Gå til innhold

Sykemeldt

Anbefalte innlegg

Har vært sykemeldt i et halvt år nå. Har en legeattest på at jeg ikke skal tilbake til samme klasse (jeg er lærer), men at jeg skal kunne fortsette som lærer. Har blitt sendt fram og tilbake i systemet, og nå er jeg blitt utålmodig. Jeg skal til legen i april igjen og da regner jeg med å få videre sykemelding hvis jeg ønsker det. Har ikke hatt kontakt med skolen på tre måneder, bare Utdanningsforbundet og attføringskonsulenten i skoleetaten. Han har sendt dette tilbake til skolen for fem uker siden, og sagt at de får ordne opp. Siden har jeg ikke hørt noenting. Hva skjer hvis jeg gir beskjed til skolen at jeg kommer tilbake til nytt skoleår i august? Noen som vet? Jeg søker på alle mulige og umulige jobber, men så langt har jeg ikke lykkes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97920-sykemeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...