Gå til innhold

SA og nickdiskujon! :o( langt


Gjest Svale + Dipsey

Anbefalte innlegg

Gjest Svale + Dipsey

Hei "venner" og andre "kikkere"!!!

Først og fremst vil jeg si at i går gikk klumpen bokstavelig talt rett i dass!

Dett var liksom dett, men vi er med godt mot, lei oss, ja, men oppgitt, nei! Finnes liv uten allt dette styret også!

Og, for å si det rett ut så ser det jo ut til at det var skjebnebestemt at jeg skulle slutte å vanke her!

Ja, jeg måtte bytte nick! Byttet fra Dipsey til Svale! Hvorfor? Fordi, det var noen som var så fryktelig interessert i å vite hva som skjedde med oss! En eller fire, det vet jeg! Vel, så jeg byttet, i håp om å få være her i dette forum, for jeg likte meg her! Men som sagt, nå har det igjen gått i dass, så nå er vi ferdig med alt som heter DOL og UFB forum. synd, ja! Men noen mennesker skjønner jo ikke sin egen oppførsel, så da får jeg heller trekke meg bort!

Håper du/dere, har kost du/dere med informasjon som du/dere kanskje ikke skulle vite om?!Informasjon som kun mannen min og jeg snakker om, personlige ting, som ingen andre familiemedlemmer eller venner vet om! Men som andre mennesker er vi nødt å lette vårt hjerte, og forum her har vært en god plass å gjøre det på. ER det godt å vite det, er det det som driver dere??? Er det interessant?? Skjønner ikke gleden i å "kikke" på andre! Rett og slett!

Men, godt var det jo at det ikke var så mange som fikk vite at vi hadde et nytt forsøk i vår krets! Jeg mener, venner og familie har ikke alle fått vite noe, kun en brøkdel! Men jaja, du/dere fikk jo vite det du/dere også! Var det koselig? Er det gøy å sitte der nå, lese om våre gleder og tragedier? Spesielt når vi ville holde det litt for oss selv, og trodde vi var anonyme her?

Nei, jeg forstår ikke hva som driver noen mennesker! Skjønner det ikke rett og slett! Mannen kom nettopp inn han også! Han ble forbannet! Hvorfor, fordi noen klarer å vralte seg i andres liv!

Tusen takk, meningen var at jeg skulle legge inn et innlegg i dag, fortelle hva som skjedde i går! Derfor har jeg ikke sett det inlegget om "Dipsey" tidligere, men ser det når jeg logger inn! Jada, så da ble det to innlegg i ett da! Nå gidder vi rett og slett ikke dette lenger! Men det var koselig så lenge det varte! For all del!

Raija, ja, nå ser du jo hvordan det gikk med meg, men jeg ønsker deg all lykke til videre!

Skulle nok skrevet masse, men gidder ikke! Har fått smertestillende og skal legge meg rett ut, og ikke gjøre noe mer i dag, for tro meg, det gjør vondt i magen!

Forventer ingenting av noen, med da tanke på svar eller lignende, men for fremtiden så håper jeg at det kan bli en litt koseligere tone her inne! Leste litt på noen andre innlegg også, og det er mye sarkastiske svar og sure miner ute å går for tiden synes jeg!

Jeg vet ikke nicket ditt/deres, men jeg forstår jo såpass at det er vel en grunn til at det er mange som ikke skriver med sine egne nick her! mange som bruker ville nick, er det helt uten grunn, neida! Og du/dere lurer sikkert på hvordan jeg vet dette nå!!?? Hehe, vi bor i en liten by! Har noen hørt om den ene fjøra som ble til ti høns? Vel, har stor krets, godt omlag med en stor familie,på mors og farsiden så ja, det kom meg for øret i et koselig lag!!! Og, jeg er ikke helt dum heller!!! Som sagt, håper du har hatt deg/dere god undeholdning på vår bekostning, ledd masse av oss vet jeg ikke om har skjedd, vært trist sammen med oss?? Men vi er i alle fall ferdige her nå! Kunne du/dere ikke heller kommet og spurt? Istedet for å luske bak dørene? Spurt oss, hva skjer med dere? Vi hadde da fortalt det! Skrevet en SMS, eller en mail? Eller spurt når vi treffes? Men, du/dere ville vel kanskje være "anonyme"??

