Gå til innhold

SA og nickdiskujon! :o( langt


Gjest Svale + Dipsey

Anbefalte innlegg

hei svale jeg er utrolig lei meg på dine/deres vegne har ikke ord je ghar selv mistet fem ganger så jeg vet litt hvordan det føles. jeg er ganske ny bruker her og for meg har dette vært min store trøst og ha noen andre og prate med få råd av. jeg er utrolig glad for de rådene du har gitt meg tusen hjertelig takk. jeg skulle ønske flere hadde respekt for andres liv og følelser og tatt hensyn til at dette er en side hvor folk er fordi de trenger trøst oppbacking go ord og noen og dele gleder og sorg med ikke få dritt og henges ut dommes etc. dette var det siste du trengte nå..

håper lykken står deg bi neste gang du prøver skla krysse fingre og tær for deg lykke til videre i livet ønsker deg og dine allt godt.

stooor kos fra lille line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Svale, så uendelig trist at det ikke gikk bra...føler med deg og din mann, og håper dere klarer å ta vare på hverandre i denne tunge tiden.

Jeg har ikke vært inne på dette forumet så lenge, men du har bestandig hatt noen gode ord å si, det gjør godt !

Den andre diskusjonen skjønner jeg ingenting av, forstår at en blir frustrert. En bretter jo ut et emne som er vanskelig å takle for de fleste, og da er det ikke kjekt å føle at noen følger med med argusøyne på deg for å tilfredstille sin egen nysgjerrighet ?

Lykke til videre Svale, mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thina

Kjempe leit at det ikke gikk bra for dere denne gangen det mener jeg virkelig.

Har litt lyst til å "forsvare" meg litt på innlegget ditt. Jeg kjenner deg nemlig ikke i RL bor på en helt annen kant av landet. Du må være ganske paranoid som tror at folk her inne har ledd av deg/dere eller hatt det så kjempe gøy på deres bekostning.Tror ikke det er tilfelle, i allefall er ikke det tilfelle for meg.

Det jeg reagerte på var at du først ber alle som kjenner deg sende en mail, vel jeg kjente deg ikke gadd derfor ikke sende deg en mail. Deretter takker du for deg på en meget dramatisk og litt for effektens skyld "mystisk" måte.

Vel... trist og leit tengte jeg og håpet du fikk det bra.

Så rett etterpå dukker Svale opp, som skriver helt likt og tilsynelatene "kjenner" de fleste her fra før enda hun er helt ny! Vel tenkte jeg det der MÅ være Dipsey og greit nok det, samma for meg synes det bare var litt tåpelig å danne klikk på ett anonymt forum så jeg sa ingenting før:

Dipsey plutselig dukker opp bare for å lage litt drama. Og stakkars andre dolere som ikke har oppfattet poenget enda tipser deg om andre forumer og ber deg stå på! Da må jeg si jeg ble litt provosert.

Kunne du ikke latt det være i allefall, alle du likte her inne hadde du jo innvidd i din lille hemmelighet fra før så hvorfor dukke opp som Dipsey igjen? (jeg ble provosert ja)

Og så sist men ikke minst kjefte og smelle på andre som bruker anonyme tips som "forslag 2" påpeker!? Det ble litt mye.

Men Dipsey/Svale tror de fleste visste om dette jeg, men tror ikke noen har ledd av dere eller gosset seg på deres bekostning noen gang! Jeg har i allefall ikke gjort det. Jeg blir bare irritert på sånne som skaper klikker husker det litt for godt fra ungdomskolen!

Mener oppriktig lykke til til deg det går i orden en vakker dag!

Beklager Dipsey & co men det En annen liten fugl skriver beskriver nøyaktig hvordan "uinnvidde" folk opplevde Dipsey sin unødvendig dramatiske (og sikkert av den grunn ueffektive) nickbytte.

Nå som jeg vet mer om forhistorien med "forfølgelse", forstår jeg noe av motivasjonen til bytte. Men Dipsey skriver så rotete at jeg ikke helt forstår hva hon er ute etter i de siste innleggene sine.

Jeg tar avstand fra alle former for forfølgelse men Dipsey må ta noe av skylden. Ikke alle som skriver kritisk om Dipsey er ute etter å ta henne. Som en som leser fra sidelinjen blir det hele litt uforståelig, akkurat som En annen liten fugl beskriver.

