Dorthe Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nå begynner du igjen. Det er slett ikke verken normalt eller sunt å kun veie 50+kg for ei på 1,70. Det er slike uttalelser som gjør at unge jenter får det for seg at de er feite. Du veier så lite at det ikke er sunt. Men vær så snill å ikke prøv å få resten av verden til å tro at det er det. Jeg hyller ikke feite folk (har du lest mine innlegg på disse temaene). Jeg er sterkt kritisk til at enkelte stapper i seg usunn mat og sitter på rævva hele dagen for så å klage på de er feite og at tynne er så heldige. Men jeg hyller heller ikke sykelig tynne mennesker eller personer som hevder at 52 kg er normalt for en kvinne på 1,70. Det er det nemlig ikke. Det er faktisk normalt for noen. Jeg prøver å legge på meg noen kg men det er helt umulig. Jeg er stolt fordi jeg veier 52 kg, for 2 år siden veide jeg under 45 kg. Jeg har virkelig slitt for å legge på meg de ekstra kg. Hos oss ligger det til familien. Tanten min, faren min og begge sønnene mine er slik. Tynne og lange og spiser som hester. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-551933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ja, det synes jeg faktisk de gjør. Å finne lange nok bukser var et mye større problem for 20 år siden. Men se her: http://www.longtallsally.com Her har de bukser som er for lange for meg (1.79 høy). Her finner dere flere linker for høye damer http://www.tallwomen.org/contents/clothes.htm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-551974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 "Hvis du sliter med å komme inn i Large, så er du antageligvis ikke så slank som du tror." Ha! Jeg opplevde en gang (høsten 2001) at omtrent samtlige damejakker (sånne innejakker) på H&M var for trange i _overarmene_, selv i str. L. Og jeg har for søren ikke kraftige overarmer! ) Utover det tror jeg slettes ikke jeg er slank. Ja, HM har virkelig krympet størrelsene. Bruker str 38, og i dag prøvde jeg en dressjakke str 40. Den kunne ikke knappes igjen........ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-551978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Her finner dere flere linker for høye damer http://www.tallwomen.org/contents/clothes.htm Takk Rusle, dette var jammen en nyttig link. Masse flotte steder, som mine 184 cm. likte godt :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-551983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprellik Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Herregud,siden du mener at dem personene som er rundt 155cm - 160cm høy veier ca.45kg kg, Hva er jeg da som veier 52kg til å være 160cm høy.Er jeg feit da (kanskje etter ditt syn når du selv sier at dem fleste på ca,min høyde veier ca.45kg og at jeg kanskje ligger over gjennomsnittet)? Det høres kanskje litt dumt ut,men da skal iallefall jeg gå ned til ca.45kg, så ligger jeg vel på den samme vekta som fleste på ca.min høyde ligger opp, så er jeg kanskje ikke et av de få tilfellene som ligger over. Faen,jeg blir så provosert av dette!Ikke er jeg fornøyd med meg selv heller, og har dårlig selvtillit, så å høre blant annet dette,gjorde ting ikke noe særlig bedre for meg,fordi jeg vil ikke være en av de få tilfellene (i dine øyne) som veier over ca45kg som er ca. 160cm høy. Du kan ikke skylde på laguna for at du ikke har et altfor godt forhold til kroppen din. 52 kg høres ut om en flott vekt for dine 160 cm. Ærlig talt synes jeg det høres sunnere ut enn 70 kg til samme høyde. Men du bør ikke gå ned mer nå. laguna høres tynn ut, men jeg synes det blir mange usaklige beskyldninger mot henne. Det er sannsynligvis helt naturlig for henne å være så tynn - og da er det faktisk ikke undervekt - selv om BMI ligger litt under etablerte normalverdier. Jeg har selv en BMI som ligger litt i nedre grenseland, men jeg spiser masse og ser sunn og frisk ut. Det er bare slik at jeg ikke har lett for å legge på meg. Men jeg blir lei meg når jeg får dumme kommentarer om at jeg sikkert har en spisefortyrrelse, at det er usunt å være så tynn etc. (Fra leger har jeg faktisk fått vite at det er sunt å være så tynn som jeg er - så lenge det er naturlig for meg og ikke skyldes slanking.