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En annen liten fugl

Kjempe leit at det ikke gikk bra for dere denne gangen det mener jeg virkelig.

Har litt lyst til å "forsvare" meg litt på innlegget ditt. Jeg kjenner deg nemlig ikke i RL bor på en helt annen kant av landet. Du må være ganske paranoid som tror at folk her inne har ledd av deg/dere eller hatt det så kjempe gøy på deres bekostning.Tror ikke det er tilfelle, i allefall er ikke det tilfelle for meg.

Det jeg reagerte på var at du først ber alle som kjenner deg sende en mail, vel jeg kjente deg ikke gadd derfor ikke sende deg en mail. Deretter takker du for deg på en meget dramatisk og litt for effektens skyld "mystisk" måte.

Vel... trist og leit tengte jeg og håpet du fikk det bra.

Så rett etterpå dukker Svale opp, som skriver helt likt og tilsynelatene "kjenner" de fleste her fra før enda hun er helt ny! Vel tenkte jeg det der MÅ være Dipsey og greit nok det, samma for meg synes det bare var litt tåpelig å danne klikk på ett anonymt forum så jeg sa ingenting før:

Dipsey plutselig dukker opp bare for å lage litt drama. Og stakkars andre dolere som ikke har oppfattet poenget enda tipser deg om andre forumer og ber deg stå på! Da må jeg si jeg ble litt provosert.

Kunne du ikke latt det være i allefall, alle du likte her inne hadde du jo innvidd i din lille hemmelighet fra før så hvorfor dukke opp som Dipsey igjen? (jeg ble provosert ja)

Og så sist men ikke minst kjefte og smelle på andre som bruker anonyme tips som "forslag 2" påpeker!? Det ble litt mye.

Men Dipsey/Svale tror de fleste visste om dette jeg, men tror ikke noen har ledd av dere eller gosset seg på deres bekostning noen gang! Jeg har i allefall ikke gjort det. Jeg blir bare irritert på sånne som skaper klikker husker det litt for godt fra ungdomskolen!

Mener oppriktig lykke til til deg det går i orden en vakker dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svale!

Det var synd å høre at det ikke hadde gått bra med forsøket deres. Jeg kan bare forestille meg hvordan det må føles, jeg håper jeg slipper å oppleve det om ca fire uker....

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, dvs jeg leser mye men skriver mindre. Jeg så den nickdiskusjonen og skjønte egentlig null av den...hva er den store saken om noen vil bytte nick uten å fortelle det til de andre? Noen engasjerer seg mer enn de har godt av, du får prøve å trøste deg med det.....

Vi bruker jo alle dette forumet for å få luftet tanker og følelser som ingen andre enn oss kan forstå. Hvis man mot formodning skulle "kjenne" noen igjen, så velger jeg å tro at man ikke vil misbruke det! Hvis du har opplevd det så er det jo kjempetrist. Vi søker jo fellesskap og forståelse her inne, og følelsen av samhørighet burde jo bare bli større om det var noen man kjente igjen....

Det er mulig jeg har blandet meg borti noe jeg overhodet ikke har noe med (langt mindre forstår hva dreier seg om...), men jeg ville bare vise deg litt omtanke og forståelse i en vanskelig tid.

For jeg ville bare vise deg hva jeg syns dette forumet er best til, og det er å komme med svar og oppmuntring til en "medsøster/bror" i vår kamp for å bli foreldre.

Håper du kommer deg over alt som er vondt, og lykke til videre!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husk å anonymiser innlegg

Du er ikke mer anonym en du selv bestemmer. Husk at dette er et forum alle kan komme inn og kikke. Jeg ser ikke noe galt med det.

Alle har må være klar over risikoen ved å bli gjenkjent om en legger inn for detaljerte opplysninger. Det går an å anonymisere litt.

En trenger ikke gå i detalj med alt. Noen sier til og med detaljert hvor de kommer fra og at de har barn fra før som heter det og det.

Da er det ikke rart en blir gjenkjent. Ikke noe galt med det for de som er foberedt på det, men ingen kan tro at de kan blottlegge seg her for så å kunne være totalt anonym for alle. Som "gammel" UFBer med etterhvert et ganske stort nettverk av likesinnede i lokalmiljøet, hender det at jeg "identifiserer" noen jeg kjenner.

