Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest du ble lurt

Jeg fikk den talen på email, og den er laget til. Den var aldri slik, inkluderte aldri det med finest people on earth, men noen som ikke liker mannen, forandret på den, fikk han til å virke som et stort ego, og begynte å sende den rundt på email. Den spredde seg, jeg fikk den også etterhvert, og så fant jeg ut gjennom newsgroups at den var falsk.

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pip

13

• conan

5

• KaVa

3

• salome

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Rusle

Eh... les talen før du dømmer!

I want to thank each of you "for your service in freedom's cause. There is no doubt in my mind that this nation will prevail in this war against terror, because we're the greatest nation, full of the finest people, on the face of this earth."

Hvilken annen vestlig leder ville finne på å si noe slikt?

Jeg fikk den talen på email, og den er laget til. Den var aldri slik, inkluderte aldri det med finest people on earth, men noen som ikke liker mannen, forandret på den, fikk han til å virke som et stort ego, og begynte å sende den rundt på email. Den spredde seg, jeg fikk den også etterhvert, og så fant jeg ut gjennom newsgroups at den var falsk.

Det ser ut som han sier det samme i mange taler.

De vi har funnet her er jo på Washingtons egne sider -skulle det være feil?

Og når NRK sendte den talen som de fleste av oss reagerte på i en nyhetssending, med opptak av selve talen, samt at jeg så den på CNN tidligere på dagen, da skulle det være feil?

Det kan være det versjerer en internettversjon som er laget, men virkeligheten er ille nok -for en som ikek forstår seg på US-amerikansk kultur.

Ha-vanskelig

Hei,

Jeg tror det er få som blir sjokkert over den type stats-retorikk amerikanske presidenter gjennom historien har benyttet seg av.

Jeg tror at alle som interesserer seg i amerikansk doktrine, og da særlig den doktrinen som følges i dag, burde ta en tur innom følgende side:

http://www.newamericancentury.org/

Dette er hjemmesiden til "The Project for the New American Century", en doktrine som er utviklet siden 1992 av bla sentrale aktører i den nåværende amerikanske administrasjonen.

Hva du finner her er, etter min mening, grunnleggende for den politikk Bush-administrasjonen fører, og vil gjøre Bush sine taler forståelige (men ikke dermed sagt fornuftige). Mye tankevekkende lesing her.

Videre kan de som liker konspirasjonsteorier lese litt på nett om Skull & Bones...men kun for kuriositetens del:)

Med vennlig hilsen,

Hei,

Jeg tror det er få som blir sjokkert over den type stats-retorikk amerikanske presidenter gjennom historien har benyttet seg av.

Jeg tror at alle som interesserer seg i amerikansk doktrine, og da særlig den doktrinen som følges i dag, burde ta en tur innom følgende side:

http://www.newamericancentury.org/

Dette er hjemmesiden til "The Project for the New American Century", en doktrine som er utviklet siden 1992 av bla sentrale aktører i den nåværende amerikanske administrasjonen.

Hva du finner her er, etter min mening, grunnleggende for den politikk Bush-administrasjonen fører, og vil gjøre Bush sine taler forståelige (men ikke dermed sagt fornuftige). Mye tankevekkende lesing her.

Videre kan de som liker konspirasjonsteorier lese litt på nett om Skull & Bones...men kun for kuriositetens del:)

Med vennlig hilsen,

Takk, skal kikke på det over helga.

Gjest QuePasta

I want to thank each of you "for your service in freedom's cause. There is no doubt in my mind that this nation will prevail in this war against terror, because we're the greatest nation, full of the finest people, on the face of this earth."

Hvilken annen vestlig leder ville finne på å si noe slikt?

Alle?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...