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552099 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva vil du kalle meg da, når du kaller deg selv for normalvektig Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du kan ikke skylde på laguna for at du ikke har et altfor godt forhold til kroppen din. 52 kg høres ut om en flott vekt for dine 160 cm. Ærlig talt synes jeg det høres sunnere ut enn 70 kg til samme høyde. Men du bør ikke gå ned mer nå. laguna høres tynn ut, men jeg synes det blir mange usaklige beskyldninger mot henne. Det er sannsynligvis helt naturlig for henne å være så tynn - og da er det faktisk ikke undervekt - selv om BMI ligger litt under etablerte normalverdier. Jeg har selv en BMI som ligger litt i nedre grenseland, men jeg spiser masse og ser sunn og frisk ut. Det er bare slik at jeg ikke har lett for å legge på meg. Men jeg blir lei meg når jeg får dumme kommentarer om at jeg sikkert har en spisefortyrrelse, at det er usunt å være så tynn etc. (Fra leger har jeg faktisk fått vite at det er sunt å være så tynn som jeg er - så lenge det er naturlig for meg og ikke skyldes slanking.) Kall det for hva du vil,men jeg vil bare si at det er IKKE usakelige beskyldninger som jeg kommer med til ho,men jeg BLIR jo lei meg i og med at hun sier at hun bare veier så mye i forhold til sin høyde og mener på at hun ser feit og usunn ut når hun går opp mer. Vil også nevne at det ikke er hennes feil at jeg har dårlig forhold til min kropp,men hun er faktisk undervektig når ho er så tynn i forhold til sin høyde og likevel så sier hu selv at hun har normalvekt.Kanskje i hennes øyne ja, og det er lov å synes Det er ikke akkurat koselig for meg å høre det i og med at jeg veier 52kg i forhold til min høyde som er 160cm,mens ho er jo 18kg under sin høyde på 170cm og "klager" at hvis hun legger på seg mer så virker hun usunn og feit. Jeg derimot bare veier 8kg under min høyde på 1.60cm, og da er jeg i hennes øyne såkalt feit da i og med at hun påstår at de fleste på ca.min høyde veier ca45kg.Det er ikke noe morsomt for meg å høre at hun sannsyneligvis mener på at jeg er en av de fåtalla som har en vekt som ligger i gjennomsnitt over enn ca.45kg som ho tror at dem fleste på min høyde veier. Da er det like gjerne greit for meg å gå ned til ca.45kg slik at jeg ikke skiller meg ut fra dem andre jentene mine på ca.min høyde. Høres sikkert dumt ut å akkurat å si det,men det er jo ikke noe vits i at jeg veier mer enn det er "såkalt normalt" for min høyde. Man har også rett til å skrive hva man vil her inne,så det er ikke det,men jeg synes det er FRYKTELIG sårende å høre det.Det kan vel også komme av mye mobbing opp gjennom årene, som medvirker til dårlig selvtillit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kall det for hva du vil,men jeg vil bare si at det er IKKE usakelige beskyldninger som jeg kommer med til ho,men jeg BLIR jo lei meg i og med at hun sier at hun bare veier så mye i forhold til sin høyde og mener på at hun ser feit og usunn ut når hun går opp mer. Vil også nevne at det ikke er hennes feil at jeg har dårlig forhold til min kropp,men hun er faktisk undervektig når ho er så tynn i forhold til sin høyde og likevel så sier hu selv at hun har normalvekt.Kanskje i hennes øyne ja, og det er lov å synes Det er ikke akkurat koselig for meg å høre det i og med at jeg veier 52kg i forhold til min høyde som er 160cm,mens ho er jo 18kg under sin høyde på 170cm og "klager" at hvis hun legger på seg mer så virker hun usunn og feit. Jeg derimot bare veier 8kg under min høyde på 1.60cm, og da er jeg i hennes øyne såkalt feit da i og med at hun påstår at de fleste på ca.min høyde veier ca45kg.Det er ikke noe morsomt for meg å høre at hun sannsyneligvis mener på at jeg er en av de fåtalla som har en vekt som ligger i gjennomsnitt over enn ca.45kg som ho tror at dem fleste på min høyde veier. Da er det like gjerne greit for meg å gå ned til ca.45kg slik at jeg ikke skiller meg ut fra dem andre jentene mine på ca.min høyde. Høres sikkert dumt ut å akkurat å si det,men det er jo ikke noe vits i at jeg veier mer enn det er "såkalt normalt" for min høyde. Man har også rett til å skrive hva man vil her inne,så det er