Jeg vet også om en del som kjenner UFBere, som frekventerer disse sidene for å bedre kunne forstå sine venner. Ikke noe galt i det. Dette er IKKE et hemmelig forum, det er åpent for alle å lese. Om noen da blottlegger seg slik at en blir lett gjennkjennelig, så er det noe en hver for stå for selv.

Så dersom det er viktig doe en å være anonym, må en være varsom med hva man legger ut av info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei!!! Og atter nei!

Nå som det klaffet for deg igjen, så skulle det gå i dass ennå en gang! Syns det var din tur nå Svale! Godt å høre at dere ikke er helt oppgitt, men jeg tror nok det er veldig trist akkurat nå!

Når det gjelder den teite nick-diskusjonen, så skjønner jeg overhodet ikke poenget med å henge seg opp i sånne ting, og komme med innlegg for å "avsløre" folk som ønsker å skifte nick! Syns det var utrolig teit innlegg fra ploppy; når man har skiftet nick, så kan man vel få være i fred! Man har vel sine grunner, som ikke andre trenger å bry seg med! Jeg skjønner godt at du ble forbanna!!

Blir bare lei meg på deres vegne Svale, håper dere kommer i mål en annen gang!

Stor trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... det var jo IKKE slik det skulle gå denne gangen. Nå ble jeg ordentlig lei meg... Livet er ikke rettferdig. )-: Men du får ta det som et lyspunkt, at når du gir deg her på DOL så kanskje fokuseringen blir mindre... og dere kan lykkes etterhvert da. (-:

Over til det nick-styret, så er jeg så oppgitt over andres evne til å ødlegge for andre. Hvorfor må noen surne miljøet på vegne av andre? Grrrr... skikt provoserer meg. Men jeg gjør herved som deg (og det snakket vi jo om på chatten også) at jeg ikke skriver flere innlegg her, som ikke går på rene spørsmål om ufb. For her er det surt, og slikt ønsker vel ingen andre å ha det heller?!

Alle mine varmeste tanker til og din mann, jeg ønsker dere fullkommen lykke videre i livet. Jeg vet dere klarer det. (-:

(vi holder kontakt pr. mail)

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei og nei!!! Og atter nei!

Nå som det klaffet for deg igjen, så skulle det gå i dass ennå en gang! Syns det var din tur nå Svale! Godt å høre at dere ikke er helt oppgitt, men jeg tror nok det er veldig trist akkurat nå!

Når det gjelder den teite nick-diskusjonen, så skjønner jeg overhodet ikke poenget med å henge seg opp i sånne ting, og komme med innlegg for å "avsløre" folk som ønsker å skifte nick! Syns det var utrolig teit innlegg fra ploppy; når man har skiftet nick, så kan man vel få være i fred! Man har vel sine grunner, som ikke andre trenger å bry seg med! Jeg skjønner godt at du ble forbanna!!

Blir bare lei meg på deres vegne Svale, håper dere kommer i mål en annen gang!

Stor trøsteklem fra

Har mista mail-adr din, for hotmailadr min var nede en stund... hvis du vil ta kontakt så har kanskje du min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale + Dipsey

Kjempe leit at det ikke gikk bra for dere denne gangen det mener jeg virkelig.

Har litt lyst til å "forsvare" meg litt på innlegget ditt. Jeg kjenner deg nemlig ikke i RL bor på en helt annen kant av landet. Du må være ganske paranoid som tror at folk her inne har ledd av deg/dere eller hatt det så kjempe gøy på deres bekostning.Tror ikke det er tilfelle, i allefall er ikke det tilfelle for meg.

Det jeg reagerte på var at du først ber alle som kjenner deg sende en mail, vel jeg kjente deg ikke gadd derfor ikke sende deg en mail. Deretter takker du for deg på en meget dramatisk og litt for effektens skyld "mystisk" måte.

Vel... trist og leit tengte jeg og håpet du fikk det bra.

Så rett etterpå dukker Svale opp, som skriver helt likt og tilsynelatene "kjenner" de fleste her fra før enda hun er helt ny! Vel tenkte jeg det der MÅ være Dipsey og greit nok det, samma for meg synes det bare var litt tåpelig å danne klikk på ett anonymt forum så jeg sa ingenting før:

Dipsey plutselig dukker opp bare for å lage litt drama. Og stakkars andre dolere som ikke har oppfattet poenget enda tipser deg om andre forumer og ber deg stå på! Da må jeg si jeg ble litt provosert.

