SierDuDet Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Takk skal du ha,..... (c; Alltid kjekt å få høre slikt av fornuftige folk! (Så fikk du den!) Hehe, takk 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hmmm....jeg har en del venninner som har gått på dette, og de har ENDRET livsstil,...og følgelig holdt seg fint. Men jeg har jo ingen statistikk å vise til, da. Men rådet fra GR er å ta stabiliseringskurs. Det skal visst både de (money money) og vi brukere tjene på. Vi får veiledning i hvordan vi skal leve videre. Vi skal jo opp i kalorinivå, og vi får god oppfølging i sammensetting av måltidene. Men, jeg vet jo ikke. Men jeg håper jo. Har ikke tro på piller og pulver. Sundt kosthold burde jo være nok til å gå ned, samt holde vekta. "Sundt kosthold burde jo være nok til å gå ned, samt holde vekta." Du glemte en meget vesentlig ting: mosjon! Ikke nødvendigvis i form av jogging morgen og kveld, det gidder de fleste lenger enn den første uka alikevel, men sykle til jobben om mulig, ta en liten times spasertur om kvelden, gå trappa istedet for å ha heisen og slike ting. Hjelper ikke med aldri så sundt kosthold om man sitter pal på rævva vøttø! ) Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.