Gå til innhold

Hva slags hjerteråe folk er det som IKKE vil ha krig?

Anbefalte innlegg

Alle med litt i topplokket skjønner at eneste mulighet til å fjerne saddam på er en krig mot han.

Hvis ikke kan han fort sitte i 10 år til og ta livet av masse mennesker. Mye bedre å gi folket i irak et liv i stedet for. Selvfølgelig vil en del død, men enda flere vil dø hvis han fortsetter...og da vil ikke folket der ha noe liv i tillegg.

Dette mener jeg til og med om jeg hadde bodd i Bagdad, og ikke hatt noen mulighet til å reise....sier litt. Men dette sier jeg vel fordi jeg vet hvordan det er å leve i et land styrt av Saddam...i motsetning til en del motstandere av krigen, som ser på Bush som like ille som Saddam(åssen går det egentlig an?) På mange av krigsmotsanderne høres det jo ut som om irakerne lever i et land som bare er fryd og gammen.(jaddagitt)

Fortsetter under...

Gjest aldeles enig med deg

Jeg er helt enig. Syns det er modig av Unite'n, å gjøre dette. Og av England å være med.Gidder ikke diskutere det med alle som er mot krigen, det blir aldri noen enighet av det allikevel. Jeg er helt for, og ferdig med den.

Gjest enig med dere begge

Jeg er helt enig. Syns det er modig av Unite'n, å gjøre dette. Og av England å være med.Gidder ikke diskutere det med alle som er mot krigen, det blir aldri noen enighet av det allikevel. Jeg er helt for, og ferdig med den.

^

Gjest Daisy

Hvor har du bodd da?

Og for å komme til MIN mening; krig er dumt, men noe måtte jo gjøres for å fjerne Saddam Hussein. Men jeg synes USA kunne ventet litt til på FN. Men jeg skjønner jo også at man kan ikke vente i all evighet heller.

Angela1365380318

Når har jo Usa en fortid (forjegang går ikke så langt tilbake...) der de også tidligere har vært ute etter enkeltpersoner, men istedet har sluppet bombene på feilt sted, skadet uskyldige ofrer, sine egne soldater, en sykehus mener eg å huske?, skoler, og enda mere matreale skader, uten å få tak i han ene de var ute etter!

Regner med det samme skjer denne gangen også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...