Kunne du ikke latt det være i allefall, alle du likte her inne hadde du jo innvidd i din lille hemmelighet fra før så hvorfor dukke opp som Dipsey igjen? (jeg ble provosert ja)

Og så sist men ikke minst kjefte og smelle på andre som bruker anonyme tips som "forslag 2" påpeker!? Det ble litt mye.

Men Dipsey/Svale tror de fleste visste om dette jeg, men tror ikke noen har ledd av dere eller gosset seg på deres bekostning noen gang! Jeg har i allefall ikke gjort det. Jeg blir bare irritert på sånne som skaper klikker husker det litt for godt fra ungdomskolen!

Mener oppriktig lykke til til deg det går i orden en vakker dag!

!

Første først!

Hvorfor har du behov for å "forsvare" deg!? Hvis du ikke har gjort noe galt så skal du jo ikke måtte det!!?? Men ja, jeg forstår jo det nå!

Nevnte ikke noe om hvor de jeg vet hvem er bor jeg! Om det var i min hjemby, eller i en annen by! Gjorde jeg det??

Du er den eneste som ikke har skjønt hele opplegget du! Og dermed uten at jeg skal si det helt sikkert føler jeg meg rimelig trygg på nicket ditt nå! Men uten at det skal nevnes med 100%. Tydelig at du ikke skrev mail til meg når jeg ba folk om det! For de som gjorde det, visste om kikkeren min! Så, det hele var egentlig et spill, for å sette kikkeren ut av spill, i alle fall for en liten periode! Så, de som tipset om ditt og datt, Kjære lille menneskebarn, de var med på det lille "spillet"

Jeg sa ikke at folk har ledd av oss, men ser ikke hensikten i hvorfor kikke på oss i det skulte! ER vi såå interessante mennesker da?

Nei, så uten at du i det hele tatt vet mye, så synes jeg at du via innlegget ditt avslørte litt, uten som sagt at jeg skal si det for sikkert! Var jo ingen andre som fikk plutselig trang til å forsvare seg!

Men for all del, takker for sympati, og du sier du/dere ikke kjenner meg i RL! Hallo, klart du/dere ikke ville skrevet det da!

Neida, måtte bare få det ut, ikke det at jeg vet noe, men å tro, tja, noen mener at det skal man gjøre i kirka!! Og som sagt, nå er vi ferdige med den saken, og gidder ikke mere kasting frem og tilbake!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Har mista mail-adr din, for hotmailadr min var nede en stund... hvis du vil ta kontakt så har kanskje du min?

nei, men må gjerne ha den!!!

Kikket etter mailen din, men kan ikke finne den!

Tror det er tryggest om du skriver din!! hehe!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

... det var jo IKKE slik det skulle gå denne gangen. Nå ble jeg ordentlig lei meg... Livet er ikke rettferdig. )-: Men du får ta det som et lyspunkt, at når du gir deg her på DOL så kanskje fokuseringen blir mindre... og dere kan lykkes etterhvert da. (-:

Over til det nick-styret, så er jeg så oppgitt over andres evne til å ødlegge for andre. Hvorfor må noen surne miljøet på vegne av andre? Grrrr... skikt provoserer meg. Men jeg gjør herved som deg (og det snakket vi jo om på chatten også) at jeg ikke skriver flere innlegg her, som ikke går på rene spørsmål om ufb. For her er det surt, og slikt ønsker vel ingen andre å ha det heller?!

Alle mine varmeste tanker til og din mann, jeg ønsker dere fullkommen lykke videre i livet. Jeg vet dere klarer det. (-:

(vi holder kontakt pr. mail)

Kos og klem

Hei snuppeline!

Skriver deg en mail senere!!

tusen takk!!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Du er ikke mer anonym en du selv bestemmer. Husk at dette er et forum alle kan komme inn og kikke. Jeg ser ikke noe galt med det.

Alle har må være klar over risikoen ved å bli gjenkjent om en legger inn for detaljerte opplysninger. Det går an å anonymisere litt.

En trenger ikke gå i detalj med alt. Noen sier til og med detaljert hvor de kommer fra og at de har barn fra før som heter det og det.

