Gjest bebba Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Jeg merker meg at mange kommenterer "du tør ikke bruke det vanlige nicket ditt engang" eller "hvorfor bruker du et annet nick for anledningen". Jeg trodde at alt var anonymt herinne, og at alle var frie til å bruke de nickene de vil. Er det noen som følger med om jeg bruker nicket mitt eller andre nick? 0 Siter
Gjest Uten signatur Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Når du har vært her ei stund lærer du fort at "doljuntaen" er de eneste som har lov å ytre meninger som er litt kontroversielle. Alle andre som prøver blir ofte kalt for eksempel "plante", eller er du helt bak mål, mongo osv. Ofte blir helt legitime innlegg svart på en aldeles ufyselig måte, og doljuntaen mener seg å kunne se om innlegget er fake eller ekte. (de er synske og ser du) Og ja, det går voldsomt inn på meg å bli kalt plante, selv om jeg til nå har unngått det... Derfor, for anledningen 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Det man mener er vel at enkelte skriver med falske nick når man slenger dritt. Enkelte er av en eller annen rar grunn livredde for å si sin mening med sitt egentlig nick, som for de fleste her - som du sier - faktisk er anonymt. Likevel må de ty til "Ikke Undertegnet" eller lignende når de slenger dritt. Det er patetisk, men enda mer merkverdig. Enkelte her kjenner også hverandre i og fra RL, og tør derfor ikke å si sin egentlig mening med sitt virkelig nick. Det blir enda mer patetisk, og jeg vil ikke engang tenke på hvordan disse menneskene klarer seg i RL når de selv på nettet er livredde for å få "kjeft". Hver sin smak, men jeg hadde hatt en flau smak i munnen om jeg var redd for "riper" i nicket mitt. Men mennesker er rare, og på dol er det litt av hvert. 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Det man mener er vel at enkelte skriver med falske nick når man slenger dritt. Enkelte er av en eller annen rar grunn livredde for å si sin mening med sitt egentlig nick, som for de fleste her - som du sier - faktisk er anonymt. Likevel må de ty til "Ikke Undertegnet" eller lignende når de slenger dritt. Det er patetisk, men enda mer merkverdig. Enkelte her kjenner også hverandre i og fra RL, og tør derfor ikke å si sin egentlig mening med sitt virkelig nick. Det blir enda mer patetisk, og jeg vil ikke engang tenke på hvordan disse menneskene klarer seg i RL når de selv på nettet er livredde for å få "kjeft". Hver sin smak, men jeg hadde hatt en flau smak i munnen om jeg var redd for "riper" i nicket mitt. Men mennesker er rare, og på dol er det litt av hvert. Hei, Alle signaturer på DOL er anonyme...synes det derfor er underlig at du på en engasjert måte henger deg opp i dette. Med vennlig hilsen, 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Hei, Alle signaturer på DOL er anonyme...synes det derfor er underlig at du på en engasjert måte henger deg opp i dette. Med vennlig hilsen, "Alle signaturer på DOL er anonyme" Jeg har møtt ca 100 stk her. Ca 100 stk her har dermed også møtt meg. Dette gjelder mange her. Alle signaturene på DOL er altså ikke anonyme. 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Når du har vært her ei stund lærer du fort at "doljuntaen" er de eneste som har lov å ytre meninger som er litt kontroversielle. Alle andre som prøver blir ofte kalt for eksempel "plante", eller er du helt bak mål, mongo osv. Ofte blir helt legitime innlegg svart på en aldeles ufyselig måte, og doljuntaen mener seg å kunne se om innlegget er fake eller ekte. (de er synske og ser du) Og ja, det går voldsomt inn på meg å bli kalt plante, selv om jeg til nå har unngått det... Derfor, for anledningen Hei, Meningsjuntaen og små"kongene" på DOL er meget aktive. Hvis man ikke liker krig og vold eller analsex, så får man jammen sitt pass påskrevet. Hvis du føler deg plaget av dette bør du gjøre følgende: Skrive usammenhengnde og ulogiske innlegg som helst bør være diskrimerende eller latterlige. Videre hjelper det å slenge ut ubegrunnende påstander og gjerne forsvare disse med "Fordi det bare er sånn". Være trangsynt og reduserende vil nok også hjelpe deg. Lykke til! Med vennlig hilsen, 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 "Alle signaturer på DOL er anonyme" Jeg har møtt ca 100 stk her. Ca 100 stk her har dermed også møtt meg. Dette gjelder mange her. Alle signaturene på DOL er altså ikke anonyme. Hei, Da skjønner jeg bedre dine paranoide trekk! God bedring! Med vennlig hilsen, 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Hei, Da skjønner jeg bedre dine paranoide trekk! God bedring! Med vennlig hilsen, Jeg er ikke paranoid og driter i om folk her slenger dritt til meg. Jeg gidder bare ikke å diskutere med dere da dere kjeder meg. 