Gå til innhold

I går kysset jeg min beste kompis!

Anbefalte innlegg

Gjest Fowy Lady
Skrevet

Han har nettopp fortalt meg at han har sterke følelser for meg. Og i går var vi liksom på date for første gang. Vi har kjent hverandre i 5 år, og i går på cafe så kysset vi altså hverandre!! Wow, det var ikke helt planlagt fra min side, men det var koselig...

Er det sant at kjærlighet er den mest effektive måten å ødelegge et vennskap på? Jeg vet ikke helt hva jeg føler for ham enda, men jeg er tiltrukket samtidig som jeg ikke er forelska. Hm, vanskelig situasjon. Andre som har opplevd noe liknede. Gi meg råd please!!

Skrevet

Er du tiltrukket av han fordi han nettopp har fortalt deg at han har følelser for deg, eller var du tiltrukket før dette?

Skrevet

Det er ein fåre for at du er tiltrukket av det faktum at han er tiltrukket av deg... Og at du likar tanken på at de kan vera saman.

I ein del tilfelle kan forhold funke i teorien, men når det kjem til stykket er kanhenda ikkje dei rette kjenslene der. I så fall står du i fåre for å såra han i neste omgang, og venskapet kan bli vanskeleg å redda.

...eller så tar eg feil, og du er i stand til å forelska deg i han. Umogleg å vita. Du må nesten berre prøve...

Eg har vore gjennom noko liknande ved to tilfelle. Den eine gongen gjekk venskapet ad undas. Den andre gongen gjekk det bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...