Da er det ikke rart en blir gjenkjent. Ikke noe galt med det for de som er foberedt på det, men ingen kan tro at de kan blottlegge seg her for så å kunne være totalt anonym for alle. Som "gammel" UFBer med etterhvert et ganske stort nettverk av likesinnede i lokalmiljøet, hender det at jeg "identifiserer" noen jeg kjenner.

Jeg vet også om en del som kjenner UFBere, som frekventerer disse sidene for å bedre kunne forstå sine venner. Ikke noe galt i det. Dette er IKKE et hemmelig forum, det er åpent for alle å lese. Om noen da blottlegger seg slik at en blir lett gjennkjennelig, så er det noe en hver for stå for selv.

Så dersom det er viktig doe en å være anonym, må en være varsom med hva man legger ut av info.

Enig!

Men jeg mener også at dersom noen driver over lengre perioder å kikke på noen, synes jeg at det blir kvalmt!

Noen mener at det å se på Big Brother er for å tilfredstille kikkeren inni seg! Jeg vil jo mene at om ooops, der var det en kjent en, javel, så kan man jo i så fall si ifra neste gang man treffer den personen. Ikke gå rundt hjørnet og samle inn informasjon som egentlig ikke skal dem for øret før kanskje etterpå!

Men klart, man er så anonym man selv gjør seg til det er klart!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale

Hei Svale!

Det var synd å høre at det ikke hadde gått bra med forsøket deres. Jeg kan bare forestille meg hvordan det må føles, jeg håper jeg slipper å oppleve det om ca fire uker....

Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, dvs jeg leser mye men skriver mindre. Jeg så den nickdiskusjonen og skjønte egentlig null av den...hva er den store saken om noen vil bytte nick uten å fortelle det til de andre? Noen engasjerer seg mer enn de har godt av, du får prøve å trøste deg med det.....

Vi bruker jo alle dette forumet for å få luftet tanker og følelser som ingen andre enn oss kan forstå. Hvis man mot formodning skulle "kjenne" noen igjen, så velger jeg å tro at man ikke vil misbruke det! Hvis du har opplevd det så er det jo kjempetrist. Vi søker jo fellesskap og forståelse her inne, og følelsen av samhørighet burde jo bare bli større om det var noen man kjente igjen....

Det er mulig jeg har blandet meg borti noe jeg overhodet ikke har noe med (langt mindre forstår hva dreier seg om...), men jeg ville bare vise deg litt omtanke og forståelse i en vanskelig tid.

For jeg ville bare vise deg hva jeg syns dette forumet er best til, og det er å komme med svar og oppmuntring til en "medsøster/bror" i vår kamp for å bli foreldre.

Håper du kommer deg over alt som er vondt, og lykke til videre!

Klem fra

Hei!

Det med nickdiskujsonen er et langt kapittel som jeg for min del er ferdig med nå! Slipper å ha noen som kikker og lagrer mine personlige innlegg i hodet sitt!

Vi skal nok overleve dette livet i alle fall, så godt som til vi er klare for å ta farvel. Det er heldigvis ikke dødelig det vi har opplevd!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Jeg ble så lei meg da jeg leste dette. Så utrolig urettferdig!! Har ikke ord. Skjønner at dere har det vondt nå. Kan ikke annet enn å gi deg mange trøsteklemmer. Fatt mot. Lykke til videre.

Klem kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg!

Vet ingenting om & skjønner ingenting av den derre nick-saka. Har "snakket" med deg både som Dipsey og Svale (tror jeg), og ikke ant at det var en og samme.

Jeg frekventerer ikke dette forumet så ofte mer, så jeg har jo ikke så god oversikt over dere som er her inne.

Men, nok om det, jeg ville si at jeg herved deler ut store trøsteklemmer! Først og fremst pga SA`n, men også for den negative opplevelsen du nå har hatt! Håper dere finner mot og styrke til flere forsøk!(?)

PS! Jeg er blandt de ufrivillig barnløse som har vært 100% åpen om temaet i mitt nærmiljø, samt antagelig ville være lett å gjenkjenne for en som visste hvem jeg var. Har utlevert meg ganske mye, men skulle noen finne det for godt å "identifisere meg", sier jeg det på godt nordnorsk: Det drit æ i!;-)

Du, altså, håper at du vil fortsette å bruke forumet....vet av erfaring at det _kan_ (og burde) være en utrolig støtte!

