Sør Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Tiden vil komme også til Nord-Korea. En situasjon hvor disse crazy kommunister kan nå Japan og endog California med atomvåpen, er ikke akseptabel. USA vil selvsagt sørge for dette, om ikke gjennom krig så i alle fall på annet vis. Bra at noen tar ansvar. Bla bla bla... Med vennlig hilsen 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Vi liker jo sefølgelig ikke det Saddam gjør, men det Bush gjør er jo akkurat like gale! Og han er jo ikke noe god på det engang (les: sende rakketer til feil land, skytened briter osv.) Ønsker alle i irak en fredelig og god fremtid, uten Bush og Saddam. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Saddam har sittet ved makten siden 1979, og hatt et av regionens mest stabile regimer. Økonomisk interesse (les: olje) har JEG allerede nevnt. Sivile har USA ikke brydd seg om da de solge våpen til Saddam. Det finnes ikke noen lokale som har en naturlig makt-struktur i Irak, untatt samme muslimer som styrer i Iran. Med vennlig hilsen "Saddam har sittet ved makten siden 1979, og hatt et av regionens mest stabile regimer." Oisann! Jeg trenger det leksikonet du bruker! Hvor får jeg tak i det? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Minner deg igjen på at Carl I Hagen stod i det norske Stortinget og forfektet av vi skulle selge flere våpen til Saddam Hussein, bare uker ETTER at Saddam hadde gasset tusenvis av kurdere. Denne krigen handler IKKE om "irakerenes menneskerettigheter", men om OLJE! Med vennlig hilsen **men om OLJE!* LOL. Javisst og årsaken til amerikanernes "utitige" innblanding i WW2 var selvsagt Bratwurst og sauerkraut og intet annet. Noe ønske om å beskytte seg selv og europa mot diktatur og terror fantes ei, ikke sant ? OBS. Glemte og nevne den berømte: Grosse gummischwanzfabrik AG, som amerikanerne SELVSAGT var ute etter å sikre seg kontroll over ! Igjen: LOL 0 Siter
Sør Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 "Saddam har sittet ved makten siden 1979, og hatt et av regionens mest stabile regimer." Oisann! Jeg trenger det leksikonet du bruker! Hvor får jeg tak i det? Det sitter på toppen av skuldrene mine, og der vil jeg gjerne at det skal sitte en stund til! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Det sitter på toppen av skuldrene mine, og der vil jeg gjerne at det skal sitte en stund til! :-) Med vennlig hilsen Ja, jeg begynner å skjønne det. 0 Siter
shandy Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Det sitter på toppen av skuldrene mine, og der vil jeg gjerne at det skal sitte en stund til! :-) Med vennlig hilsen Det får vi da inderlig håpe det fortsetter å gjøre også - tror ingen er særlig lysten på å låne det. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 Det får vi da inderlig håpe det fortsetter å gjøre også - tror ingen er særlig lysten på å låne det. Med vennlig hilsen Det passer meg utmerket! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter
shandy Skrevet 23. mars 2003 Skrevet 23. mars 2003 http://www.api.no/64/04/00/8.html Når valget er - stem Saddam eller få kappet av hodet, er ikke 100% så vanskelig å forstå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.