bompa Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Aaaah.. Jeg blir GAL snart! Nå har jeg prøvd å lasta ned spillet The Sims TO ganger (fra KaZaa. 180 mb. x 2 tar TID!), men jeg har fortsatt ikke spillet - GRRRR.. Første gangen kom det en feilmld (error, can not complete install, eller noe i den duren), andre gangen var det faenmeg et ANNET SPILL som dukka opp! Aaaahhrrrgh.. Noen som vet hvor jeg kan laste ned The Sims, og det faktisk VIRKER? Jeg er takknemmelig for alle svar. 0 Siter
astridny Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hei. Jeg lastet også ned spillet i begynnelsen,men da kunne jeg ikke bl.a jukse eller bygge hus. Så eneste råd jeg har til deg er å kjøpe spillet. Da slipper du å plages. 0 Siter
bompa Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Hei. Jeg lastet også ned spillet i begynnelsen,men da kunne jeg ikke bl.a jukse eller bygge hus. Så eneste råd jeg har til deg er å kjøpe spillet. Da slipper du å plages. Jeg kjøpte det i går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.