Klem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trust

det var veldig trist at dere mistet:( føler med dere.

ta godt vare på hverandre i denne vanskelige tiden.

Vi for vår del har lagt alt på is nå. skal prøve å reise litt og kose oss sammen.bare vi to.:)

lykke til videre!

klem trust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En annen liten fugl

!

Første først!

Hvorfor har du behov for å "forsvare" deg!? Hvis du ikke har gjort noe galt så skal du jo ikke måtte det!!?? Men ja, jeg forstår jo det nå!

Nevnte ikke noe om hvor de jeg vet hvem er bor jeg! Om det var i min hjemby, eller i en annen by! Gjorde jeg det??

Du er den eneste som ikke har skjønt hele opplegget du! Og dermed uten at jeg skal si det helt sikkert føler jeg meg rimelig trygg på nicket ditt nå! Men uten at det skal nevnes med 100%. Tydelig at du ikke skrev mail til meg når jeg ba folk om det! For de som gjorde det, visste om kikkeren min! Så, det hele var egentlig et spill, for å sette kikkeren ut av spill, i alle fall for en liten periode! Så, de som tipset om ditt og datt, Kjære lille menneskebarn, de var med på det lille "spillet"

Jeg sa ikke at folk har ledd av oss, men ser ikke hensikten i hvorfor kikke på oss i det skulte! ER vi såå interessante mennesker da?

Nei, så uten at du i det hele tatt vet mye, så synes jeg at du via innlegget ditt avslørte litt, uten som sagt at jeg skal si det for sikkert! Var jo ingen andre som fikk plutselig trang til å forsvare seg!

Men for all del, takker for sympati, og du sier du/dere ikke kjenner meg i RL! Hallo, klart du/dere ikke ville skrevet det da!

Neida, måtte bare få det ut, ikke det at jeg vet noe, men å tro, tja, noen mener at det skal man gjøre i kirka!! Og som sagt, nå er vi ferdige med den saken, og gidder ikke mere kasting frem og tilbake!

mvh

Oiii, stakkars den personen du tror jeg er!

vel,vel jeg sa jeg trodde du var litt paranoid og fikk rett i det da.

Seriøst jeg er ikke interissert i ditt liv eller dine inlegg. Syntes bare det var så vanvittig barnslig og dramatisk måte å skifte nick på.Men som sagt lot jeg det passere, men så begynte du å dukke opp som dipsey igjen og fikk folks sympati og DA ble jeg irritert. Du sier at du ikke er dum, velkommen til klubben! De fleste her inne er ikke dumme de helller og tydligvis har flere blitt provosert av ditt drama spill her inne.

Grunnen til at jeg ville "forsvare meg" var fordi jeg sa til Ploppy at du hadde skiftet nick sa ikke hvem du var (ditt nye nick)

Og jeg har ikke vært med på spillet ditt eller sett noen hint om værken ditt eller datt. Som sagt var det HELT opplagt for ALLE her inne at du byttet nick og til hvem. Du må bytte skrivestil også, slutte med Dipsey sine "uvaner" og ikke dele ut samme mail adresse under forskjellige nick!

(sånn. Håper du ikke angriper dette mennesket du tror jeg er nå da)

Ærligtalt Dipsey/Svale dette med nick det startet du virkelig selv og det å drive ett "spill" her inne som du kalte det, det slo jo tydeligvis kraftig tilbake på deg selv.

Kjenner deg fremdeles ikke selv om du tror noe annet men det spiller ingen rolle for meg heller.

Hadde ingen ide om at dette skulle ta sånn av.

Håper fremdeles at du får ønske barnet ditt og jeg synes det er kjempe leit at det gikk som det gikk med deg denne gangen!

Lykke til fremover!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii, stakkars den personen du tror jeg er!

vel,vel jeg sa jeg trodde du var litt paranoid og fikk rett i det da.

Seriøst jeg er ikke interissert i ditt liv eller dine inlegg. Syntes bare det var så vanvittig barnslig og dramatisk måte å skifte nick på.Men som sagt lot jeg det passere, men så begynte du å dukke opp som dipsey igjen og fikk folks sympati og DA ble jeg irritert. Du sier at du ikke er dum, velkommen til klubben! De fleste her inne er ikke dumme de helller og tydligvis har flere blitt provosert av ditt drama spill her inne.

