. ikke om du putter det(n) inn i øverste hullet.

Klokere?

OK. En vet aldri. Tenkte at dersom jeg hadde rett så trengte du en forklaring.

Du får unnskylde meg, men jeg glemte tenkehatten i dag. Kommer sterkere tilbake med den. Ikke er lille hjelper her heller. Og så er jeg syk på toppen av det hele.

Du er tilgitt petter syk :)

Varmer til det nederste hodet, og ja du kan godt spise litt på det - hvis du ønsker. Tror ikke du blir særlig feit, dvs. ikke om du putter det(n) inn i øverste hullet.

Klokere?

Jeg har tunet inn på samme frekvens nå ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...