Gå til innhold

Hva slag idioter er det som demonstrerer mot usa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"nei, vi vil beholde Saddam vi!" "Saddam er en likanes kar han!" "Saddam gjør alt for folket sitt han!" "nei vi vil at det irakiske folk skal torteres i 10 år til vi!"...herregud for en gjeng sier jeg bare..hva slags folk er dette?..dessimilis+petter nome?....dere skulle ha flytta til Irak og bodd der noen år, å følt på utryggheten....da tenker jeg pipa hadde vært en annen..skamme dere burde dere!..dere som utnytter mindre intelligente folk med på demoer

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

13

• Grip

4

• shandy

2

• Moraki

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger
Skrevet

Kanskje du burde bodd i Irak nå. Ingenting får en til å føle seg så trygg som en god gammeldags krig.

Skrevet

Det som forundrer meg er den svart-hvitt tankegangen til dere som synes at krig er en god løsning.

Det er vel heller du som bør flytte til Irak? :)

Gjest IngenLurerDenneGuttenHome
Skrevet

Jeg har ikke så mye peiling på storpolitikk, men mener at Saddam må fjernes. På en annen side er en sånn krig en enorm belastning for befolkningen, kanskje kan krigen forsvarest på sikt, det gjennstår å se. Vi hører nå at Tyrkia er i annmarsj, kanskje Iran også blander seg inn? Jeg vet sant og si ikke.

Skrevet

Det at man demonstrerer mot USA og krigen betyr ikke at man liker Saddam. Det betyr at man ikke er enig med USA om hvordan man skal løse konflikten.

Heldigvis er jeg ikke politiker så jeg behøver ikke å finne riktig løsning.

Skrevet

Det at man demonstrerer mot USA og krigen betyr ikke at man liker Saddam. Det betyr at man ikke er enig med USA om hvordan man skal løse konflikten.

Heldigvis er jeg ikke politiker så jeg behøver ikke å finne riktig løsning.

Dorthe: Jeg synes du har et godt poeng her.

Skrevet

Det er tvillaust folk av den typen som i si tid vart lykkelege av å rope "Heil", og meinte det var heilt greit at

"Der Fuhrer denkt fur uns"!

Skrevet

De av oss som synes demokrati og menneskerettigheter er viktig.

At USA overkjører FN forteller det meste om hvor vanstyrt dette landet er nå. Og å høre Bush holde taler er rett og slett patetisk. Han kan da umulig mene ett ord av hva han sier? Han minner om Carl I Hagen, målene er underordna, politikken er viktigst. Det verste er at apemenneskene over there kjøper flosklene og klisjeene hans.

Skrevet

Jeg er i hvert fall glad jeg ikke var med på demonstrasjonen i dag. Jeg er faktisk overrasket over at NRK tør å vise hvordan politiet banker demonstrantene unødig.

Skrevet

Minner deg igjen på at Carl I Hagen stod i det norske Stortinget og forfektet av vi skulle selge flere våpen til Saddam Hussein, bare uker ETTER at Saddam hadde gasset tusenvis av kurdere.

Denne krigen handler IKKE om "irakerenes menneskerettigheter", men om OLJE!

Med vennlig hilsen

Gjest jippiii
Skrevet

Selvom saddam kanskje ikke er verdens hyggeligste person er det ikke usa's oppgave å trosse demokratiet og gå til krig. Det ville vært det samme som om regjeringen hadde meldt oss inn i EU med nei-flertall (ikke det at jeg hadde syntes det var så ille, men det hadde likevel vært galt...)

Gjest Morsk
Skrevet

Den harde kjernen er ihuga kommunister a'la Nome. Som siden 60-tallet aldri har beskjeftiget seg med annet enn å demomnstrere til fordel for all verdens despoter og tyranner f.eks Pol-Pot og mot demokrati.

Vi snakker altså om en lang tradisjon som også går i arv fra far til sønn og mor til datter.

I tilegg har vi selvsagt også en god del politisk uavhengige, bedre kjent som naivister, som tror Saddam Hussein gir fra seg makta bare man snakker litt pent med ham.

Skrevet

Å være mot USA betyr ikke at man er for Saddam.

Skrevet

Den harde kjernen er ihuga kommunister a'la Nome. Som siden 60-tallet aldri har beskjeftiget seg med annet enn å demomnstrere til fordel for all verdens despoter og tyranner f.eks Pol-Pot og mot demokrati.

Vi snakker altså om en lang tradisjon som også går i arv fra far til sønn og mor til datter.

I tilegg har vi selvsagt også en god del politisk uavhengige, bedre kjent som naivister, som tror Saddam Hussein gir fra seg makta bare man snakker litt pent med ham.

Du skriver: "Den harde kjernen er ihuga kommunister"

..som består av mellom 60 og 90% av befolkningen (som er imot krig) i de fleste land.

Takk for dagens underholdning - det er "åpenbart" at "alle som er imot krig er ihuga kommunister"!

*ler meg skakk*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Å være mot USA betyr ikke at man er for Saddam.

Hei,

Ikke bare det, å være imot Bush sin politikk betyr ikke engang at man er "imot USA", men mot politikken som den nåværende regjering i USA fører.

Jeg kan være imot politikken til Bondevik, men jeg er ikke "imot Norge" av den grunn!

:-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

De som demonstrerer er jo bl. a. : Bondevik, Krekar ,Nome og Lillevolden & kompani.:)

Gjest Morsk
Skrevet

Du skriver: "Den harde kjernen er ihuga kommunister"

..som består av mellom 60 og 90% av befolkningen (som er imot krig) i de fleste land.

Takk for dagens underholdning - det er "åpenbart" at "alle som er imot krig er ihuga kommunister"!

*ler meg skakk*

Med vennlig hilsen

*"åpenbart" at "alle*

Åpne øya og les hva som FAKTISK står skrevet før du dummer deg mer ut.

Skrevet

*"åpenbart" at "alle*

Åpne øya og les hva som FAKTISK står skrevet før du dummer deg mer ut.

Greit at du oppklarte at du ikke evnet å besvare spørsmålet.

Takk.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...