Grunnen til at jeg ville "forsvare meg" var fordi jeg sa til Ploppy at du hadde skiftet nick sa ikke hvem du var (ditt nye nick)

Og jeg har ikke vært med på spillet ditt eller sett noen hint om værken ditt eller datt. Som sagt var det HELT opplagt for ALLE her inne at du byttet nick og til hvem. Du må bytte skrivestil også, slutte med Dipsey sine "uvaner" og ikke dele ut samme mail adresse under forskjellige nick!

(sånn. Håper du ikke angriper dette mennesket du tror jeg er nå da)

Ærligtalt Dipsey/Svale dette med nick det startet du virkelig selv og det å drive ett "spill" her inne som du kalte det, det slo jo tydeligvis kraftig tilbake på deg selv.

Kjenner deg fremdeles ikke selv om du tror noe annet men det spiller ingen rolle for meg heller.

Hadde ingen ide om at dette skulle ta sånn av.

Håper fremdeles at du får ønske barnet ditt og jeg synes det er kjempe leit at det gikk som det gikk med deg denne gangen!

Lykke til fremover!

mvh

Nå er det greit, vel! På tide å gi f*** i og bry seg nå, eller?!

Dette du driver med blir for dumt. La henne være i fred i all fremtid heretter!

Jeg har fulgt med Svale/Dispey hele veien, og forstår utmerket godt hvorfor hun skiftet nick. Det tror jeg de fleste andre som "kjenner" henne gjør også.

Så nå syns jeg du skal kaste inn håndkle, og beklage at du har brydd deg med hennes liv og atferd. Det er det minste du skylder henne, etter å ha forsurnet DOL for henne (og sikket noen andre).

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale + Dipsey

Oiii, stakkars den personen du tror jeg er!

vel,vel jeg sa jeg trodde du var litt paranoid og fikk rett i det da.

Seriøst jeg er ikke interissert i ditt liv eller dine inlegg. Syntes bare det var så vanvittig barnslig og dramatisk måte å skifte nick på.Men som sagt lot jeg det passere, men så begynte du å dukke opp som dipsey igjen og fikk folks sympati og DA ble jeg irritert. Du sier at du ikke er dum, velkommen til klubben! De fleste her inne er ikke dumme de helller og tydligvis har flere blitt provosert av ditt drama spill her inne.

Grunnen til at jeg ville "forsvare meg" var fordi jeg sa til Ploppy at du hadde skiftet nick sa ikke hvem du var (ditt nye nick)

Og jeg har ikke vært med på spillet ditt eller sett noen hint om værken ditt eller datt. Som sagt var det HELT opplagt for ALLE her inne at du byttet nick og til hvem. Du må bytte skrivestil også, slutte med Dipsey sine "uvaner" og ikke dele ut samme mail adresse under forskjellige nick!

(sånn. Håper du ikke angriper dette mennesket du tror jeg er nå da)

Ærligtalt Dipsey/Svale dette med nick det startet du virkelig selv og det å drive ett "spill" her inne som du kalte det, det slo jo tydeligvis kraftig tilbake på deg selv.

Kjenner deg fremdeles ikke selv om du tror noe annet men det spiller ingen rolle for meg heller.

Hadde ingen ide om at dette skulle ta sånn av.

Håper fremdeles at du får ønske barnet ditt og jeg synes det er kjempe leit at det gikk som det gikk med deg denne gangen!

Lykke til fremover!

mvh

Har jeg sagt noe?? Nei, jeg sa ikke at jeg trodde det var deg?? Nei, det har jeg ikke!

Og, ja, jeg vet ikke om jeg gidder å bruke energi på det, men noen her har jo tydeligvis ikke forstått hva det dreier seg om! Men dritt på, og du, den såkalte sympatien som kom, 99% av dem visste om alt! Så sånn var det! Men kanskje du følte deg litt utenfor i og med at du ikke visste noe?

Bruker jo selv et nick, som ble laget på vegne av mitt valg som Svale!

Paranoid, jeg? Nei, realist?! Ja, vil nok heller bruke det! Men, jeg har trukket meg unna, og det tror jeg skal hjelpe! Ser jo lunta! Det gjør jeg! Men at jeg har rett? nei det er jammen meg ikke sikkert!

