Gå til innhold

BigBrother

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen fått med seg hva det var med Hendiette i natt?

Hadde hun vært sammen med en psykopat eller noe?

Gjest en annen seer
Skrevet

Etter hva jeg har lest på BB-hjemmesiden (Forum), så hadde de en drikkelek, der en sier f.eks: "jeg hadde ikke sex før jeg var 16 år", og så må alle dem som hadde sex før de var 16 år drikke.

Og Henriette skal visstnok ha tatt seg en sup både der, samt at hun hadde hatt mer enn 10 sexpartnere i sitt liv, og at hun også har prøvd anal-sex.

Og så synes vel Halvor at hun ikke var fullt så prektig lenger, da!

Skrevet

Jeg så 10-12 minutter på den dritten i går kveld....

...jeg skjønner godt at folk ikke bruker sitt vanlige nick når de offentlggjør en viss interesse for det "programmet"...

Gjest Hehehehe
Skrevet

Etter hva jeg har lest på BB-hjemmesiden (Forum), så hadde de en drikkelek, der en sier f.eks: "jeg hadde ikke sex før jeg var 16 år", og så må alle dem som hadde sex før de var 16 år drikke.

Og Henriette skal visstnok ha tatt seg en sup både der, samt at hun hadde hatt mer enn 10 sexpartnere i sitt liv, og at hun også har prøvd anal-sex.

Ah - jeg ser for meg den stolte moder under kirkekaffen neste søndag!

Gjest Bare undrer?
Skrevet

Jeg så 10-12 minutter på den dritten i går kveld....

...jeg skjønner godt at folk ikke bruker sitt vanlige nick når de offentlggjør en viss interesse for det "programmet"...

Tror ikke vedkommende lurte på hva du synes om programmet

eller hva du synes om dem som ser på.

Vedkommende hadde et spm rettet til de av oss som ser programmet.

Så neste gang kan du vel heller hoppe videre til neste innlegg, hvor du kanskje kan ha noe fornuftig å bidra med, istedet for tåpelige kommentarer når du egentlig ikke ser på (mer enn 10-12 min)

Skrevet

Tror ikke vedkommende lurte på hva du synes om programmet

eller hva du synes om dem som ser på.

Vedkommende hadde et spm rettet til de av oss som ser programmet.

Så neste gang kan du vel heller hoppe videre til neste innlegg, hvor du kanskje kan ha noe fornuftig å bidra med, istedet for tåpelige kommentarer når du egentlig ikke ser på (mer enn 10-12 min)

Kan du gi meg en god forklaring på hvorfor dere som skriver om BB nesten konsekvent bruker anonyme nick?

....bare et fenomen jeg har registrert...

Skrevet

Kommer dette på tv i kveld? Det bare MÅ jeg ha med meg!

*stolt bigbrother-avhengig som tør skrive med nick*

Gjest Bare undrer?
Skrevet

Kan du gi meg en god forklaring på hvorfor dere som skriver om BB nesten konsekvent bruker anonyme nick?

Det kan jeg faktisk ikke svare deg på. Du må nesten rette det spm til de som gjør det.

Jeg ser på Bigbrother og ja jeg leser Se og Hør også :)

Noe av forklaringen kan vel kanskje ligge i at de har lest noen innlegg her, med ganske "skarpe" kommentarer fra noen om hva de synes om folk som ser på programmet?

Jeg ser ingen grunn til at noen behøver å skjule nicket sitt for å fortelle at de velger å bruke sin egen tid på akkurat det de selv ønsker å bruke den på.

Men nå bruker vel en del her inne forskjellige nick alt etter hva temaet omhandler eller hvilken følelsesmodus de er i. Det er i hvertfall mitt inntrykk.

Skrevet

Det er sikkert fordi Big Brother seere ofte får høre at de er mindre smarte, og det er det jo ikke alle som vil ha på seg. ;-)

Skrevet

Det kan jeg faktisk ikke svare deg på. Du må nesten rette det spm til de som gjør det.

Jeg ser på Bigbrother og ja jeg leser Se og Hør også :)

Noe av forklaringen kan vel kanskje ligge i at de har lest noen innlegg her, med ganske "skarpe" kommentarer fra noen om hva de synes om folk som ser på programmet?

Jeg ser ingen grunn til at noen behøver å skjule nicket sitt for å fortelle at de velger å bruke sin egen tid på akkurat det de selv ønsker å bruke den på.

Men nå bruker vel en del her inne forskjellige nick alt etter hva temaet omhandler eller hvilken følelsesmodus de er i. Det er i hvertfall mitt inntrykk.

Du skriver:

"Det kan jeg faktisk ikke svare deg på. Du må nesten rette det spm til de som gjør det."

"Bare lurer?" er neppe ditt vanlige nick, derfor rettet jeg spørsmålet til DEG.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...