Gå til innhold

DET HETER IKKE OXO

Anbefalte innlegg

Gjest Ellediller
Skrevet

Det heter "OGSÅ" for faen!!

Jeg får

Skrevet

Vi er for gamle.

DU er da vel ikke gammel, Magnus - du er et rips! :;-))

Skrevet

Hvis jeg husker riktig, er jeg vesentlig yngre enn magnus, men også jeg er for gammel for OXO. Skal de absolutt bruke x`en, hvorfor ikke oxå? Det er ingen som går rundt og sier "ogso", er det?

Noe må man irritere seg over... :o)

Skrevet

Å nei, ikke i sånne sammenhenger. Sånne hippe forkortelser er jeg svært dårlig på, dvs de byr meg stort sett imot.

For eksempel:

Mobilspråk som d=det, nei ellers takk.

Skrevet

Tiltredes! *lol*

Og med det samme: Det heter ikke VAFFAL! ;-)

Gjest Pricilla
Skrevet

D r zuprteit å la sg irritere ovr d! D syz mine venner oxo!

C U!

Koz...

Hehe! ; ) Ble du sint nå?

Hilsen en som heller ikke er fan av sms-skrift...

Skrevet

JA! Idioter alle sammen!

Jeg får fnatt av folk som må skrive SMS-forkortelser på internett. Det er da ikke dårlig plass HER! Internett har mer enn nok tegnplass å ta av, skulle jeg mene! :-)

Skriv norsk, skriv RIKTIG norsk, fjortisser!

Skrevet

Hvis jeg husker riktig, er jeg vesentlig yngre enn magnus, men også jeg er for gammel for OXO. Skal de absolutt bruke x`en, hvorfor ikke oxå? Det er ingen som går rundt og sier "ogso", er det?

Noe må man irritere seg over... :o)

Mange sier so istedet for så, så jeg ser ikke bort fra at noen sier ogso eller okso.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...