SierDuDet Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Så kluet er å skrive en bok...;0) Det er cluet Det må jo være drømmejobben! 0 Siter
shandy Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Tror faktisk har en manager fo de helt stor. Lene Marlin, Morten Abel, hvis jeg ikke forsto feil av det han sa i går så også for Thomas Giertsen. 20 % får han visst når folka han står på scenen, så han er nok stinn av gryn. Han lignet på Koss! En Koss uten muskler. Han virket som en jævla blærete fyr, men jeg har aldri sett han før i går. Ok, det var noe sånt jeg trodde, men var ikke sikker. Det må jo være en grunn for at han er valgt som dommer i idol. Ekkel, og blærete - om du vil, er han uansett. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Dust...Kristoffer Joner er jo heelt rå!! Elsker den sære humoren hans Syns bare hele vesenet er morsomt, og må humre litt hver gang han åpner munnen liksom. Dessuten er han utrolig flink, og ikke kom her å si at han er stygg. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Dust...Kristoffer Joner er jo heelt rå!! Elsker den sære humoren hans Syns bare hele vesenet er morsomt, og må humre litt hver gang han åpner munnen liksom. Dessuten er han utrolig flink, og ikke kom her å si at han er stygg. enig! liker kristoffer joner og filmene hans! 0 Siter
conan Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Åsne har ikke vært i torsdagsklubben ennå... apropos blond og hjernedød... Fortsatt bitter? ;-) 0 Siter
Zelig Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 I forhold til Spireas svar så bør du ta forbehold i at Spireas kjære benytter store deler av dagen til å onanere etter nettopp Åsne. Spirea begynner nok å bli litt lei alt sølet dette medfører Aha.. Da har hun min fulle forståelse. Åsne, det neket! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Aha.. Da har hun min fulle forståelse. Åsne, det neket! Med det utsagnet fikk du nok en venn for livet. En gammel, men likefullt sprek venn 0 Siter
favn Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 De gangen jeg har sett Torsdagsklubben og T. Gjertsen er på 'hjemmebesøk' eller lignende hos folk... det har vært bare skrekkelig. Fy faen, hvordan kan det være lov å være så infam på tv? T. Gjertsen er en ynkelig liten drittkladd som synker så ufattelig dypt at han prøver å lage underholdning av å presse seg innpå eldre mennesker (og andre), overkjører dem totalt med pisset sitt og tror at det skal være morsomt!? Jeg fatter ikke hvor ledelsen i TV2 (TvNorge?) har gjort av gangsynet sitt. Det er ikke mye som provoserer eller engasjerer meg på tv, men altså... *spy* Sånn ellers har jeg ennå ikke hørt samme idiot si en eneste festlig ting i studio, heller. Så synd at de andre to, Silje... og O.J. ikke sparker den hjernedøde kladden! 0 Siter
favn Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Tror faktisk har en manager fo de helt stor. Lene Marlin, Morten Abel, hvis jeg ikke forsto feil av det han sa i går så også for Thomas Giertsen. 20 % får han visst når folka han står på scenen, så han er nok stinn av gryn. Han lignet på Koss! En Koss uten muskler. Han virket som en jævla blærete fyr, men jeg har aldri sett han før i går. Så ikke programmet og vet ikke noe om hvem som er dommere i 'Idol', men hvis dere sikter til Per Eirik Johnsen som ihvertfall tidligere var manager for Lene Marlin, men som nå er sjef i EMI er han veldig ålreit. Kjenner'n :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Så ikke programmet og vet ikke noe om hvem som er dommere i 'Idol', men hvis dere sikter til Per Eirik Johnsen som ihvertfall tidligere var manager for Lene Marlin, men som nå er sjef i EMI er han veldig ålreit. Kjenner'n :-) Nei, tror ikke han het det. Men jeg skal ikke si det for sikkert. 0 Siter
Gjest Matt Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Så ikke programmet og vet ikke noe om hvem som er dommere i 'Idol', men hvis dere sikter til Per Eirik Johnsen som ihvertfall tidligere var manager for Lene Marlin, men som nå er sjef i EMI er han veldig ålreit. Kjenner'n :-) Han fyren som var i Torsdagsklubben kalte de vel Karlsen, gjorde de ikke det da? 0 Siter
Gjest appendix Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Joner er ok han. Men når det gjelder Torsdagsklubben generelt, så må jo den ha tapt seg noe forferdelig? Eller er det bare meg som begynner å bli lei av det? Jeg synes de besøkende skulle følge mer opp den stilen som enkelte før dem har prøvd, med å slenge dritt til det faste panelet. Da kan du se at de ikke synes det er SÅ gøy, selv om de gjør sitt beste for å være like kule. MER av det, så blir det en balanse i programmet. De faste tenker kanskje LITT på hva de gjør når de driter ut folk. P4-madrassen var et veldig godt eksempel. JEg mener de selv må tåle like mye dritt som de gir til andre. Den som er med på leken... 0 Siter
Altman Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Så ikke programmet og vet ikke noe om hvem som er dommere i 'Idol', men hvis dere sikter til Per Eirik Johnsen som ihvertfall tidligere var manager for Lene Marlin, men som nå er sjef i EMI er han veldig ålreit. Kjenner'n :-) Niks, han var ikke manager for Lene Marlin. Han var derimot sjef i Virgin Norge, som signa Lene Marlin. Mener jeg å huske... 0 Siter
Spirea Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Fortsatt bitter? ;-) Bitterhet er ikke min stil vet du lille venn. Med valgspråket "don't get mad, get single" kommer man langt her i verden *s*. Men du... mellom oss sagt; Åsne er ikke noe for deg. Du må ha dame med hjerne du vet du ) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Bitterhet er ikke min stil vet du lille venn. Med valgspråket "don't get mad, get single" kommer man langt her i verden *s*. Men du... mellom oss sagt; Åsne er ikke noe for deg. Du må ha dame med hjerne du vet du ) "Men du... mellom oss sagt; Åsne er ikke noe for deg. Du må ha dame med hjerne du vet du )" Nå må du ikke overvurdere Conan, gamle dame! 0 Siter
conan Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Bitterhet er ikke min stil vet du lille venn. Med valgspråket "don't get mad, get single" kommer man langt her i verden *s*. Men du... mellom oss sagt; Åsne er ikke noe for deg. Du må ha dame med hjerne du vet du ) Jeg har dame med hjerne! Alt snakket om Åsne er kun hypatetisk i fall jeg ikke skulle vært smidd i hymens lenker! Jeg holder dog solid fast ved at Åsne absolutt er conaniserbar.. :-) 0 Siter
conan Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 "Men du... mellom oss sagt; Åsne er ikke noe for deg. Du må ha dame med hjerne du vet du )" Nå må du ikke overvurdere Conan, gamle dame! Bare fordi flere ikke deler min begeistring for Åsne, er det ingen grunn til at jeg skal undervurderes, vel? :-) 0 Siter
favn Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Niks, han var ikke manager for Lene Marlin. Han var derimot sjef i Virgin Norge, som signa Lene Marlin. Mener jeg å huske... Ok. Case closed. 0 Siter
favn Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Han fyren som var i Torsdagsklubben kalte de vel Karlsen, gjorde de ikke det da? Ok. Case closed. 0 Siter
favn Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Nei, tror ikke han het det. Men jeg skal ikke si det for sikkert. Ok. Case closed. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.