ikke det,men jeg synes det er FRYKTELIG sårende å høre det.Det kan vel også komme av mye mobbing opp gjennom årene, som medvirker til dårlig selvtillit. Tror du et er noe mindre sårende å høre at man er undervektig og mager. Det gjør ikke selvtilliten bedre det heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552160 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprellik Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kall det for hva du vil,men jeg vil bare si at det er IKKE usakelige beskyldninger som jeg kommer med til ho,men jeg BLIR jo lei meg i og med at hun sier at hun bare veier så mye i forhold til sin høyde og mener på at hun ser feit og usunn ut når hun går opp mer. Vil også nevne at det ikke er hennes feil at jeg har dårlig forhold til min kropp,men hun er faktisk undervektig når ho er så tynn i forhold til sin høyde og likevel så sier hu selv at hun har normalvekt.Kanskje i hennes øyne ja, og det er lov å synes Det er ikke akkurat koselig for meg å høre det i og med at jeg veier 52kg i forhold til min høyde som er 160cm,mens ho er jo 18kg under sin høyde på 170cm og "klager" at hvis hun legger på seg mer så virker hun usunn og feit. Jeg derimot bare veier 8kg under min høyde på 1.60cm, og da er jeg i hennes øyne såkalt feit da i og med at hun påstår at de fleste på ca.min høyde veier ca45kg.Det er ikke noe morsomt for meg å høre at hun sannsyneligvis mener på at jeg er en av de fåtalla som har en vekt som ligger i gjennomsnitt over enn ca.45kg som ho tror at dem fleste på min høyde veier. Da er det like gjerne greit for meg å gå ned til ca.45kg slik at jeg ikke skiller meg ut fra dem andre jentene mine på ca.min høyde. Høres sikkert dumt ut å akkurat å si det,men det er jo ikke noe vits i at jeg veier mer enn det er "såkalt normalt" for min høyde. Man har også rett til å skrive hva man vil her inne,så det er ikke det,men jeg synes det er FRYKTELIG sårende å høre det.Det kan vel også komme av mye mobbing opp gjennom årene, som medvirker til dårlig selvtillit. Hun skriver faktisk ikke at 45 kg er "riktig" vekt for din høyde, men at det sikkert finnes jenter på din høyde som veier 45 kg. Og de finnes, det er jeg også helt overbevist om. Men de fleste jenter på 160 veier likevel over 50 kg, det er jeg også temmelig sikker på. Selv er jeg 163 cm og veier 47 kg. Det er en del mindre enn omtrent samtlige jeg kjenner på min høyde, med unntak av lillesøsteren min. Vi har omtrent de samme målene. Kan det være arv? Jeg har venninner som er like høye som meg og veier 15 - 20 kg mer. Og de ser ikke overvektige ut, men de bruker selvsagt større klesstørrelse enn jeg gjør. Hvis jeg hadde veid f.eks 65 kg (BMI på 25), vet jeg at jeg ville ha sett rund ut - selv om mange andre kler akkurat den vekten. Jeg har nemlig ekstremt spinkel beinbygning. Beinbygningen er et viktig moment å ta med når en anslår om en person er over- / undervektig. Vær så snill å ikke slank deg mer, det høres ut om om du er i ferd med å pådra deg en spiseforstyrrelse. 52 kg høres helt perfekt ut for din høyde. (Jeg skulle gjerne ha veid 52 kg, jeg klarer bare ikke å legge på meg.) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva vil du kalle meg da, når du kaller deg selv for normal Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Tror du et er noe mindre sårende å høre at man er undervektig og mager. Det gjør ikke selvtilliten bedre det heller. Nei,jeg tror ikke at det er mindre sårende,men jeg tror der i mot at man får større aksept hos gutter og venner(i allefall hos unge gutter)hvis man er slank. Har nesten inntrykk av at alle ungjenter er slanke i dag, mens j der i mot er ikke så slank.Det gir seg utslag i dårlig selvtillit og mindreverdighetsfølelse.Ikke har jeg noen venner heller,noe som også er tråkig. Du burde være glad for at du er såkalt slank du (selv om du kanskje ikke akkurat er det),for da kommmer du inn i klær i klesbutikkene og at du også får mer aksept fra dine venner (nå vet jeg jo ikke om du er ung eller eldre).Skulle gjerne ha hatt din høyde og vekt jeg,men dessverre så er jeg ikke noe høy. Veide 70kg for et halvt år siden,men da fikk jeg bare høre at jeg var feit fra andre gutter.Med det vil jeg ikke si at