Ha-vanskelig Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Det er argumentasjon på et helt annet grunnlag, da jeg bare skulle forklare deg at du tok feil i at "alle" her inne er like anonyme. Dessuten snakker denne jenta/gutten om venner i RL, helt utenom nettet. De har aldri jeg nevnt i noen av mine innlegg. Hei, DOL er et anonymt forum. Hvis du og andre blander DOL inn i RL, gjør ikke dette DOL mindre anonymt...det regner jeg med du forstår. Håper du ikke på grunn av dette har utviklet et "eierforhold" til DOL. Videre viser jeg til andre utbrudd fra deg hvor du trekker sammenligninger til RL. Lykke til! Med vennlig hilsen, 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hei, DOL er et anonymt forum. Hvis du og andre blander DOL inn i RL, gjør ikke dette DOL mindre anonymt...det regner jeg med du forstår. Håper du ikke på grunn av dette har utviklet et "eierforhold" til DOL. Videre viser jeg til andre utbrudd fra deg hvor du trekker sammenligninger til RL. Lykke til! Med vennlig hilsen, "Utbrudd...". Spesielt god dømmekraft har du ikke. Håper ikke dette gjenspeiler din personlighet i RL. 0 Siter
Gjest Anonymidagconan Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Forskjellige nick er det feigeste som finnes. At folk prater med seg selv er jo bare helt patetisk!! Godt skrevet. Igjen! 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 "Utbrudd...". Spesielt god dømmekraft har du ikke. Håper ikke dette gjenspeiler din personlighet i RL. Hei, Mange av dine "innlegg" kan med god samvittighet beskrives som utbrudd. Igjen denne hangen til stadig å trekke paralleller mellom DOL og RL...... Med vennlig hilsen, 0 Siter
conan Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Godt skrevet. Igjen! Tusen takk, det var hyggelig hvem du nå enn er.. 0 Siter
conan Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Godt sagt. At ikke andre også skjønner at det må være slik conan sier, er en gåte. Takker for støtten til tross for din anonymitet. :-) 0 Siter
conan Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Helt enig med deg. Du skriver godt og har alltid så mye lurt å si! Takk, canon. Jeg har lagt merke til deg, også. :-) 0 Siter
nolte Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jeg bruker alltid mitt faste nick, bortsett fra når jeg vil skrive noe om favorittprogrammene mine, BigBrother eller Hotel Cæsar. Da endrer jeg nicket, fordi jeg skammer meg. Likeledes når jeg skriver om potensen min, eller rettere sagt mangelen av sådan. Det er veldig skamfullt. *LOL* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hei, Mange av dine "innlegg" kan med god samvittighet beskrives som utbrudd. Igjen denne hangen til stadig å trekke paralleller mellom DOL og RL...... Med vennlig hilsen, Ja, jeg føler tross alt oppriktig med deg, dersom den sosiale intelligensen du viser her på dol er representativt for deg når du er ute blant folk. Jeg føler isåfall også med de du er ute med. Din evne til å tolke ting grenser tross alt til det patetiske. 0 Siter
nolte Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Takker for støtten til tross for din anonymitet. :-) *LOL* Du er faen meg klin gærn. 0 Siter
conan Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 *LOL* Du er faen meg klin gærn. Enkelte diskusjoner fortjener jo bare at man gjør sitt beste! :-) 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Ja, jeg føler tross alt oppriktig med deg, dersom den sosiale intelligensen du viser her på dol er representativt for deg når du er ute blant folk. Jeg føler isåfall også med de du er ute med. Din evne til å tolke ting grenser tross alt til det patetiske. Hei, At du interesserer deg for meg og mitt ve og vel er rørende, nesten litt tragikomisk og ironisk. At du trekker paralleller mellom DOL og RL er nok et rimelig sikkert tegn på at du trenger hjelp! Og i den sammenheng kan jeg jo ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til. Med vennlig hilsen, 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hei, At du interesserer deg for meg og mitt ve og vel er rørende, nesten litt tragikomisk og ironisk. At du trekker paralleller mellom DOL og RL er nok et rimelig sikkert tegn på at du trenger hjelp! Og i den sammenheng kan jeg jo ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til. Med vennlig hilsen, Hvis du mener at jeg trekker paralleler mellom dol og RL fordi det faktisk sitter mennesker av kjøtt og blod bak PCene vi skriver fra, og du er uenig i dette, så er det vel snarere du som bør oppsøke den mye omtalte fastlegen din. 0 Siter
