Zirine Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hei Jeg er et svensk datavirus. Vennligst videresend en kopi av meg til alle i adresseboken din, og slett et tilfeldig utvalg filer fra harddisken din. På forhånd takk. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jeg fikk et virus som tømmer lommeboka og bankkontoen uten at jeg vet hvor pengene blir av. Ikke blitt kvitt det enda. Det har også begynt å drekke opp ølet i kjøleskapet mitt. 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Jeg fikk et virus som tømmer lommeboka og bankkontoen uten at jeg vet hvor pengene blir av. Ikke blitt kvitt det enda. Det har også begynt å drekke opp ølet i kjøleskapet mitt. Lurer på om det kan være det samme som jeg har? Er det et helvetes rot på badet ditt også? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jeg fikk et virus som tømmer lommeboka og bankkontoen uten at jeg vet hvor pengene blir av. Ikke blitt kvitt det enda. Det har også begynt å drekke opp ølet i kjøleskapet mitt. Pass deg, så du ikke smitter andre. Best du holder deg inne til sommeren. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Lurer på om det kan være det samme som jeg har? Er det et helvetes rot på badet ditt også? Nei men det får hybelkaninene til å formere seg uhemmet. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Pass deg, så du ikke smitter andre. Best du holder deg inne til sommeren. Kompisen er smittet men heldigere, da han er blakk i utgangspunktet, så kan ikke viruset gjøre skade. 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Også svensk da ;o) Det måtte bli svensk eller amerikansk 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Nei men det får hybelkaninene til å formere seg uhemmet. Så det sier du ja ... Gud, jeg føler meg så sjuk. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Så det sier du ja ... Gud, jeg føler meg så sjuk. Verst er det som gjør at barn ikke vil... 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Verst er det som gjør at barn ikke vil... Slapp du opp for blekk? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Slapp du opp for blekk? Fylt på nå. Det gjør at barn ikke vil, når de skal, og at de vil når de ikke skal, og får på seg venstre støvel på høyre fot og omvendt. 0 Siter
Zirine Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 Fylt på nå. Det gjør at barn ikke vil, når de skal, og at de vil når de ikke skal, og får på seg venstre støvel på høyre fot og omvendt. Akkurat. Dette viruset er ikke i slekt med Nugattiviruset, vel? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Akkurat. Dette viruset er ikke i slekt med Nugattiviruset, vel? Det som får Nugatti til å forsvinne fortere du rekker kjøpe nye ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.