det er verre å være feit enn tynn,men jeg har mer inntrykk av at de som er feite eller har noen kg ekstra på kroppen, får mye mer slengbemerkninger fra unge jenter og gutter enn dem som er tynne. I allefall det jeg har erfart i virkeligheten og at et innlegg under åpent forum på sol der hvor en som klager over at jenter stadig blir feitere og feitere (d er to innlegg, et som har 201svar på og et nytt innlegg om det temaet). Har i allefall fått høre tidligere fra andre folk her hvor jeg bor og lest forskjellige innlegg på nettet at tynne jenter er pene og delige og sunne mens overvektige jenter er stygge,usunne og late folk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Herregud,siden du mener at dem personene som er rundt 155cm - 160cm høy veier ca.45kg kg, Hva er jeg da som veier 52kg til å være 160cm høy.Er jeg feit da (kanskje etter ditt syn når du selv sier at dem fleste på ca,min høyde veier ca.45kg og at jeg kanskje ligger over gjennomsnittet)? Det høres kanskje litt dumt ut,men da skal iallefall jeg gå ned til ca.45kg, så ligger jeg vel på den samme vekta som fleste på ca.min høyde ligger opp, så er jeg kanskje ikke et av de få tilfellene som ligger over. Faen,jeg blir så provosert av dette!Ikke er jeg fornøyd med meg selv heller, og har dårlig selvtillit, så å høre blant annet dette,gjorde ting ikke noe særlig bedre for meg,fordi jeg vil ikke være en av de få tilfellene (i dine øyne) som veier over ca45kg som er ca. 160cm høy. Jeg gjetter på hva jeg tror damer på den høyden veier, mange av de ser veldig slanke ut.. Jeg er davel ikke for faen ingen vekt ekspert, og hva du veier , vel det dr***r jeg faktisk i.. Jeg står for at det jeg veier er helt normalt, hvis ikke hadde nok en eller annen vennlig sjel fortalt meg at det ikke var så.. Typen liker det, og viktigere legen min sier jeg har helt normal vedkt til høyden min.Jeg liker det, uten at jeg anstrenger meg for å holde det slik.. Jeg eter det jeg vil ete, inkl snop&øl og andrekaloribomber.. Kiloer sitter forskjellig hos folk, og noen på min høyde kan være flotte om de veier 10 kilo til. Jeg synes ikke det er noen standard nøkkel til skjønnhet, mange varianter av kropp kan være fint.. At du blir provosert av innlegget mitt er jo din sak, men jeg synes ikke det sto noe anstøtelig i det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kall det for hva du vil,men jeg vil bare si at det er IKKE usakelige beskyldninger som jeg kommer med til ho,men jeg BLIR jo lei meg i og med at hun sier at hun bare veier så mye i forhold til sin høyde og mener på at hun ser feit og usunn ut når hun går opp mer. Vil også nevne at det ikke er hennes feil at jeg har dårlig forhold til min kropp,men hun er faktisk undervektig når ho er så tynn i forhold til sin høyde og likevel så sier hu selv at hun har normalvekt.Kanskje i hennes øyne ja, og det er lov å synes Det er ikke akkurat koselig for meg å høre det i og med at jeg veier 52kg i forhold til min høyde som er 160cm,mens ho er jo 18kg under sin høyde på 170cm og "klager" at hvis hun legger på seg mer så virker hun usunn og feit. Jeg derimot bare veier 8kg under min høyde på 1.60cm, og da er jeg i hennes øyne såkalt feit da i og med at hun påstår at de fleste på ca.min høyde veier ca45kg.Det er ikke noe morsomt for meg å høre at hun sannsyneligvis mener på at jeg er en av de fåtalla som har en vekt som ligger i gjennomsnitt over enn ca.45kg som ho tror at dem fleste på min høyde veier. Da er det like gjerne greit for meg å gå ned til ca.45kg slik at jeg ikke skiller meg ut fra dem andre jentene mine på ca.min høyde. Høres sikkert dumt ut å akkurat å si det,men det er jo ikke noe vits i at jeg veier mer enn det er "såkalt normalt" for min høyde. Man har også rett til å skrive hva man vil her inne,så det er ikke det,men jeg synes det er FRYKTELIG sårende å høre det.Det kan vel også komme av mye mobbing opp gjennom årene, som medvirker til dårlig selvtillit. Hei! Hvis du leste innleggene mine skikkelig, så kan du ikke unngå å legge merke til at jeg OPPLYSER hva jeg veier, i en sakelig&utendensiøs tone.. OG- visst er dette normalt, både fordi jeg er frisk og trives med det, og fordi legen har sagt det er en helt fin vekt.. Jeg har også ca 500 ganger nevnt at også ANDRE vekt/høyde forhold er både fine og normale.. At jeg ville sett feit ut med 10 extra kilo, betyr da for H****** ikke at alle andre gjør det..Mange forhold spiller inn på hvorfor folk ser feite ut ikke bare antall kilo.. Jeg skal ha meg frabedt å bli beskyldt for å hetse deg, når dette ikke har forekommet ett sted.. Hvem blir forresten hetset mest for vekt i denne trålisten? Slik tror jeg det er i "den virkelige verden" også, ingen tør å snakke om overvekt men de tynne får så øra flagrer, av vage årsaker.