Gå til innhold

Hvorfor får Krekar kanskje bli her???

Anbefalte innlegg

Gjest forstår ingenting..!

Familier med små barn blir deportert herfra, hvorfor i all verden, vurderer Norge å i det hele tatt la Krekar bli?? Hvorfor blir han ikke kastet ut på hodet? Han er tydeligvis ikke en vanlig muslim, som bare vil bo fredelig. Hvorfor får ikke en muslimsk familie ta hans plass?? Er det noe jeg ikke har fått med meg, som burde fått meg til å forandre mening? Jeg har ikke lest en eneste positiv ting om mannen. Han virker som en ekstremist, som føler det på samme måten som mange andre, som nå er iferd med å bli bombet av USA. Han burde vel ikke få være her lenger???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97667-hvorfor-f%C3%A5r-krekar-kanskje-bli-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

To-tre ting:

1) han er kvoteflyktning fra FN, og kommer fra Irak. Hvis du har fulgt med i nyhetene i det siste ;) så vet du at det ikke går rutefly til Irak! Verken Syria, Iran eller Tyrkia (nabolandene) aksepterer ham i transitt.

2) Hvis han er terrorist, så bør Norge gjøre vår del i krigen mot terror, og fengsle ham. Det vi ihvertfall ikke skal gjøre er å slippe løs en terrorist! Hvis han er uskyldig, så er han selvsagt uskyldig - og da faller alt vekk.

3) Vi har ytringsfrihet i Norge. Selv om jeg synes at ekstremister som både Krekars og Carl I Hagens meninger er "totalt på jordet", så har de lov til å *mene* det det mener. Grensen går ved straffeloven.

Med vennlig hilsen

Hei,

To-tre ting:

1) han er kvoteflyktning fra FN, og kommer fra Irak. Hvis du har fulgt med i nyhetene i det siste ;) så vet du at det ikke går rutefly til Irak! Verken Syria, Iran eller Tyrkia (nabolandene) aksepterer ham i transitt.

2) Hvis han er terrorist, så bør Norge gjøre vår del i krigen mot terror, og fengsle ham. Det vi ihvertfall ikke skal gjøre er å slippe løs en terrorist! Hvis han er uskyldig, så er han selvsagt uskyldig - og da faller alt vekk.

3) Vi har ytringsfrihet i Norge. Selv om jeg synes at ekstremister som både Krekars og Carl I Hagens meninger er "totalt på jordet", så har de lov til å *mene* det det mener. Grensen går ved straffeloven.

Med vennlig hilsen

Det tar ikke så lang tid nå, før det igjen går rutefly til Irak...

Annonse

Hvem er det som vil ha Krekar som medpassasjer?

Det ender vel opp med at han får privatfly, hvis vi en gang blir kvitt fyren.

Ja, og så får han selvfølgelig en passende sum til å kjøpe hus for, og et månedlig bidrag de neste 40 åra fordi han har kone og barn...og tante og onkel. Og katt. :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...