Dipsey, kan du ikke ta et direkte oppgjør med forfølgeren her inne, uten å vifte i alle retninger, så blir vi kanskje ferdige med saken?

Med beste hilsner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare sende deg en stor trøsteklem og ønske deg alt godt videre. Jeg mistet selv i uke 10, og vet godt hvor vondt det er. Synes det er kjempetrist at du har fått disse ekstraproblemene nå, for det er god terapi å sitte her på Forum når verden er så tung som den sikkert er for deg nå.

Dere får ta godt vare på hverandre i ukene fremover. I begynnelsen er det bare trist og vondt og ille. Etter hvert blir smerten litt mindre, og det blir mulig å tenke på andre ting innimellom. Kanskje kan dere finne på noe ekstra hyggelig sammen - bare dere to - mens dere venter på å komme i gang igjen.

Lykke til videre !

Stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest corsica

!

Første først!

Hvorfor har du behov for å "forsvare" deg!? Hvis du ikke har gjort noe galt så skal du jo ikke måtte det!!?? Men ja, jeg forstår jo det nå!

Nevnte ikke noe om hvor de jeg vet hvem er bor jeg! Om det var i min hjemby, eller i en annen by! Gjorde jeg det??

Du er den eneste som ikke har skjønt hele opplegget du! Og dermed uten at jeg skal si det helt sikkert føler jeg meg rimelig trygg på nicket ditt nå! Men uten at det skal nevnes med 100%. Tydelig at du ikke skrev mail til meg når jeg ba folk om det! For de som gjorde det, visste om kikkeren min! Så, det hele var egentlig et spill, for å sette kikkeren ut av spill, i alle fall for en liten periode! Så, de som tipset om ditt og datt, Kjære lille menneskebarn, de var med på det lille "spillet"

Jeg sa ikke at folk har ledd av oss, men ser ikke hensikten i hvorfor kikke på oss i det skulte! ER vi såå interessante mennesker da?

Nei, så uten at du i det hele tatt vet mye, så synes jeg at du via innlegget ditt avslørte litt, uten som sagt at jeg skal si det for sikkert! Var jo ingen andre som fikk plutselig trang til å forsvare seg!

Men for all del, takker for sympati, og du sier du/dere ikke kjenner meg i RL! Hallo, klart du/dere ikke ville skrevet det da!

Neida, måtte bare få det ut, ikke det at jeg vet noe, men å tro, tja, noen mener at det skal man gjøre i kirka!! Og som sagt, nå er vi ferdige med den saken, og gidder ikke mere kasting frem og tilbake!

mvh

Jeg husker såvitt at du ba alle du kjente her om at de skulle sende deg mail når du forsvant. Jeg har vært her i noen år nå, men jeg tror ikke jeg kan regne noen som godt kjente. Så jeg turde ikke å gjøre noe slikt. Ja, jeg kjenner igjen navn og andres historier på godt og vondt, men jeg og kanskje andre også er altfor sjenert til å maile noen, noe som helst. På vegne av den siste tiden her inne, så er jeg glad jeg bor i Oslo, slik at man kan kanskje være litt mer anonym om jeg ønsker det. Men jeg reagerer litt på at for å vaske fram en kikker så måtte dere sammensverge og komme med så mange hint fram og tilbake. Jeg har aldrig lest så mange sinte og irriterte innlegg her før. Dere må da regne med at andre lurer på alle rare innsendelser her. Nå snakker jeg ikke om hva som foregår om å være nysgjerrig, men alle disse innleggene og hintene.. Det finns faktisk andre mennesker her inne også. Alle har ikke vært her så lenge, at de har fått med seg att det finnes noen som skriver innlegg bare for å provosere. Eller er så nyskjerrige på andre. Til sist synes jeg at alle teller til 100, og hjelper ikke det så ta ferie en ukes tid her inne.Og ikke venter seg at alle forstår hva som foregå, for det har ikke jeg fått med meg, og det vil jeg heller ikke vite. Jeg er lei for at slike ting som dette skjer, så, Svale, jeg unnskylder meg i fortid viss jeg har skrivd noe nå som kan ha irritert noen her inne.

Hilsen Corsica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!

Første først!