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Du er akkurat like høy og veier det samme som meg. Finner du bukser som er lange nok i beina? Ja.. men desverre så er jeg ikke så lang i beina.. bruker 27/31 i levis og de får du kjøpt ganske mange steder, i hvertfall på Oslo city og carlings i storgata.. det var kanskje ikke så mye hjelp i det, hvis er veldig langbent mener jeg.. Jeg er har mer type lang rygg..Desverre.. men jeg mener å ha sett27/33-34 stedene, det er vel ganske langt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjønner de som sliter Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Jeg skal være enig i deg i en ting, mange syr puter under armene på overvektige. Det blir som de smellfeite negerdamene på Ricki Lake som veier 150+ kg og er så stolt av kroppen sin. Og de blir fortalt at det er bra og at slik skal det være. En skal ikke skamme seg over sin kropp, men slikt er ikke bra. Men det er ikke bra med undervekt. BMI grensene er satt svært strengt, slik at det skal en del til for å bli ansett som undervektig. Du kan noe for at unge jenter leser dine innlegg og får oppfattelsen av at 52 kg er normalt for en kvinne på 1,70. Det er slik det skal være. Men det stemmer bare ikke, det er for lite. Og selv om du er naturlig tynn må de fleste sulte seg og det som verre er for å bli så tynne. Og når du sier/skriver som du gjør så opprettholder du denne prosessen. Hvor er alle disse drøssevis av kvinnene på 1,55-1,60 som veier 45 kg? Jeg ser dem ikke. Ikke vet vi hva som ligger bak hos de som er slik heller. Det er ofte triste skjebner om kvinner som bruker all sin tid på å slanke seg og mister livskvalitet på grunn av det. Du er ikke et dårlig forbilde fordi du er tynn (det er noe du gjerne ikke kan noe for uansett), du er et dårlig forbilde fordi du forfekter synet på at 52 kg er passe for kvinner på 1,70. Hva skal jenter som veier mer enn dette tro? Det er få som kan bli så tynne på naturlig vis. Og da er veien kort til anoreksia og andre sykdommer. Personlig er jeg mer som deg, jeg har alltid sett tynn ut. Sykelig tynn mente mange (er blitt bedre nå). Jeg har fått hørt at jeg ser ut som en straffange fra en konsentrasjonsleir og mine foreldre ble spurt om de gam eg mat når jeg var liten (jeg som til og med drakk opp fettet når vi stekte bacon). Skal være enig med deg her ja, jeg hadde en slisom periode, der jeg gikk ned mye. Endte på 53 kilo (er 1,71) Det fikk meg til å se ut som et vandrende røntgenbilde... I dag er jeg 70 kilo og har fått pupper igjen!;0) Og er egentlig nokså pen tror jeg, men føler meg elendig fordi jeg til stadighet møter disse små klesstørrelsene og skrapa jentene overalt. Senest i dag var jeg innom en butikk og kikka på disse nye buksene med snøring. Butikkdama kom og reklamerte fært, hun hadde på seg en. Men jeg rynka panna, og før jeg fikk sagt noe smeller det fra dama: Åh ja, du liker ikke sånne for du føler deg svær...Hun var selv 166 eller noe og beintynn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552553 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ja.. men desverre så er jeg ikke så lang i beina.. bruker 27/31 i levis og de får du kjøpt ganske mange steder, i hvertfall på Oslo city og carlings i storgata.. det var kanskje ikke så mye hjelp i det, hvis er veldig langbent mener jeg.. Jeg er har mer type lang rygg..Desverre.. men jeg mener å ha sett27/33-34 stedene, det er vel ganske langt? Ikke langt nok. Jeg skulle gjerne hatt 27-36 men det er vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ikke langt nok. Jeg skulle gjerne hatt 27-36 men det er vanskelig. Ja den er sikkert ikke så lett.. men har du spurt på oslo city? De har mange uvanlige størrelser, og jeg tror kanskje de bestiller også, om de mangler noen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552562 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Ja den er sikkert ikke så lett.. men har du spurt på oslo city? De har mange uvanlige størrelser, og jeg tror kanskje de bestiller også, om de mangler noen.. Kanskje jeg skulle dra til byen en tur. Jeg kommer aldri lenger enn nederst i Markveien. