Gjest eseltrene Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Etter noen år på treningsstudier må jeg spørre; hvorfor ser ikke de fleste instruktører veltrente ut? Mange av de er litt smålubne jo... Lite motiverende hvis man tenker på det. Finnes jo de som HELT klart er veldig veltrente også da. De blir man nesten skremt av igjen.. 0 Siter
Gjest Dubreuilh Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Å være tynn er ikke synonymt med å være veltrent. En aerobicinstruktør kan være veltrent sjøl om hun ikke har en kroppsfasong som er lik idealet! Spydkasteren Trine Hattestad var (er?) faktisk aerobicinstruktør. Hun må vel kunne kalles veltrent, sjøl om hennes kropp ikke er lik det gjeldende idealet. 0 Siter
Gjest eseltrene Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Å være tynn er ikke synonymt med å være veltrent. En aerobicinstruktør kan være veltrent sjøl om hun ikke har en kroppsfasong som er lik idealet! Spydkasteren Trine Hattestad var (er?) faktisk aerobicinstruktør. Hun må vel kunne kalles veltrent, sjøl om hennes kropp ikke er lik det gjeldende idealet. "idealet". Det var vel egentlig ikke snakk om det. Instruktørene har ofte relativt stor mage etc. De er antagelig veltrente, men man kan ikke se det på de. DET kan man med Trine. 0 Siter
Gjest lubbis Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Nei, Kari Jacqueson er ikke akkurat slank. 0 Siter
Anki Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Tja... veltrent vil vel ikke si at man ser tynn ut nødvendigvis. Trener man vekter så ser man ikke akkurat syltynn ut. Men veltrent kan man være allikevel. Sånn utenom det syns jeg faktisk det er penere med en trent kropp som Kari Jacquesson enn en dvask kropp. eh - skal ikke si noe selv jeg forresten.. hehe 0 Siter
serendipity Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 -På samme måte som enkelte frisører ser ut som takras?? En god aerobic instruktør ser nødvendigvis ikke veltrent ut selv, men klarer å holde motivasjonen din oppe ved å gi gode og timer! 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Smålubbent er mye penere enn skrapakake. 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 herregud! Det er sånne folk som deg som gjør at jeg holder meg langt unna treningsstudioer... Hva faen gjør det at de ikke er supertrente eller syntynne? Kan man ikke trene og være sprek fordi man har bittelitt fett på kroppen? Motiverende? Man trener da for å komme i form og bli fastere i kroppen, ikke alle som trener for å bli muskelbunter eller syntynne skjønner du! Idiot.... Så lenge instruktøren er flink så er det vel samma hvordan h*n ser ut? Vil ikke trene med perfekte instruktører jeg - da føler jeg meg enda slappere... 0 Siter
petter smart Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Det er stor forskjell på å være i god form/sunn/veltrent og det å være supertynn. Tynne mennesker er sjelden særlig sunne. Slike potteplanter som deg er med på å opprettholde det usunne kvinnelige skjønnhetsidealet. Skjerp deg. Uansett kan det vel ikke ha noe å si hvordan de ser ut så lenge de kan jobben sin. 0 Siter
conan Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Det kan jo være at folk trener for å holde seg i form, ikke for å bli supertynne? 0 Siter
Zelig Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hvis du setter likhetstegn mellom tynn og veltrent så har du kanskje ikke fått med deg så mye i løpet av dine år med trening? Dette sier nok mer om din holdning til kropp og trening enn aerobic-instruktørene der du trener. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.