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Jeg er ikke paranoid og driter i om folk her slenger dritt til meg. Jeg gidder bare ikke å diskutere med dere da dere kjeder meg. Hei, Ditt engasjement taler for seg. Du bør kanskje oppsøke din fastlege? Med vennlig hilsen, 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGuttenHome Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Hei, Meningsjuntaen og små"kongene" på DOL er meget aktive. Hvis man ikke liker krig og vold eller analsex, så får man jammen sitt pass påskrevet. Hvis du føler deg plaget av dette bør du gjøre følgende: Skrive usammenhengnde og ulogiske innlegg som helst bør være diskrimerende eller latterlige. Videre hjelper det å slenge ut ubegrunnende påstander og gjerne forsvare disse med "Fordi det bare er sånn". Være trangsynt og reduserende vil nok også hjelpe deg. Lykke til! Med vennlig hilsen, Ingen liker vel krig eller vold? Og jeg liker ikke rævpuling *sukk* SDD er ei reke - han bytter kjønn etter hvem han støter på;-) 0 Siter
Gjest For siste gang 'ikke undertegnet' (hehe) Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Det man mener er vel at enkelte skriver med falske nick når man slenger dritt. Enkelte er av en eller annen rar grunn livredde for å si sin mening med sitt egentlig nick, som for de fleste her - som du sier - faktisk er anonymt. Likevel må de ty til "Ikke Undertegnet" eller lignende når de slenger dritt. Det er patetisk, men enda mer merkverdig. Enkelte her kjenner også hverandre i og fra RL, og tør derfor ikke å si sin egentlig mening med sitt virkelig nick. Det blir enda mer patetisk, og jeg vil ikke engang tenke på hvordan disse menneskene klarer seg i RL når de selv på nettet er livredde for å få "kjeft". Hver sin smak, men jeg hadde hatt en flau smak i munnen om jeg var redd for "riper" i nicket mitt. Men mennesker er rare, og på dol er det litt av hvert. Det var de gamle argumenten igjen ja! Jeg bruker ofte 'ikke undertegnet'. Samt mange andre nick. Det er jo fordi jeg er en av dem som IKKE har interesse av å treffe DOL-folk i RL. Derfor har det betynding for meg å være fullstendig anonym, og det er en ikke hvis en diskuterer og forteller mye fra livet sitt under ett og sanmme nick over flere år. Da kan folk på hjemstedet ditt kjenne deg igjen. Ofte utleverer du såpass at det ikke ville være akseptabelt, ihvertfall ikke for andre familiemedlemmer og venner som du kanskje har omtalt. Det drar mye med seg hvis en tenker litt. Men, SDD, heretter skal jeg slutte å kalle meg 'ikke undertegnet' og istedet finne opp enda flere fjollete nick enn jeg allerede har. Så kan DU slappe av og sove godt om natta. For dette er visst noe som opptar deg grusomt mye. 0 Siter
Gjest Pip dolly Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Når du har vært her ei stund lærer du fort at "doljuntaen" er de eneste som har lov å ytre meninger som er litt kontroversielle. Alle andre som prøver blir ofte kalt for eksempel "plante", eller er du helt bak mål, mongo osv. Ofte blir helt legitime innlegg svart på en aldeles ufyselig måte, og doljuntaen mener seg å kunne se om innlegget er fake eller ekte. (de er synske og ser du) Og ja, det går voldsomt inn på meg å bli kalt plante, selv om jeg til nå har unngått det... Derfor, for anledningen Ja, og hvis juntaen raker opp for argumenter, eller densom er uenig har VELDIG gode motargumenter så hender det at du kan bli beskyldt for å være et annet nick faktisk. Som du selv selvfølgelig VET at du ikke er. (Det har hendt meg!) Men nytter det å si det? Nei, for juntaen skjønner da såpass at de ser at du feks bare har skrevet et støtteinnlegg for deg selv, eller skriver i samme tråd under flere nick (husker ikke alle varianter av beskyldninger). Men vi venner oss til det... