Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne tv-serien var idiotisk for 1 1/2 år siden, men nå er den jo helt vanvittig?! Hva var det bak dørene i det klesskapet - helvete?

Og ja, jeg har lite å gjøre, er sykemeldt.

serendipity
Skrevet

*ler* Den greia der kan gå enhver på nervene. Men jeg kan ikke svare på det du spør om.

Pappa Bjørn
Skrevet

*ler* Den greia der kan gå enhver på nervene. Men jeg kan ikke svare på det du spør om.

Akkurat som " I gode og onde dager". Hørt et ihugga fan som synes dette ble litt langdrygt da de hadde brukt 3 episoder på å trakte seg en kopp kaffe

Skrevet

Ikke lett å bli klok på den serien. Jeg har sett såpass at det var helvete som skulte seg bak klesskapet.

Jeg så en del tidligere, men fytti katta for en dårlig serie!

Gjest dårlig serie!
Skrevet

Akkurat som " I gode og onde dager". Hørt et ihugga fan som synes dette ble litt langdrygt da de hadde brukt 3 episoder på å trakte seg en kopp kaffe

De må kjede seg de som lager og er med i serien... Og om de drar alt ut i det uendelige kan de vel lage uendelig mange episoder, der det ikke skjer stort.. Jeg tror du kan se en episode, og så vente med å se en episode i noen år.. og så holder de enda på med den samme dagen! Og de samme tingene. Og blikkene de har, de tar laaaang tid. Dere vet hvilke blikk jeg mener. De har blitt parodiert mye.

Skrevet

De må kjede seg de som lager og er med i serien... Og om de drar alt ut i det uendelige kan de vel lage uendelig mange episoder, der det ikke skjer stort.. Jeg tror du kan se en episode, og så vente med å se en episode i noen år.. og så holder de enda på med den samme dagen! Og de samme tingene. Og blikkene de har, de tar laaaang tid. Dere vet hvilke blikk jeg mener. De har blitt parodiert mye.

Bortsett fra at etter et år har de byttet ut halvparten av skuespillerne, men ikke rollefigurene, slik at man ikke aner hvem som er hvem lenger! :o)

Gjest dårlig serie!
Skrevet

Bortsett fra at etter et år har de byttet ut halvparten av skuespillerne, men ikke rollefigurene, slik at man ikke aner hvem som er hvem lenger! :o)

Ops... jeg skrev om glamor jeg. Den serien er vel den verste? Den andre har jeg faktisk ikke sett noe av. Ser man ett min. av glamor trenger man ikke se mer på noen år..

Skrevet

Ops... jeg skrev om glamor jeg. Den serien er vel den verste? Den andre har jeg faktisk ikke sett noe av. Ser man ett min. av glamor trenger man ikke se mer på noen år..

Glamour har jeg faktisk ikke sett, ikke annet enn noen sekunder glimt mens jeg surfet (på våre 4 kanaler...) forbi og det har holdt i lange baner. Jeg holdt på å le meg fordervet da TVNorge fant ut at de måtte komme etter de andre nordiske landene, de lå visst et par _tusen_ episoder etter og laget et _5_minutters_ sammendrag av de episodene de hoppet over! Da skjer det ikke mye....

Skrevet

Det er faktisk riktig!

Da jeg var gravid med nummer en var jeg så sjuk at jeg ikke kom meg opp av senga, ikke orka å lese, ikke orka å sitte forann pc'en....

La Dueña endte om som favorittsysselen. Glamor var vel værst, ja, men ejg fikk nå med meg noen av dem også.

To år seinere så gjentok svangerskap og sengeliging seg, og det var jo helt sprøtt. Folk som hadde planlagt å gifte sg to år tidligere var fremdeles i gang med bryllupsforberedelsene.

(ikke tull)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...