Hvorfor har du behov for å "forsvare" deg!? Hvis du ikke har gjort noe galt så skal du jo ikke måtte det!!?? Men ja, jeg forstår jo det nå!

Nevnte ikke noe om hvor de jeg vet hvem er bor jeg! Om det var i min hjemby, eller i en annen by! Gjorde jeg det??

Du er den eneste som ikke har skjønt hele opplegget du! Og dermed uten at jeg skal si det helt sikkert føler jeg meg rimelig trygg på nicket ditt nå! Men uten at det skal nevnes med 100%. Tydelig at du ikke skrev mail til meg når jeg ba folk om det! For de som gjorde det, visste om kikkeren min! Så, det hele var egentlig et spill, for å sette kikkeren ut av spill, i alle fall for en liten periode! Så, de som tipset om ditt og datt, Kjære lille menneskebarn, de var med på det lille "spillet"

Jeg sa ikke at folk har ledd av oss, men ser ikke hensikten i hvorfor kikke på oss i det skulte! ER vi såå interessante mennesker da?

Nei, så uten at du i det hele tatt vet mye, så synes jeg at du via innlegget ditt avslørte litt, uten som sagt at jeg skal si det for sikkert! Var jo ingen andre som fikk plutselig trang til å forsvare seg!

Men for all del, takker for sympati, og du sier du/dere ikke kjenner meg i RL! Hallo, klart du/dere ikke ville skrevet det da!

Neida, måtte bare få det ut, ikke det at jeg vet noe, men å tro, tja, noen mener at det skal man gjøre i kirka!! Og som sagt, nå er vi ferdige med den saken, og gidder ikke mere kasting frem og tilbake!

mvh

Nei, Svale, h*n er ikke den eneste som ikke har skjønt "hele opplegget"! Jeg fikk vondt i hodet da jeg prøvde å løse flokene her, og forstå hva som "foreskjedde"....*s*

Nei, spøk til side! Skjønner at dette er vondt og leit for deg, ellers hadde du aldri reagert som dette. Og synes det er kjempetrist at du mistet den lille. Håper dere står på, og skal krysse fingrene for at dere lykkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så trist det skulle gå galt denne gangen også, Dipsey/Svale. Håper ting etter hvert vil ordne seg for dere også.

Jeg trodde du forsvant etter forrige forsøk, har ikke tenkt tanken på at Svale og Dipsey var en og samme, så jeg fikk en overraskelse... men så er ikke jeg den som leser alt som står her heller da. Husker bare jeg fulgte med deg på forrige forsøk.

Lykke til videre på veien:o)

Trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svale + Dipsey

De som forstår forstår!

Skrev i innlegget mitt at jeg ikke forventet noe som helst av svar tilbake, men tenkte at det var på tide men en enkel forklaring!

Skrev også at jeg ikke visste hvem som var hvem! Men etter mange tips her og der, personlig og pr. mail, og litt "common sense" så kan en starte å LURE! Jeg har ikke "bestemt" meg for at den er den, og at den er kikkeren!

Men envher (nesten) ville nok gjort sitt ytterste for å riste av seg en som man visste at kikket på seg. Spesielt når "kikkeren" ikke vil gi seg til kjenne, men bare gjøre det for å samle informasjon! Så derfor prøvde jeg det som stod i min makt! Men den "spionen" har hele tiden vært på jakt etter meg og kikket etter hvem jeg er, søkt etter innlegg jeg har skrevet som Dipsey og Svale, sett etter innlegg og sammenlignet diverse! Så som jeg har skrevet tidligere, så har det vært nesten "sport" i å finne ut hvem jeg har vært for h*n!

Hvordan vet jeg dette? Vel, jeg er IKKE paranoid! MEN, fra visse personer har jeg blitt det fortalt, kan være noen jeg mailer med, som også mailer med denne personen som f.eks har blitt det fortalt!! Kan være familie, kan være noen som kjenner noen i real life! Jeg har da blitt litt var på hvem som svarer, gir seg til "kjenne", og slike ting!

Jeg vet ikke nicket til personen/e, men jeg vet hvem det er i real life! Hvorfor da ikke ta et oppgjør? Nei, hvorfor, var aldri ute etter å gjøre det her heller!