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Det var de gamle argumenten igjen ja! Jeg bruker ofte 'ikke undertegnet'. Samt mange andre nick. Det er jo fordi jeg er en av dem som IKKE har interesse av å treffe DOL-folk i RL. Derfor har det betynding for meg å være fullstendig anonym, og det er en ikke hvis en diskuterer og forteller mye fra livet sitt under ett og sanmme nick over flere år. Da kan folk på hjemstedet ditt kjenne deg igjen. Ofte utleverer du såpass at det ikke ville være akseptabelt, ihvertfall ikke for andre familiemedlemmer og venner som du kanskje har omtalt. Det drar mye med seg hvis en tenker litt. Men, SDD, heretter skal jeg slutte å kalle meg 'ikke undertegnet' og istedet finne opp enda flere fjollete nick enn jeg allerede har. Så kan DU slappe av og sove godt om natta. For dette er visst noe som opptar deg grusomt mye. Du tok ikke poenget, men det kan vel knapt kalles noen bombe. Hvis jeg irriterer deg så er det bare å slutte å svare meg. Verre er det ikke. 0 Siter
Gjest a b c d (glemte det andre nicket - sorry) Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Du tok ikke poenget, men det kan vel knapt kalles noen bombe. Hvis jeg irriterer deg så er det bare å slutte å svare meg. Verre er det ikke. Du tok ikke poenget du heller, og det kan sikkert heller ikke anses som noen bombe. Og hvis du irriterer deg så på mine meninger, så BEHØVER du ikke svare du heller. JEG forventer det ihvertfall ikke... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Du tok ikke poenget du heller, og det kan sikkert heller ikke anses som noen bombe. Og hvis du irriterer deg så på mine meninger, så BEHØVER du ikke svare du heller. JEG forventer det ihvertfall ikke... Du ville ikke klart å irritere meg om du prøvde. Man trenger litt IQ for å klare det. 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Du ville ikke klart å irritere meg om du prøvde. Man trenger litt IQ for å klare det. Hei, Jeg synes litt synd på deg i kveld. Det virker som du sliter veldig med tankene rundt det at noen av de dolerne du har truffet kanskje opererer med flere signaturer. Du har gjort et poeng av dette flere steder i denne tråden. Kanskje du føler at mange du har møtt segler under falske flagg? Jeg synes at beste løsning for paranoide er behandling, og anbefaler deg å snarest ta kontakt med din fastlege! God bedring! Med vennlig hilsen, 0 Siter
SierDuDet Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Hei, Jeg synes litt synd på deg i kveld. Det virker som du sliter veldig med tankene rundt det at noen av de dolerne du har truffet kanskje opererer med flere signaturer. Du har gjort et poeng av dette flere steder i denne tråden. Kanskje du føler at mange du har møtt segler under falske flagg? Jeg synes at beste løsning for paranoide er behandling, og anbefaler deg å snarest ta kontakt med din fastlege! God bedring! Med vennlig hilsen, Ja, du har rett. Jeg er fryktelig paranoid! 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Hei, Noen tror jeg bruker sykelig mye tid og krefter på den problematikken. DOL er anonymt og signaturene likeså. Jeg tror at de som konsenterer seg om selve signaturene, og ikke hva signaturene forteller, trenger profesjonell hjelp. Jeg aner paranoide trekk hos slike og tror de mangler "avkoblingsknappen". Med vennlig hilsen, 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Hei, Noen tror jeg bruker sykelig mye tid og krefter på den problematikken. DOL er anonymt og signaturene likeså. Jeg tror at de som konsenterer seg om selve signaturene, og ikke hva signaturene forteller, trenger profesjonell hjelp. Jeg aner paranoide trekk hos slike og tror de mangler "avkoblingsknappen". Med vennlig hilsen, Hei, Jeg burde kanskje omformulere min første setning:)*ler* "Jeg tror noen...etc" God bedring Ha-Vanskelig:) Med vennlig hilsen, 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Ja, du har rett. Jeg er fryktelig paranoid! Hei, Ja, jeg er redd for det. Men jeg tror du går fremtiden relativt lyst i møte! Husk, selverkjennelse er første skrittet mot behandling og ev. friskmelding. Ønsker deg lykke til!! Med vennlig hilsen, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.