Zirine Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Nå ble jeg enda mer bekymret nolte. Du treffer ei ny dame, du går bort til henne og innleder samtalen med å ta opp dine ereksjonsproblemer? Har du sjekka hjernen din i det siste? Korrigerer "ereksjonsproblemer" 0 Siter
nolte Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Nå ble jeg enda mer bekymret nolte. Du treffer ei ny dame, du går bort til henne og innleder samtalen med å ta opp dine ereksjonsproblemer? Har du sjekka hjernen din i det siste? ...hensikten helliger midlet.. Bare fortsett og vær bekymret for meg du, liker litt omtanke...;o) 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 ...hensikten helliger midlet.. Bare fortsett og vær bekymret for meg du, liker litt omtanke...;o) Jammen - BLIR det no på deg med den fremgangsmåten - DET er spørsmålet her og HVOR er det du vanker??? Eh ... nå skal ikke jeg komme altså - det var mer klientellet jeg lurte på 0 Siter
nolte Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jammen - BLIR det no på deg med den fremgangsmåten - DET er spørsmålet her og HVOR er det du vanker??? Eh ... nå skal ikke jeg komme altså - det var mer klientellet jeg lurte på Du aner ikke hvor mange kvinner som blir skikkelig motivert av å møte en mann som som forteller at han ikke har hatt stå på 7 år... ;-) Det er klart at det vanker noe ørefiker pga av det noe uvanlige temaet i en innledningsfase, men det er jaggu sjelden... ..du finner slike motiverte og "løsningsorienterte" kvinner overalt..;o) 0 Siter
favn Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 "PS: Nekter å tro at folk svarer seg selv med andre nick!? Det blir for dumt." Dumt, ja, men jeg vet med sikkerhet at det har skjedd mange ganger Menneh... hvordan kan du vite det? 0 Siter
Altman Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Menneh... hvordan kan du vite det? Rykter, men meget pålitelige sådanne. Nei, dæven, der hørtes jeg ut som ei sladrekjerring. Unnskyld 0 Siter
favn Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Rykter, men meget pålitelige sådanne. Nei, dæven, der hørtes jeg ut som ei sladrekjerring. Unnskyld Ja, det gjorde du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.