Jeg mener, personen/e, har jo ikke gjort meg noe "galt", så og si! Tar jeg oppgjør "in real life", så blir det kvalme, og det er jeg ikke interessert i! H*n, vet selv hva som har skjedd, og leser dette garantert! Så som jeg sier "ikke sku hunden på hårene", og da bør h*n vite hva jeg snakker om!

Derfor, den/de, vet selv hvem de er! Det er voksne mennesker, derfor håper jeg og tror at det går an å la det være med det!

Har ALDRI vært ute etter å skape kvalme eller lignende her heller jeg! Ville bare si ifra! Og nei, det er nok 100% sikkert ingen fra de jeg mailer med! Som sagt, jeg vet hvem personen/e er! Men ikke nicket!

Så, nå ser jeg meg ferdig med denne saken, jeg startet den, og nå avslutter jeg den!

Beklager om jeg har støtt noen, det var ikke hensikten i det hele tatt! Men skjønner ikke heller hvorfor noen skal bli støtt!

Takk for meg!

Med stor VENNLIG hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hardangerfjorden!

Kjempe leit at det ikke gikk bra for dere denne gangen det mener jeg virkelig.

Har litt lyst til å "forsvare" meg litt på innlegget ditt. Jeg kjenner deg nemlig ikke i RL bor på en helt annen kant av landet. Du må være ganske paranoid som tror at folk her inne har ledd av deg/dere eller hatt det så kjempe gøy på deres bekostning.Tror ikke det er tilfelle, i allefall er ikke det tilfelle for meg.

Det jeg reagerte på var at du først ber alle som kjenner deg sende en mail, vel jeg kjente deg ikke gadd derfor ikke sende deg en mail. Deretter takker du for deg på en meget dramatisk og litt for effektens skyld "mystisk" måte.

Vel... trist og leit tengte jeg og håpet du fikk det bra.

Så rett etterpå dukker Svale opp, som skriver helt likt og tilsynelatene "kjenner" de fleste her fra før enda hun er helt ny! Vel tenkte jeg det der MÅ være Dipsey og greit nok det, samma for meg synes det bare var litt tåpelig å danne klikk på ett anonymt forum så jeg sa ingenting før:

Dipsey plutselig dukker opp bare for å lage litt drama. Og stakkars andre dolere som ikke har oppfattet poenget enda tipser deg om andre forumer og ber deg stå på! Da må jeg si jeg ble litt provosert.

Kunne du ikke latt det være i allefall, alle du likte her inne hadde du jo innvidd i din lille hemmelighet fra før så hvorfor dukke opp som Dipsey igjen? (jeg ble provosert ja)

Og så sist men ikke minst kjefte og smelle på andre som bruker anonyme tips som "forslag 2" påpeker!? Det ble litt mye.

Men Dipsey/Svale tror de fleste visste om dette jeg, men tror ikke noen har ledd av dere eller gosset seg på deres bekostning noen gang! Jeg har i allefall ikke gjort det. Jeg blir bare irritert på sånne som skaper klikker husker det litt for godt fra ungdomskolen!

Mener oppriktig lykke til til deg det går i orden en vakker dag!

hei.

må si meg enige med at eg og stussa over nickvalet ditt!

Etter å ha lest denne saka, og søkt meg tilbake, så synes eg at du har avslørt nicket ditt ved eit slikt val. Om du er eller ikkje, det veit eg ikkje, men du gjer i alle fall ikkje saka noke betre ved det namnvalet!

Svale/Dipsey, eg synast at du gjer rett i å skrive som du gjer, og at du trekkje deg bort. Alle som ein forstår kvifor du gjer slik! Nesten alle(",)

beste helsningar frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Men jeg mener også at dersom noen driver over lengre perioder å kikke på noen, synes jeg at det blir kvalmt!

Noen mener at det å se på Big Brother er for å tilfredstille kikkeren inni seg! Jeg vil jo mene at om ooops, der var det en kjent en, javel, så kan man jo i så fall si ifra neste gang man treffer den personen. Ikke gå rundt hjørnet og samle inn informasjon som egentlig ikke skal dem for øret før kanskje etterpå!