Ha-vanskelig Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hvis du mener at jeg trekker paralleler mellom dol og RL fordi det faktisk sitter mennesker av kjøtt og blod bak PCene vi skriver fra, og du er uenig i dette, så er det vel snarere du som bør oppsøke den mye omtalte fastlegen din. Hei, Du har en fantastisk evne til å vektlegge de mest åpenbare sannheter...*ler* Jeg skal slutte å jage deg fra skanse til skanse i denne tråden kjære venn, det dukker jo stadig vekk opp nye forklaringer på hvorfor du bruker argumenter du sier du ikke bruker:) Hvis du ønsker skal du få siste ord i en diskusjon som er blitt patetisk:) Med vennlig hilsen, 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hei, Du har en fantastisk evne til å vektlegge de mest åpenbare sannheter...*ler* Jeg skal slutte å jage deg fra skanse til skanse i denne tråden kjære venn, det dukker jo stadig vekk opp nye forklaringer på hvorfor du bruker argumenter du sier du ikke bruker:) Hvis du ønsker skal du få siste ord i en diskusjon som er blitt patetisk:) Med vennlig hilsen, Alle diskusjonene du og dine andre nick er med i blir patetiske. Denne er intet unntak, men siden jeg likevel sitter på jobb og har lite å gjøre så tar jeg meg tid til å svare. 0 Siter
Gjest a b c d (glemte det andre nicket - sorry) Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hvorfor blander du RL inn i det her? Er vi ikke på nettet? Jeg driter da langt i hva folk rundt deg mener om deg. Jeg skrev tross alt hva mitt inntrykk er, ikke om vennene dine. Saken var at DU ikke kjenner meg og det sier da mye om deg at du tror du kan vurdere min IQ. Du sier du gjør det utifra hva jeg skriver. JEG vurderer også din IQ utifra hva du skriver her. Hvorfor blir du da så sint når det blir hentydet til at du virker litt 'grunn'. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Saken var at DU ikke kjenner meg og det sier da mye om deg at du tror du kan vurdere min IQ. Du sier du gjør det utifra hva jeg skriver. JEG vurderer også din IQ utifra hva du skriver her. Hvorfor blir du da så sint når det blir hentydet til at du virker litt 'grunn'. Jeg er overhodet ikke sint. Det var for øvrig du som "angrep" meg, ikke omvendt. 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jeg bruker alltid mitt faste nick, bortsett fra når jeg vil skrive noe om favorittprogrammene mine, BigBrother eller Hotel Cæsar. Da endrer jeg nicket, fordi jeg skammer meg. Likeledes når jeg skriver om potensen min, eller rettere sagt mangelen av sådan. Det er veldig skamfullt. *LOL* Nå slo empatien ut i full blomst her. Får du'n ikke opp? Nei og nei *ta seg til hodet* 0 Siter
nolte Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Nå slo empatien ut i full blomst her. Får du'n ikke opp? Nei og nei *ta seg til hodet* Kødda Zirine... det er bare et triks som jeg har hatt stor suksess med...;-) ...jeg bruker å innlede samtaler med damer på utesteder, med denne basis-informasjonen... effekten jeg får av det, er at det oppstår et behagelig prestasjonsbehov hos de.... "JEG-skal-jaggu-klare-å-kurere deg-effekten", kaller jeg det... ;o) 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Kødda Zirine... det er bare et triks som jeg har hatt stor suksess med...;-) ...jeg bruker å innlede samtaler med damer på utesteder, med denne basis-informasjonen... effekten jeg får av det, er at det oppstår et behagelig prestasjonsbehov hos de.... "JEG-skal-jaggu-klare-å-kurere deg-effekten", kaller jeg det... ;o) Nå ble jeg enda mer bekymret nolte. Du treffer ei ny dame, du går bort til henne og innleder samtalen med å ta opp dine ereksjonsproblemer? Har du sjekka hjernen din i det siste? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.