Gå til innhold

Rasisme: må jeg være venn med en neger for ikke bli kalt rasist ?

Anbefalte innlegg

Hei Dorthe,

Jeg synes ikke slik trakassering (enten det er mot kvinner, funksjonshemmede, innvandrere, alenemødre, osv) skal få stå uimotsagt.

Hvis noen hadde mobbet deg på samme måte, ville jeg også skrevet mot dem.

Med vennlig hilsen

Men dere blir aldri ferdige og dere bruker de samme argumentene som før. Denne diskusjonen ble jo provosert fram.

Jeg vet at man ikke skal skjære alle over en kam men med de ghettotilstandene som er noen steder er det ikke alltid like lett å tenke klart og fornuftig.

Fortsetter under...

• Svar 190
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

73

• attila1365380493

60

• Dorthe

16

• En_Mamma

16

Mest aktive i denne tråden

Men dere blir aldri ferdige og dere bruker de samme argumentene som før. Denne diskusjonen ble jo provosert fram.

Jeg vet at man ikke skal skjære alle over en kam men med de ghettotilstandene som er noen steder er det ikke alltid like lett å tenke klart og fornuftig.

Hei,

Men det er jo minst like mye hans egen feil, når han råder hvite mennesker til å "flytte" derfra...

Derutover er det jo han som skriver innlegg etter innlegg hvor han trakasserer de samme menneskene. Hvis det hadde vært "jøder", så ville folk heldigvis ha reagert, men fordi det er "muslimer" (vanligvis) så er det liksom "OK", selv om prinsippet er akkurat det samme.

Han stiller i samme kategori som folk som roper "horer" etter kvinner på gaten - det som skrives her er akkurat likt. Dessverre.

Med vennlig hilsen

Hei,

Men det er jo minst like mye hans egen feil, når han råder hvite mennesker til å "flytte" derfra...

Derutover er det jo han som skriver innlegg etter innlegg hvor han trakasserer de samme menneskene. Hvis det hadde vært "jøder", så ville folk heldigvis ha reagert, men fordi det er "muslimer" (vanligvis) så er det liksom "OK", selv om prinsippet er akkurat det samme.

Han stiller i samme kategori som folk som roper "horer" etter kvinner på gaten - det som skrives her er akkurat likt. Dessverre.

Med vennlig hilsen

Jeg tror han kjeder seg og synes det er moro å provosere deg. Han er nok ikke så ille som du tror.

Gjest bebba

Først starter du en lang tirade hvor du kommer med løse påstander om hvem som er "naiv".

Så klarer du ikke engang å svare for deg, men vil at *andre* skal "roe" meg ned!

Hva med å ta en dusj, og kanskje svare på spørsmål når hodet er klart?

Med vennlig hilsen

Du har ikke stilt noen spørsmål, og jeg har ikke startet en "lang" tirade. Ro deg ned og se hvor mange innlegg du har skrevet i kveld. Det kan umulig være sunt å holde på sånt.

Gjest bebba

Det kommer jo an på årsaken til sykefraværet...

Hvis det er arbeidssituasjonen, så kan det være bedre miljø, eller en hjelpelærer, eller lignende tiltak.

Med vennlig hilsen

Hvor har du tenkt å ta pengene fra? Skjære ned på flykningemottakene?

Jeg tror han kjeder seg og synes det er moro å provosere deg. Han er nok ikke så ille som du tror.

Hei,

Det tror jeg er sant for noen andre her, men ikke i dette tilfellet. Her er stilen og anklagene for "personlige", og bitterheten i innleggene for dyp.

Men jeg synes heller vi skal finne noe(n) hyggeligere å skrive om.

Med vennlig hilsen

Annonse

Du har ikke stilt noen spørsmål, og jeg har ikke startet en "lang" tirade. Ro deg ned og se hvor mange innlegg du har skrevet i kveld. Det kan umulig være sunt å holde på sånt.

Takk for din omsorg vedr. min helse, men jeg kan forsikre deg om at jeg lider av høy arbeidskapasitet, og er flere steder enn på DOL.

Uansett - du har fremdeles ikke dokumentert dine "naiv" anklager - bare kommet med masse vås om antall innlegg.

Skjerpings!

Med vennlig hilsen

Hvor har du tenkt å ta pengene fra? Skjære ned på flykningemottakene?

Pengene vil vi tjene inn på redusert kriminalitet, fengsel, sosial-hjelp og arbeidsledighet, samt økt inntjening fra skatter.

Med vennlig hilsen

Gjest FrøyaA

Du har lov til å meine akkurat det du vil. Men du må sjølvsagt tåle at andre har andre røynsler og tankar om utviklinga.

Du peiker på ei rekkje ting som du ikkje likar. Det verkar som du er redd. Men kva er du redd for?

Eg trur ikkje at ein må skrive

riksmål for å få eit svar her på DOL. Gjer ein ny freistnad!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...