Men klart, man er så anonym man selv gjør seg til det er klart!

mvh

Uff, så trist dette som skjer. Først av alt at det mislyktes for dere, jeg ble så glad da du fikk to blå-har forstått dere har prøvd en stund. Og at du må ta dette styret på toppen.. har kun lest dette innl ditt, og er vel for ny til å vite noe mer. Men jeg må jo si det er uendelig trist hvis noen skal drive slik-vi har det vel ille nok fra før.. Forumet blir en plass for å lette sitt hjerte,få råd fra andre ol uten å måtte si hvem en er.. Lykke til videre, hva enn livet kommer med for dere!! go klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siwidi

Kjære deg,

Synes dette er trist lesning. Synes det er trist at du har mistet, først og fremst, men også at du føler deg "forfulgt og trakassert" her inne på DOL. Minner om at det er andre foraer som kan brukes og som du sikkert finner frem til etterhvert. De er "roligere" på den måten at de helst besøkes kun av de som ønsker å bli gravide eller allerede er det. Tipper du forstår hva jeg mener. Etterhvert vil også FUB komme med et eget, brukervennlig forum som man kan flytte over på. Det forumet har den fordel at alle er nye når vi kommer dit og alle kan velge seg en nick som er mer eller mindre gjenkjennelig.

Jeg har valgt, fra dag 1, å være åpen. Jeg har ikke akkurat skrevet mitt eget navn her på forumet (utenom når jeg svarer i FUB-sammenheng, men det er jo noe annet) og jeg har vært 100% åpen overfor familie, venner, kolleger etc. Har ALDRI opplevd noe negativt og i den grad jeg har fått spørsmål og hentydninger som bunner i folks fordommer så har jeg også klart å svare på det på en OK måte. Har kanskje en særstilling med at jeg har mye kunnskaper, så det kan sies å være enklere for meg.

Min åpenhet startet i det at jeg ble med på et treff for andre i Oslo/Akershus området. Traff Lilium, Tillajo og andre kjente og kjære fra dette forumet, som etterhvert har fått sine ønskebarn og som dels er i ferd med å få nr. 2.

For meg har det gitt utrolig mye. Jeg har fått venner for livet og jeg har fått mye hjelp og støtte. Har fått erfaring for livet gjennom jobben jeg gjør for FUB.

Vil forøvrig fortelle at du ikke er førstemann som endrer nick pga gjenkjennelse. Vår venninne Cantus skiftet nick da ting hun hadde sagt (kun) her inne kom henne for øret via andre utenforstående. Det var nok veldig tungt for henne. Hun skiftet nick (og ble også greit gjenkjent på kort tid:o) ), men gjorde ikke noe stort nummer ut av det. Tror hun ble kvitt sin "kikker". De flyttet også til en annen kant av landet (ikke relatert til DET, altså) og de fikk også en sønn etterhvert.

Uansett løsning på dette - håper du ikke gir opp internett som en måte å få hjelp og kommunisere med andre ufrivillig barnløse. Det er faktisk det beste vi har, når vi ellers ikke har andre treffsteder.

Send meg gjerne en link hvis du har lyst eller det er noe jeg/vi kan hjelpe deg med ([email protected]).

Lykke til videre og klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Før kjent som Cantus ;o)

Kjære deg,

Synes dette er trist lesning. Synes det er trist at du har mistet, først og fremst, men også at du føler deg "forfulgt og trakassert" her inne på DOL. Minner om at det er andre foraer som kan brukes og som du sikkert finner frem til etterhvert. De er "roligere" på den måten at de helst besøkes kun av de som ønsker å bli gravide eller allerede er det. Tipper du forstår hva jeg mener. Etterhvert vil også FUB komme med et eget, brukervennlig forum som man kan flytte over på. Det forumet har den fordel at alle er nye når vi kommer dit og alle kan velge seg en nick som er mer eller mindre gjenkjennelig.

Jeg har valgt, fra dag 1, å være åpen. Jeg har ikke akkurat skrevet mitt eget navn her på forumet (utenom når jeg svarer i FUB-sammenheng, men det er jo noe annet) og jeg har vært 100% åpen overfor familie, venner, kolleger etc. Har ALDRI opplevd noe negativt og i den grad jeg har fått spørsmål og hentydninger som bunner i folks fordommer så har jeg også klart å svare på det på en OK måte. Har kanskje en særstilling med at jeg har mye kunnskaper, så det kan sies å være enklere for meg.

