Gå til innhold

Har de funnet vaksine mot SARS nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Er livredd for at viruset skal komme til Norge.. Hvordan i huleste oppstår slike virus? Bare blir de til liksom? Skjønner ikke det jeg...

Hørte på radioen i morres at leger i vietnam har funnet ut at det er et dødlig virus, men det visste vi jo fra før av. har de funnet noen kur nå da eller? Hvis de vet hva det er, blir det jo lettere å ta knekken på...

Er ikke begeistret for krigen helelr.. : ( Uff.. så mye dritt som skjer nå! Går rundt å er bekymra hele tiden jeg, kan ikke tenke meg engang hva de som bor i Irak bekymrer seg for! Uff.. stakkars folk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97564-har-de-funnet-vaksine-mot-sars-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nei, vanskelig influensa!

Jeg håper de finner en vaksine. Det er jo kanskje smitte i Norge også (Haugesund). Og folk reiser mye og kan lett dra smitten med seg. Det er skummelt! (Men brutalt sagt naturens måte å kvitte seg med noen på...)

Gjest Pricilla

Du får det mye bedre hvis du klarer å la være å bekymre deg over ting du så likevel ikke kan gjøre noe med.

Ta en dag av gangen, og lær deg å sette pris på det du har - når du har det:-)

Mvh

setter utrolig stor pris på det jeg har - nå! Men er vel ikke unaturlig å være redd for at smitten komemr til å ramme noen i familien min eller andre jeg er glad i?

Synes dette er utrolig skummelt! Vil jo gjerne leve et liv med egen familie, hus osv. jeg og.. Vil bli eldre enn 22 år!

setter utrolig stor pris på det jeg har - nå! Men er vel ikke unaturlig å være redd for at smitten komemr til å ramme noen i familien min eller andre jeg er glad i?

Synes dette er utrolig skummelt! Vil jo gjerne leve et liv med egen familie, hus osv. jeg og.. Vil bli eldre enn 22 år!

Det var stort sett like mye panikk i media da ebola-viruset tok seg en liten runde.

Men det ble aldri noen katastrofe.

Annonse

Gjest selv bekymret

Hei Pricilla :)

Jeg skjønner godt at du er redd jeg. Jeg har det akkurat likedan om dagen.

Det er klart du har lov til å bekymre deg.

Dessuten blir det jo skjøvet frem i media hvor enn du snur og vender deg om dagen, noe som selvfølgelig gjør at det bekymringen holder seg konstant.

Joda - jeg forstår hva du mener.

Men samtidig blir ingen ting bedre av at man går og bekymrer seg for noe man likevel ikke kan gjøre noe med - tvert om!

Derfor er det viktig å forsøke å lære seg å legge den type bekymringer til side, og nyte det man har. For hvis man bekymrer seg for slik for mye og for ofte - så går det ut over det man har. Og det er ingen tjent med....

Det finnes så veldig mye man kan bekymre seg over, og samtidig så veldig mye det viste seg i etterkant at ikke var noe å bekymre seg for.

Og det er "dumt" det:-)

Mvh en som bekymrer seg så lite som mulig, og heller tar ting som de kommer - i hvert fall når det gjelder slikt jeg uansett ikke kan gjøre noe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...