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Kanskje jeg skulle dra til byen en tur. Jeg kommer aldri lenger enn nederst i Markveien. Gjør det! så spennende er det da ikke nederst i Markveien... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Gjør det! så spennende er det da ikke nederst i Markveien... Joda. Særlig tango er spennende og butikken nedenfor på hjørnet. For ikke å snakke om skoene på Dilerium. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-552586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva vil du kalle meg da, når du kaller deg selv for normalvektig Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Hei! Hvis du leste innleggene mine skikkelig, så kan du ikke unngå å legge merke til at jeg OPPLYSER hva jeg veier, i en sakelig&utendensiøs tone.. OG- visst er dette normalt, både fordi jeg er frisk og trives med det, og fordi legen har sagt det er en helt fin vekt.. Jeg har også ca 500 ganger nevnt at også ANDRE vekt/høyde forhold er både fine og normale.. At jeg ville sett feit ut med 10 extra kilo, betyr da for H****** ikke at alle andre gjør det..Mange forhold spiller inn på hvorfor folk ser feite ut ikke bare antall kilo.. Jeg skal ha meg frabedt å bli beskyldt for å hetse deg, når dette ikke har forekommet ett sted.. Hvem blir forresten hetset mest for vekt i denne trålisten? Slik tror jeg det er i "den virkelige verden" også, ingen tør å snakke om overvekt men de tynne får så øra flagrer, av vage årsaker.. Du var jammen meg hissig i ditt innlegg,men dem tynne får også kanskje som øra flagrer,men jeg tror at dem som er overvektige får høre mer enn det dem tynne gjør, spesielt av gutter (særlig av unge gutter). Det at du føler at jeg beskylder deg for et eller annet, betyr bare at du også er sævrt sårbar av deg,men du bør faen (unnskyld banneordet) være glad for at du er så tynn. Skule ha gitt alt for å være i dine sko, og tror du for faen at jeg er glad for å veie 52kg i forhold til min kropp eller.Da får du faen meg tro igjen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-553016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva vil du kalle meg da, når du kaller deg selv for normalvektig Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 Skal være enig med deg her ja, jeg hadde en slisom periode, der jeg gikk ned mye. Endte på 53 kilo (er 1,71) Det fikk meg til å se ut som et vandrende røntgenbilde... I dag er jeg 70 kilo og har fått pupper igjen!;0) Og er egentlig nokså pen tror jeg, men føler meg elendig fordi jeg til stadighet møter disse små klesstørrelsene og skrapa jentene overalt. Senest i dag var jeg innom en butikk og kikka på disse nye buksene med snøring. Butikkdama kom og reklamerte fært, hun hadde på seg en. Men jeg rynka panna, og før jeg fikk sagt noe smeller det fra dama: Åh ja, du liker ikke sånne for du føler deg svær...Hun var selv 166 eller noe og beintynn. Jo takk,jeg vet åssen det er å høre noe sånt noe selv da jeg veide 70kg til mine 1.60cm høy, Det er som regel de overvektige som folk klager på og ikke dem tynne damene,fordi dem er sikkert perfekte og bra nok for dem fleste i samfunnet (i allefall av unge gutter og jenter). Var forresten i Sverige i går, og shoppet,men da jeg så alle de tynne damene/jentene der begynte jeg rett og slett å grine fordi jeg var så mislykket i forhold til dem og følte meg feit.Hadde rett og slett lyst til å ikke å gå ut av huset mer og bare bli liggende inne. Skulle gjerne ha gitt alt bare for å bruke str.32 i bukse eller str. 27 i bukse,men dessverre så gjør jeg ikke det (i allefall ikke ennå). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/97715-klesst%C3%B8rrelser/page/3/#findComment-553020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.