Min åpenhet startet i det at jeg ble med på et treff for andre i Oslo/Akershus området. Traff Lilium, Tillajo og andre kjente og kjære fra dette forumet, som etterhvert har fått sine ønskebarn og som dels er i ferd med å få nr. 2.

For meg har det gitt utrolig mye. Jeg har fått venner for livet og jeg har fått mye hjelp og støtte. Har fått erfaring for livet gjennom jobben jeg gjør for FUB.

Vil forøvrig fortelle at du ikke er førstemann som endrer nick pga gjenkjennelse. Vår venninne Cantus skiftet nick da ting hun hadde sagt (kun) her inne kom henne for øret via andre utenforstående. Det var nok veldig tungt for henne. Hun skiftet nick (og ble også greit gjenkjent på kort tid:o) ), men gjorde ikke noe stort nummer ut av det. Tror hun ble kvitt sin "kikker". De flyttet også til en annen kant av landet (ikke relatert til DET, altså) og de fikk også en sønn etterhvert.

Uansett løsning på dette - håper du ikke gir opp internett som en måte å få hjelp og kommunisere med andre ufrivillig barnløse. Det er faktisk det beste vi har, når vi ellers ikke har andre treffsteder.

Send meg gjerne en link hvis du har lyst eller det er noe jeg/vi kan hjelpe deg med ([email protected]).

Lykke til videre og klem fra

Må si jeg kvapp til jeg, når jeg så navnet mitt nevnt...hadde nesten glemt den historien. Jeg skiftet nick, men ikke for å slippe unna min "kikker", for henne snakket jeg med og hadde ingen problemer senere. Det var vel heller det at nicket var så lett gjenkjennelig for involverte at jeg skiftet.

Koselig at du husker meg da....;o) Har du det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siwidi

Må si jeg kvapp til jeg, når jeg så navnet mitt nevnt...hadde nesten glemt den historien. Jeg skiftet nick, men ikke for å slippe unna min "kikker", for henne snakket jeg med og hadde ingen problemer senere. Det var vel heller det at nicket var så lett gjenkjennelig for involverte at jeg skiftet.

Koselig at du husker meg da....;o) Har du det bra?

Husker deg, ja! Vi ble jo gravide nesten samtidig! :o) Du var dessuten en av de som tok så godt i mot meg når jeg begynte å skrive på forumet her for en drøye tre år siden... Du og Lilium.

Trives du ellers i "den gamle stad"?

Jeg har det helt toppers. Koser meg som mamma til ICSI-prinsen og håper at alle som ønsker det kan få oppleve det samme. Er nok derfor jeg får motivasjon til å drive på som jeg gjør. Har travle dager, men det trives jeg jo så absolutt med!

Går det bra med deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "Cantus"

Husker deg, ja! Vi ble jo gravide nesten samtidig! :o) Du var dessuten en av de som tok så godt i mot meg når jeg begynte å skrive på forumet her for en drøye tre år siden... Du og Lilium.

Trives du ellers i "den gamle stad"?

Jeg har det helt toppers. Koser meg som mamma til ICSI-prinsen og håper at alle som ønsker det kan få oppleve det samme. Er nok derfor jeg får motivasjon til å drive på som jeg gjør. Har travle dager, men det trives jeg jo så absolutt med!

Går det bra med deg, da?

Hei igjen!

Her i heimen går alt ganske fint, rent bortsett fra at det er TUNGT å gå gravid når man har en vilter krabat på halvannet år i huset. Bekkenplagene gjør ikke ting bedre. Men det er deilig å kjenne liv og vite at om tre måneder har familien vokst til fire!

Og nå smyger jeg meg forsiktig ut herfra, føler at jeg er ferdig med tiden som UFB'er. Tenker dere på søsken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siwidi

Hei igjen!

Her i heimen går alt ganske fint, rent bortsett fra at det er TUNGT å gå gravid når man har en vilter krabat på halvannet år i huset. Bekkenplagene gjør ikke ting bedre. Men det er deilig å kjenne liv og vite at om tre måneder har familien vokst til fire!

Og nå smyger jeg meg forsiktig ut herfra, føler at jeg er ferdig med tiden som UFB'er. Tenker dere på søsken?

Sender deg en mail, jeg. Det er litt dumt å "skravle" her...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...