Gå til innhold

Opptakskassetter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Elkjøp og andre elektrobutikker pleier å ha det. Jeg var innom ei platesjappe selv på jakt etter uinnspilte kassetter for et års tid siden, og den unge berta (16?) som ekspederte så bare rart på meg. Hun visste ikke hva det var en gang...

Når man snakker om unge bedrevitende berter, så var jeg og handlet på Kiwi her en dag, tror peiroden for arbeidsuken er kommet så der satt 2 søte bedrevitende jenter i kassen(med tilsyn)

En mann skulle betalt med Visa, og drar kortet og slår koden.... Det viser seg at beløpet ikke blir godtatt... Du har ikke penger kommer det fra jenta GANSKE høyt... (hele butikken hører det) Mannen sier det er ikke mulig for lønn fikk han i går!

Slikt skjer BARE når man ikke har penger på konto presisserer den unge jenta....

Jeg derimot sto og måtte humre litt for meg selv og så at det var også andre som reagerte på den høye røsten i kassen.....

Hun visste nok best, da det er kun om man ikke har penger på konto at kortet ikke virker...

Slik er det sikkert for henne..... men ikke for de fleste andre!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/97946-opptakskassetter/#findComment-553327
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...