mAd Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 LITT flaut, for ved å spørre om dette, innrømmer jeg jo at jeg ser på faenskapet innimellom, men ok. Hva er hemmeligheten til Albert som han ikke vil fortelle til hun nordlendingen? 'tis all. 0 Siter
soleil Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Er det ikke hun nordlenningen som har en hemmelighet for Albert da? Den hemmeligheten er i alle fall at hun har blitt voldtatt. (Hender jeg ser på selv, uff) 0 Siter
mAd Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Skrevet 21. mars 2003 Er det ikke hun nordlenningen som har en hemmelighet for Albert da? Den hemmeligheten er i alle fall at hun har blitt voldtatt. (Hender jeg ser på selv, uff) Jo, men i dag fortalte hun det skjønner du. Og så bare gikk han. Og på "se hva som skjer på mandag" - greiene, så ser du at .. ehh.. hun søstera til albert sier til han at han burde fortelle henne det, og så sier'n at han ikke vil rippe opp i det igjen.. blabla.. drama. jeg ble nysgjerrig 0 Siter
soleil Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Jo, men i dag fortalte hun det skjønner du. Og så bare gikk han. Og på "se hva som skjer på mandag" - greiene, så ser du at .. ehh.. hun søstera til albert sier til han at han burde fortelle henne det, og så sier'n at han ikke vil rippe opp i det igjen.. blabla.. drama. jeg ble nysgjerrig Ahh, I c Ser ikke på hver dag skjønner'u! Kanskje du kan finne ut av det på tv2 sine hjemmesider? www.tv2.no 0 Siter
fresja Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Han har trolig ikke fortalt at han er pappa til tvillingene Sol og Måne. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 21. mars 2003 Skrevet 21. mars 2003 Når han var i Sverige ble han beskyldt for voldtekt. Takk, se og hør. 0 Siter
Moraki Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Ahh, I c Ser ikke på hver dag skjønner'u! Kanskje du kan finne ut av det på tv2 sine hjemmesider? www.tv2.no Jo, nå skal du høre: Albert ble beskyldt for voldtekt da han var i Sverige. Det vil han ikke at Andrine skal få vite, fordi Andrine ble voldtatt da hun bodde i Løddingen i Nordnorge. Da hun endelig forteller Albert om voldtekten, farer Albert opp og styrter ut føra uten å gi henne noen forklaring. Det er bare å spørre! Denne jenta har greie på ltt av hvert! 0 Siter
Gjest julianne Skrevet 22. mars 2003 Skrevet 22. mars 2003 Jo, nå skal du høre: Albert ble beskyldt for voldtekt da han var i Sverige. Det vil han ikke at Andrine skal få vite, fordi Andrine ble voldtatt da hun bodde i Løddingen i Nordnorge. Da hun endelig forteller Albert om voldtekten, farer Albert opp og styrter ut føra uten å gi henne noen forklaring. Det er bare å spørre! Denne jenta har greie på ltt av hvert! Jeg er også avhengig, og står åpent fram med min Cæsaravhengighet. *ut av skapet alle sammen* Faktisk synes jeg det er synd at man ikke har egne "Kvitt Eller Dobbelt" for Cæsar-fans ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.