Så et lite hint! Neste gang, ikke ta et nick, utifra en annens! Det blir for knautete! Akkurat som om når noen heter Lille Sara, så heter jeg da Store Sara når jeg svarer til den!! Blir som sagt, litt ganske dumt! Og får meg til å lure, er det en tilfeldighet, eller er det bare ren uvitenhet!

Men ferdig som sagt med det, og du får gjøre hva du selv vil. Jeg har lenge vurdert å avslutte dette med dol, og nå gjør jeg det! Mest pga den kikkeren som tydeligvis ikke får nok av oss, og som synes det er underholdning å få informasjon før resten av venner og familien vår gjør det! Så ja, det blir man kanskje litt ekstra paranoid av! Og jeg VET, at det sitter "noen" der, og kikker og leser, og svarer under falske nick! Det har jeg fått bekreftet!

Men, takk for gode ønsker i alle fall! :)

Og som sagt, dette har ingenting med å avsløre noen i det hele tatt, men rett og slett at jeg gjør hva jeg vil, uten at noen må nødt å forsvare seg, eller kommentere ting og tang. Bare sånn til slutt! Du sier du ikke kjenner meg! Duh, ingen her "kjenner" meg! Alle kjenner meg likegodt! Vet ikke hvordan ditt forhold til dol er, men om du "kjenner" alle der, det vites ikke!

Ha en fin helg videre! Det skal vi!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dol-polititet

Oiii, stakkars den personen du tror jeg er!

vel,vel jeg sa jeg trodde du var litt paranoid og fikk rett i det da.

Seriøst jeg er ikke interissert i ditt liv eller dine inlegg. Syntes bare det var så vanvittig barnslig og dramatisk måte å skifte nick på.Men som sagt lot jeg det passere, men så begynte du å dukke opp som dipsey igjen og fikk folks sympati og DA ble jeg irritert. Du sier at du ikke er dum, velkommen til klubben! De fleste her inne er ikke dumme de helller og tydligvis har flere blitt provosert av ditt drama spill her inne.

Grunnen til at jeg ville "forsvare meg" var fordi jeg sa til Ploppy at du hadde skiftet nick sa ikke hvem du var (ditt nye nick)

Og jeg har ikke vært med på spillet ditt eller sett noen hint om værken ditt eller datt. Som sagt var det HELT opplagt for ALLE her inne at du byttet nick og til hvem. Du må bytte skrivestil også, slutte med Dipsey sine "uvaner" og ikke dele ut samme mail adresse under forskjellige nick!

(sånn. Håper du ikke angriper dette mennesket du tror jeg er nå da)

Ærligtalt Dipsey/Svale dette med nick det startet du virkelig selv og det å drive ett "spill" her inne som du kalte det, det slo jo tydeligvis kraftig tilbake på deg selv.

Kjenner deg fremdeles ikke selv om du tror noe annet men det spiller ingen rolle for meg heller.

Hadde ingen ide om at dette skulle ta sånn av.

Håper fremdeles at du får ønske barnet ditt og jeg synes det er kjempe leit at det gikk som det gikk med deg denne gangen!

Lykke til fremover!

mvh

Hva er det for slagt f***skap du er ute etter?

Er du misunnelig på at Svale/Dipsey har hatt godt omlag med så og si samtlige her inne?

For jeg må si meg enig med Svale/Dipsey, at etter hun byttet til Svale, så kom plutselig en liten fugl til! Det virker jo veldig mystisk da! Og om ikke Svale/Dipsey har forstått det, så har i alle fall tror jeg de fleste andre her forstått at du må nødt å være spesielt interessert i henne! Eller? For det er nå ikke så veldig mange andre du har svart med det innlegget?

Men uansett om du er eller ikke! Du lager kvalme! Det er ikke særlig koselig!

Skjønner du ikke når du skal holde fingrene av tastaturet, og når de skal være på? Og hvilke bokstaver som skal presses, og ikke?

Fritt spillerom det har vi her inne! Heldigvis sier jeg til det! Men Svale/Dipsey's valg, har vært forståelige! Ville ikke du også gjort det samme om du visste at noen "kikket" på deg og dine innlegg, som ikke ville gi seg til kjenne i virkeligheten?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...