Gå til innhold

Bordbønn og aftenbønn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Tidligere ba jeg før måltidene , om morgenen , kvelden og inniblant ellers.

Nå ; ALDRI!!

Ber når ting er på vei til helvette! Om det hjelper er en annen ting.. ber ikke før mat (den har jeg jobba for og betalt selv) og ikke før sengetid....

Tror nok det finnes noe "oppi der", men tror halve bibelen er svada...

Ber bordbønn av og til. Det er da gutten vår på 4 som vil gjøre det, for de gjør det i barnehagen. Burde sikkert blitt flinkere, for jeg har glemt noen bordvers fra skoletiden, ja...

Ellers så hender det at jeg sender noen tanker opp når jeg er skikkelig redd, eller det er noe som virkelig bekymrer meg.

Annonse

Jeg ber ikke til noen gud, men det hender jeg kjefter opp hjelperne mine eller ber dem om hjelp dersom det er noe jeg ikke får til. :o) Og det hjelper bemerkelsesverdig ofte.

Ungene har perioder de vil be bordbønn (går i menighetsbarnehage begge to), men vi har aldri bedt noen form for bønner aktivt, verken ved bordet eller på sengekanten.

Jeg ber ikke til noen gud, men det hender jeg kjefter opp hjelperne mine eller ber dem om hjelp dersom det er noe jeg ikke får til. :o) Og det hjelper bemerkelsesverdig ofte.

Ungene har perioder de vil be bordbønn (går i menighetsbarnehage begge to), men vi har aldri bedt noen form for bønner aktivt, verken ved bordet eller på sengekanten.

Bordbønn...poden kom hjem fra skolen og sang den her: (melodi å du som metter..) Å du som spiste maten min, og jeg fikk ingenting! SSLEEiping!

He he he ..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...